دانلود و خرید کتاب هنر برقراری ارتباط جودی ایس ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر برقراری ارتباط اثر جودی ایس

کتاب هنر برقراری ارتباط

نویسنده:جودی ایس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر برقراری ارتباط

هنر برقراری ارتباط نوشته جودی اپس کتابی درباره تقویت ارتباط کلامی است. اپس در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه با ارتباط کلامی قوی زندگی خود را تغییر دهید.

گفتگو پایه و اساس رابطه انسان‌ها است و توانایی در برقراری ارتباط کلامی یک از مهم ترین توانایی های انسان اجتماعی محسوب می‌شود. نحوه گفتگوی شما کیفیت ارتباطتان را مشخص می‌کند. این پایه و اساس ایجاد روابطی جدید و دوستان جدید است.در محل کار توانایی قاطعانه و بااعتمادبه‌نفس صحبت کردن بسیار ضروری است. این توانایی می‌تواند شما را برجسته کند.

مهارت در گفتگو به شما در کشف حقایق و اتخاذ تصمیم‌های درست درباره مردم کمک می‌کند.

درباره هنر برقراری ارتباط

جودی اپس در این کتاب شما را از نقش گفتگو و فوایدش در زندگی‌تان آگاه می کند. بخش اول کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور مکالمه همچون رقصی زیبا عمل می‌کند و می‌تواند دو نفر را که با یکدیگر سروکار دارند، به هم پیوند بزند.

در بخش دوم کتاب به مهارت‌هایی دست می‌یابید که شما را به سخنوری حرفه‌ای و ماهر تبدیل می‌کند. نحوه تأثیرگذاری در دیگران را می‌آموزید و صحبت‌هایتان را به سمت هدفی مشخص هدایت می‌کنید.

در بخش سوم کتاب، گفتگو و مکالمه را وارد زندگی روزمره‌تان می‌کنید تا بتوانید مشکلات رایجی را که هر کسی با آن مواجه است، حل‌وفصل کنید. شما مهارت‌های ارزشمندی را فراخواهید گرفت تا با دیگران مخالفت کنید بی‌آنکه آنان را ناراحت کنید و رابطه‌تان مخدوش شود.

و در بخش چهارم می‌آموزید که چگونه خلاقانه گفتگو کنید.

خواندن کتاب هنر برقراری ارتباط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

طبیعی است که همه ما دوست داریم هنر برقاری ارتباط کلامی‌مان را بهبود ببخشیم و این کتاب فرصت خوبی است تا تمرین گفتگوی تاثیرگذار و خلاقانه داشته باشیم.

درباره جودی اپس

جودی اپس متخصص ارتباطات بین‌المللی، مربی، نویسنده و سخنران انگیزشی است. او که مربی حرفه‌ای دارای مدرک از فدراسیون مربیگری بین‌المللی و عضو کاملاً واجد شرایط مربیان جهانی دانشگاه اِن‌اِل‌پی و شبکه مشاوران است، افرادی را در همه مراحل زندگی در مورد ارتباطات، اعتمادبه‌نفس و صدا آموزش می‌دهد. او در کتاب معروفش «صدای نفوذ» برنامه‌هایی را در مورد روش ابتکاری برقراری ارتباط با نیروی بالقوه درونی افراد مطرح می‌کند که باعث شده است، صدها نفر به جهش‌هایی بزرگ در ارتباطات و اعتمادبه‌نفس شخصی دست پیدا کنند.

جودی در کتاب «صدای نفوذ» رویکرد جذاب ذهن- بدن را با هدف دستیابی به صدای قدرتمند درونی‌تان مطرح می‌کند؛ درکتاب «پروانه و دستان عرق کرده» راهبردهایی به‌شدت مؤثر را برای تمام کسانی که از صحبت کردن در ملأ عام می‌ترسند، ارائه می‌دهد و کتاب «مهارت‌های صدا و سخن گفتن برای احمق‌ها» راهنمایی جامع در این مجموعه‌های عملی است. او در کتاب «هنر گفتگو» قلب معنای ارتباط را به ما نشان می‌دهد. گفتگویتان را تغییر دهید و زندگی‌تان را متحول کنید.

نظرات کاربران

tasnim
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

سلام کتاب برای من مطالب خیلی مفیدی داشت در هنگام گفتگو گوش کردن خیلی مهم تر از شنیدن صحبت های متقابل هست این شامل هم شنیدن کلمات هم دیدن حرکات و زبان بدن احساس و عواطف متقابل هست این که شنیدن فعال و با

- بیشتر
کاربر ۱۶۱۷۴۳۶
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

مشکل یابی و راهکارها خوبی برای ارتباط با دیگران ارائه میده،پیشنهادش میکنم👌

ژوبین
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

عالی

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

خوشم اومد جالب بود برام به دردم خورد

𝑅𝒶𝒽𝒶🕊
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

برای اینکه یاد بگیرید: چطور ارتباطات موثرتری داشته باشید چطور بر خشم در کلام و رفتار کنترل داشته باشیـد چطور همدردی کنید چطور با حرف هاتون عشق منتقل کنید کتاب مفیدی بود. راه حل های کابردی داشت،که در نهایت همه چیز به شما بستگی

- بیشتر
کاربر ۳۵۶۰۶۱۷
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

کتابش واقعاکاربردی وتاثیر گذاره.هم برای اونایی که اصول گفتگو رو نمیدونن وهم برای اونایی که ارتباطات خوبی بادیگران دارندمفید هسته.کلا نویسنده به ما کمک میکنه که بهتر از قبل به همدیگه و اطرافیانمون توجه کنیم ،همدیگروبفهمیم،به همدیگه گوش بدیم ،درک

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
«مردم حرفی را که زده‌اید، فراموش خواهند کرد؛ مردم کاری را که انجام داده‌اید، فراموش خواهند کرد؛ اما هرگز احساسی را که در آنان ایجاد کرده‌اید، فراموش نخواهند کرد.»
Amir hossein kordamir
یادتان باشد که هنر مکالمه و گفتگو مشابه هنر صحبت کردن نیست. مهارت مکالمه ورای این‌هاست.
mita
وقتی خودتان باشید و در قوی‌ترین و سرزنده‌ترین حالت خود به‌سر ببرید، می‌توانید وارد ناشناخته‌ها شوید و از شگفتی کشف انسانی دیگر لذت ببرید.
Amir hossein kordamir
ایجاد ارتباط با دیگران دقیقاً شبیه ایجاد ضرباهنگ یا چیزی شبیه آن است و در این ارتباط واضح‌ترین مسئله، هرچند تنها مسئله نیست، یافتن مطلب و موضوعی مشترک برای برقراری ارتباط است. به‌طور رایج و عمومی، منظور «مشترکات» است. برای این کار باید موضوعی راحت و روزانه همچون مسافرت، خانه یا نوعی سرگرمی را انتخاب کنید.
کاربر ۱۴۱۲۱۹۴
به نفعتان است که از نقشتان بیرون بیایید و خود واقعی‌تان باشید، تا از این طریق ارتباطی اصیل ایجاد شود.
Amir hossein kordamir
بسیاری از ما قبل از اینکه دهانمان را باز کنیم تا حرفی بزنیم، راجع به آن فکر نمی‌کنیم. این خودجوش‌ترین کار در دنیاست.
sahar
فردی که من او را رادیاتور می‌نامم، زمانی به من گفت: «من فقط می‌خواهم طرف مقابلم نسبت به موقعی که او را دیده‌ام احساس بهتری داشته باشد.» فردی دیگر گفت: «من همیشه می‌خواهم به طرف مقابل چیزی بدهم. فرقی نمی‌کند که اطلاعاتی جالب باشد یا اوقاتی لذت‌بخش یا نوعی کمک.» این نوع قصد حتماً نباید از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، بلکه بیشتر گرایشی ذهنی است که شما را در مکالمه هدایت می‌کند.
کاربر ۱۴۱۲۱۹۴
«به‌نظر من در رمان‌ها حقایق بیشتری وجود دارد تا در روزنامه‌ها.»
Amir hossein kordamir
- مردی را که روی شلوارش شورت قرمز پوشیده بود، دیدی؟
Amir hossein kordamir
نه‌تنها توانایی صحبت کردن روان، بلکه جسارت وارد شدن به مذاکره و انتقال مطلب نیز مهارتی حیاتی است، و این در حالی است که به این موضوع مهم در نظام آموزشی اهمیتی داده نمی‌شود.
fateme

حجم

۲۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان