دانلود کتاب صوتی غیر ممکن غیر ممکنه با صدای ونوس صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غیر ممکن غیر ممکنه اثر ماری فورلئو

دانلود و خرید کتاب صوتی غیر ممکن غیر ممکنه

نویسنده:ماری فورلئو
گوینده:ونوس صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غیر ممکن غیر ممکنه

کتاب صوتی «غیرممکن غیر‌ممکنه» نوشتهٔ ماری فورلئو با ترجمهٔ سایت آگاه باشیم و گویندگی ونوس صفری در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. اپرا وینفری به ماری فورلئو عنوان «رهبر فکری برای نسل بعدی» را داده است.

درباره کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

این کتاب شما را با باورهای محدودکننده و بهانه‌های ذهنی‌تان روبرو می‌کند. مشکلات مالی، تحصیلی و یا کمبود وقت حتی اگر واقعی باشند، نمی‌توانند مانع از رسیدن ما به اهدافمان شوند. شما با مطالعه این کتاب می‌آموزید که نباید منتظر فرصت مناسب در آینده باشید، بلکه باید ترس‌هایتان را کنار گذاشته و در هر شرایطی که هستید شروع کنید.

افراد بسیاری دربارهٔ این کتاب نظرات جذابی داشته‌اند. به‌عنوان‌مثال الیزابت گیلبرت، نویسندهٔ کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز و معجزهٔ بزرگ دربارهٔ کتاب غیرممکن غیرممکنه می‌گوید:

«کتاب غیرممکن غیرممکنه گردبادی از قدرت، شوخی، عمل‌گرایی، و ظرافت است. ماری فورلئو دقیقاً همان گونه که زندگی می‌کند می‌نویسد: با اشتیاق کامل، صراحتی عاری از چرندیات و تعهدی سرسختانه نسبت به خودپاسخ‌گویی. مردم، این زن محشر است. این کتاب زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.»

یا به قول شریل استرید: «هرکسی که می‌خواهد بر ترس‌هایش غلبه کند، آرزوهایش را برآورده کند، و راه پیشرفت بهتری پیدا کند، باید حتماً این کتاب را بخواند.»

کتاب غیر ممکن غیر ممکنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان