دانلود و خرید کتاب نقدی بر مارکسیسم مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقدی بر مارکسیسم اثر مرتضی مطهری

کتاب نقدی بر مارکسیسم

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقدی بر مارکسیسم

نقدی بر مارکسیسم فراهم آمده از حدود چهل و پنج جلسه بحث درباره فلسفه مارکسیسم است که در سال‌های ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ هجری شمسی در شهر مقدس قم و در یک جمع خصوصی از طلاب ایراد شده است. این بحثها شامل دو قسمت است: قسمت اول، سیری است در فلسفه مارکسیسم که براساس کتاب مارکس و مارکسیسم (نوشته آندره پی‌یتره، ترجمه شجاع‌الدین ضیائیان، از انتشارات دانشگاه تهران) انجام شده است. در این قسمت نقد و بررسی فلسفه مارکسیسم موردنظر نبوده بلکه تنها آشنا شدن با دیدگاههای فلسفه مارکسیسم مورد توجه بوده است؛ با این حال گاهی نیز به نقد و بررسی اجمالی نظریات مارکسیسم پرداخته شده است. در این قسمت، سیر بحث مطابق فصل‌بندی کتاب مارکس و مارکسیسم پیش رفته است و البته همه بخش‌های فصول کتاب مذکور مورد بررسی قرار نگرفته، بلکه بخش‌هایی انتخاب شده است. این قسمت تا صفحه ۱۸۲ را شامل می‌شود. قسمت دوم مشتمل بر نقد و بررسی مسائل گوناگون مارکسیسم و بیان اختلاف نظرهای اسلام و مارکسیسم درباره این مسائل است.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

سیدحسام الدین
۱۳۹۵/۰۷/۲۹

نرم افزار شهید مطهری بهتره اگه epub بود بهتر بود

abd_mola
۱۳۹۵/۰۶/۲۹

واقعا اتئیستای عزیز ک اینهمه کتابای اونوری میخوننو جبهه میگیرن اگه واقعا دنبال حقن (نه تنبلی و فاز سنگین) این کتابو بخونن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان