دانلود و خرید کتاب هر کاری راهی داره ماری فورلئو ترجمه عاطفه هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هر کاری راهی داره اثر ماری فورلئو

کتاب هر کاری راهی داره

نویسنده:ماری فورلئو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هر کاری راهی داره

کتاب هر کاری راهی داره نوشته ماری فورلئو با ترجمه عاطفه هاشمی منتشر شده است. این کتاب از قدرت خارق‌العاده‌ای سخن می‌گوید که همهٔ ما در خود داریم. قدرتی که از بدو تولد با ماست و در نیروهای نامحدود قلبمان ریشه دارد. ایده‌ها و ابزارهای مطرح‌شده در این کتاب همگانی است و هرکسی در هرجایی می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود.

درباره کتاب هر کاری راهی داره

ماری فورلئو با ماجراجویی‌ها و بازیگوشی‌هایی که در کسب‌وکارهای مختلف داشته و از گذرِ پرداختن به تجربه‌های مختلف و مواجهه‌های متنوع، ازقضا بسیار زیرک است و فوت‌وفن جذب مخاطب را به‌خوبی آموخته است. بدون اینکه قصد شرح ماوقع زندگی او، تلاش‌ها و دستاوردهایش را داشته باشم، به این نکته اکتفا می‌کنم که او درخلالِ سطرهای کتاب حاضر که قرار است خواننده را به‌سمتِ ناممکن‌های زندگی‌اش سوق دهد، گریزهای مکرری می‌زند به کسب‌وکار خود و موفقیت تجارت آنلاینش می‌زند و تجربیاتش را برای خواننده ذکر می‌کند.

خواندن کتاب هر کاری راهی داره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی و کسب و کارشان موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هر کاری راهی داره

مادر من از آن آدم‌هایی بود که همیشه مشغول کاری بود. کوچک که بودم می‌دانستم با گوش‌کردن به صدای زیری که از آن رادیو می‌آید می‌توانم مادرم را هرجا هست پیدا کنم. یک روز که داشتم از مدرسه به خانه می‌آمدم، صدای رادیو از دور به گوشم خورد. وقتی نزدیک‌تر رفتم متوجه شدم صدای موسیقی دارد از بالا می‌آید. سرم را بالا بردم و مادرم را روی پشت‌بام خانهٔ دوطبقه‌مان دیدم. گفتم: «مامان! اوضاع خوبه؟ اون بالا رفتی چی‌کار؟»

و او از همان بالا فریاد زد: «من خوبم ری. سقف چکه می‌کرد. با بنّا تماس گرفتم، گفت حداقل پانصدتایی آب می‌خوره. شایدم بیشتر. حرصم دراومد. یادم افتاد یه‌کم قیر تو انباری داریم. گفتم با همین قیر سه‌سوته درستش می‌کنم.»

یک‌بار دیگر از مدرسه به خانه برگشتم و صدای رادیو را از پشت خانه شنیدم. مادر در توالت و دوروبرش پر از ابزار و لوله بود. گردوخاک همه‌جا را پر کرده بود. گفتم: «مامان... اینجا چه خبره؟»

گفت: «هیچی، دارم کاشی‌ها رو عوض می‌کنم. چندتا تَرک روشون دیدم. گفتم نکنه میکروب و قارچ همه‌جا رو بگیره.»

این را هم بدانید که تحصیلات مادر من در حد دبیرستان است و این ماجرا مربوط به دههٔ هشتاد میلادی است؛ یعنی زمانی‌که نه اینترنت وجود داشت نه یوتیوب و نه گوگل. هروقت نمی‌دانستم کجاست و دارد چه کار می‌کند، کافی بود رد صدای پارازیتی آن رادیو را بگیرم.

نظرات کاربران

فرزانه رضایی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

من ترجمه ی دیگه اش رو خوندم. تمرین های خوبی داره. کتاب مثبت و الهام بخشی هست.

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

من این کتاب را از کتابراه خوندم، در کل کتاب خوبیه اما خیلی فرهنگ غرب گرایی را به تصویر کشیده است.

انرژی مثبت
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

دوستان سلام من که کتابو نخوندم و نمیدونم چطوریه ولی میدونم الان فقط دوره ی کتابای انگیزشیه فقط!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ چه رقابتی هم دارن تو گذاشتن اسم کتابشون....

کاربر ۲۵۰۹۹۰۳
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

نخوندم هنوز🤭🤭🤭

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶۰)
آلیس: این غیرممکنه کلاهدوز دیوانه: اگه اعتقاد داشته باشی، ممکن می‌شه. آلیس در سرزمین عجایب (فیلمی محصول سال ۲۰۱۰)
فرزانه رضایی
انسان‌ها اگر ابزارهای لازم برای رسیدن به آرزویی را نداشته باشند، هرگز آن آرزو در دلشان پیدا نمی‌شود.
f.r
همهٔ ما زمین می‌خوریم، چه ازلحاظِ فیزیکی، چه احساسی، چه مالی و چه اجتماعی. همهٔ آدم‌ها گند می‌زنند. این بخش جداناپذیری از فرایند رشد است، اما نکتهٔ کلیدی اینجاست: زمین‌خوردن پایان ماجرا نیست، مگر آنکه خودتان بخواهید روی زمین بمانید.
منصوره
باورها در درازمدت، سرنوشت انسان را تعیین می‌کنند
منصوره
تنها قدرت این صدا، توجه و اعتباری است که شما به آن می‌بخشید.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
یکی از دلایل مهمی که افراد به آنچه می‌خواهند نمی‌رسند این است که از خواسته‌شان وحشت دارند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
اگر همیشه راه‌های ساده را انتخاب کنیم، هیچ‌گاه قوی نمی‌شویم. من نمی‌خواستم ترس در جانم رخنه کند و بماند. نمی‌خواستم سطح خودم را به سطح منِ ضعیف‌تر و کوچک‌ترم پایین بیاورم. انجام یک اشتباه و به‌هم ریختن روحیه نباید باعث شود از پا بنشینیم
مرضیه
: «هیچ‌وقت... هیچ‌وقت... هیچ‌وقت افسار زندگی‌ت رو دست یه مرد نده مری. خودت پول دربیار و اختیار پولت رو داشته باش. این‌طور مثل من احمق نباش. اشتباه‌هایی رو که من کردم نکن. می‌شنوی چی می‌گم؟ می‌بینی چه بلایی داره سرم می‌آد؟ بعداز اون همه سال، الان هیچی توی بساط ندارم. هیچی...»
مرضیه
گر بخواهیم راه را بر هرچیزی غیراز دانسته‌های کنونی‌مان ببندیم، هرگز نمی‌توانیم رشدی فراتر از رویدادهای جاری‌مان تجربه کنیم
مرضیه
تعجبی ندارد. یک تحقیق معروف از طرف دکتر گیل متیوز، استاد روان‌شناسی دانشگاه دومینیکن کالیفرنیا، نشان می‌دهد که اگر هدف‌هایمان را روی کاغذ بیاوریم، چهل‌ودو درصد شانس رسیدن به آنها را افزایش داده‌ایم
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲

حجم

۴۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۴۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان