دانلود و خرید کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی برایان تریسی ترجمه فرهنگ فشارکی‌جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی اثر برایان تریسی

کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

معرفی کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

برایان تریسی، سخنگوی سرشناس حوزه موفقیت در کسب‌وکار و زندگی در کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا برخی از مردم از دیگران موفق‌تر هستند در حالی که بسیاری از مشاغل بعد از مدتی از رونق می‌افتند. او در این کتاب راهنمای عملی مجموعه‌ای از اصول یا قوانین جهانی را ارائه می‌دهد که باعث موفقیت همه پیشه‌وران در سراسر دنیا می‌شود.

درباره کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

تریسی در این کتاب گنجینه نصایح خود در زمینه کسب‌وکار و زندگی را در قالب صد قانون قابل اجرا به مخاطبان عرضه کرده است. این نصایح دربرگیرنده حوزه‌های اصلی کار و سرمایه‌داری هستند. او برای اثبات این که چطور هرکدام از این اصول کار می‌کنند، مثال‌های حقیقی زیادی در کتابش آورده است.

خواندن کتاب قوانین موفقیت درتجارت و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمامی شاغلین و افرادی که قصد دارند کاری را آغاز کنند و همه آنها که داشتن مدیرت موفق از اولویت‌های زندگی‌شان است، می‌توانند از نصایح برایان تریسی در این کتاب بهره ببرند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی کار خود را از پایین‌ترین سطح شروع کرد و راهش به سطوح بالا را گام به گام ادامه داد. او زندگی بزرگ‌سالی‌اش را بدون تحصیلات، مهارت و با بیکاری آغاز کرد. داخل خودرواش زندگی می‌کرد و مشغول کارهای عجیب‌وغریبی می‌شد که سر راهش سبز می‌شدند.

 تریسی از کودکی در مورد نحوه عملکرد چیزهای دور و برش و اینکه چرا وقایع زندگی این‌طور رخ می‌دهند به‌شدت کنجکاو بود. همان‌طورکه کار و مسافرت، مطالعه و با مردم صحبت می‌کرد، کشف نظم و قاعده مشخص و پیش‌بینی‌کردنی در امور زندگی انسان‌ها را هم شروع کرد. این بینش‌ها مسیر زندگی او را تغییر دادند و نهایتاً او را به‌سمت قوانین و ایده‌های این کتاب هدایت کردند.

او مانند یک دانشمند یا محقق هر اصل را آزمایش کرد و به کار برد و نتایج خود را با نتایج دیگران مقایسه کرد. همان‌طورکه مسیرش را از شغلی به شغل دیگر، از سمتی به سمت دیگر و سرانجام از شکست به پیروزی طی می‌کرد، خود را مثل موش آزمایشگاهی برای اثبات یا رد اعتبار کشفیات و یافته‌هایش تحت آزمایش قرار داد.

اثر فزاینده یادگیری و به‌کارگیری این اصول جهانیِ موفقیت و پیروزی دقیقاً همانی بود که او پیش‌بینی کرده بود.

امروز برایان تریسی یکی از برترین مشاوران کسب‌وکار در ایالات متحده و یکی از محبوب‌ترین سخنرانان حرفه‌ای در جهان است. او با بیش از پانصد شرکت در اندازه‌های متفاوت کار کرده است که بسیاری از آن‌ها جزء فهرست فورچون ۵۰۰۱ هستند. او هر سال با بیش از سیصدهزار تن در سراسر جهان در مورد موضوعات اثربخشی شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند.

برایان تریسی ده کتاب نوشته است که بعضی از آن‌ها به دوازده زبان ترجمه شده‌اند. برنامه‌های آموزشیِ ویدئویی و صوتی او در سراسر دنیا برای آموزش رهبری، فروش، موفقیت شخصی و مدیریت زمان استفاده می‌شود.

علاوه‌براین، برایان تریسی به هشتاد کشور در پنج قاره جهان سفر و در آن‌ها کار کرده است. او مدرک کارشناسی ارشد بازرگانی و مدیریت دارد و پژوهشگری حرفه‌ای در تاریخ، فلسفه، اقتصاد، دین، متافیزیک و روان‌شناسی است.

برایان برای تلفیق ایده‌ها و بینش‌های رشته‌های مختلف و تبدیل آن‌ها به راهبردهای عملی که به‌سرعت جواب می‌دهند و نتایج سریع به بار می‌آورند،‌ شیوه‌ای بی‌نظیر دارد.

او ریاست شرکت بین‌المللی برایان تریسی را بر عهده دارد که سازمانی مشاوره‌ای و آموزشی است و در سولانا بیچ کالیفرنیا قرار دارد. او متأهل است، چهار فرزند و در جامعهٔ خود مشارکت فعال دارد.

فهرست کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

درباره مترجم

پیشگفتار

درباره نویسنده

مقدمه: موفقیت پیش‌بینی‌کردنی است

داستان من

فصل اول: قوانین زندگی

فصل دوم: قوانین موفقیت

فصل سوم: قوانین کسب‌وکار

فصل چهارم: قوانین رهبری

فصل پنجم: قوانین پولی

فصل ششم: قوانین فروش

فصل هفتم: قوانین مذاکره

فصل هشتم: قوانین مدیریت زمان

یادداشت‌ها

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟
سمانه فلاح
جاده موفقیت
ناپلئون هیل
تاکتیک‌های میلیاردرهای موفق
ابوالفضل طاهریان ریزی
درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید
برایان تریسی
چهارراه پول‌سازی
شارون لیچر
معجزه موفقیت
سمانه فلاح
شش ماه برای رسیدن به شش رقم...
پیتر ووگد
خودتان را اخراج کنید
فاطمه قمری
سرمایه‌گذار موفق در املاک و مستغلات
پویان طوفانی
مدیریت مالی موفق
شارون لیچر
سیب؛ تجارب ۸ کارآفرین موفق اینترنتی ایران با شماست!
مجید خزایی
نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود
هیو مک‌لیود
۱۲۲ شگرد طلایی سرمایه‌گذاری از بازی گردش مالی
ابوالفضل طاهریان ریزی
قوانین علمی ثروتمندشدن
سیامک صادقی‌خیابانیان
پیشگویی پدر پولدار
شارون لیچر
کسب و کار ضد گلوله
اندرو گریفیتس
رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد
کارلو آنچلوتی
جوان و پولدار بازنشسته شوید
سمانه فلاح
شکست‌ناپذیر
آنتونی رابینز
‌ب‍رن‍ام‍ه ری‍زی‌ ن‍ی‍روی‌ ان‍س‍ان‍ی
مالکوم بنیسون

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

17هزار تومان هیچی 1600نفر در برج میلاد نفری 3000دلار دادند که برایان تریسی فقط بهشون بگه پس انداز کن آقاااااااااای برایان تریسی اینجا ایرانه ایران بفهم با پس انداز حقوق کارمندی شاید بتونی خر بخری تو خیابون باهاش ول بچرخی

- بیشتر
abi
۱۳۹۸/۰۹/۱۸

حیف هفده هزار تومن واسه برایان تریسی مزخرف نویس

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۴۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان