دانلود و خرید کتاب خودانضباطی در ده روز تئودور برایانت ترجمه مرضیه صفایی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

کتاب خودانضباطی در ده روز

معرفی کتاب خودانضباطی در ده روز

خودانظباطی در ده روز، گذر از فکر به عمل نوشته تئودور برایانت کتابی کاربردی است که در برنامه‌فشرده ده روزه‌ای به شما کمک می کند به خودانظباطی برسید.

بعضی از ما، خودانظباطی را از والدین، دوستان یا خویشاوندان خود یاد گرفتیم. بعضی آن را در مدرسه، ورزش، نیروهای رزمی، یا شاید حتی خودآموز یاد گرفتیم؛ اما متأسفانه، در هر صورت، بسیاری از ما هیچ‌گاه روان‌شناسی خودانضباطی و اینکه واقعاً چگونه کار می‌کند را یاد نگرفتیم. بنابراین، همیشه نمی‌توانیم زمانی که به خودانضباطی نیاز داریم، از آن استفاده کنیم.

درباره کتاب خودانظباطی در ده روز

این کتاب در چهار بخش نوشته شده است. بخش اطلاعات مقدمانی که شامل اطلاعاتی است که موجب می‌شوند وجودتان در خدمت شما قرار گیرد. قبل از اینکه برنامه ده روزه خودانضباطی را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که با اطلاعات آمده در این فصل آشنایی پیدا کرده‌اید. فصل اطلاعات مقدماتی طوری طراحی شده است تا آمادگی لازم برای کار کردن با این نظام را در اختیارتان قرار دهد. آنگاه، برنامه ده روزه به منظور بهبود آگاهی و عملکرد، پیش رویتان قرار می‌گیرد. سپس، در بخش «مجموع آنچه آموختید» شما وارد عمل می‌شوید. این نظام، بعد از سال‌ها آزمایش و تحقیق، تکامل یافته است. در طول سمینارها، کلاس‌ها و کارگاه‌ها، آن را به افرادی با انواع شغل‌ها آموزش دادم. طراحی کلی این نظام، یک هدف دارد. هر تمرین، تکنیک یا درس، طوری طراحی شده است تا بتوان آن‌ها را به دنبال هم و پشت سر هم اجرا کرد.

در نهایت این کتاب به شما کمک می‌کند تا آنچه را باید بدانید یاد بگیرید و آنچه را باید رها کنید، از یاد ببرید. به‌زودی از بسیاری از ابزارها، تکنیک‌ها و اصولی که در یادگیری خودانضباطی به شما کمک خواهند کرد، آگاه خواهید شد.

خواندن کتاب خودانظباطی در ده روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره تئودور برایانت

تئودور برایانت، متخصص تحلیل رفتار انسانی بیش از یک دهه، سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های خودانضباطی برگزار کرده است.

برایانت در طول حضورش در محافل مختلف، به هزاران نفر کمک کرده است تا خودانضباطی خود را توسعه و قدرت ببخشند. دوره‌های خودانضباطی افراد بسیاری از سطوح مختلف، از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران، تاجران و افراد معمولی را گرد هم آورده است. نوع تدریس پویای او به‌عنوان تدریس «بدون درد و مؤثر» یاد می‌شود. او با ادغام مزاح و شوخی با عقل و منطق کاری می‌کند که شنونده‌ها در مدتی که در حال یادگیری و تقویت خودانضباطی هستند، شاد باشند.

تاریخچه حرفه‌ای او شامل تجربیاتی چون روان‌درمانگری، متخصص امراض پیری، نویسندگی و سخنرانی است. او عضو جامعه پزشکی دانشگاه علوم اجتماعی یوتا است و در دانشگاه‌هایی چون دانشگاه واشنگتن، تنسی و اُرگان سخنرانی داشته است.

او ویدئوهای آموزشی برای اساتید، منابع راهنما برای مصرف‌کننده‌ها و صدها کتابچه راهنما برای سازمان‌های محلی، ایالتی دولتی و همچنین کسب‌وکارهای خصوصی، منتشر کرده است. او به‌عنوان مشاور در پروژه‌های سرمایه‌گذاری منابع مختلف دولتی و خصوصی، خدمت کرده است.

تئودوربرایانت، برنامه‌ای فوق‌العاده مؤثر، قدرتمند و هیجان‌اگیز برای تقویت خودانظباطی خلق کرده است. آموزه‌های تأثیرگذار او شما را از فکر کردن، رویاپردازی و آرزو کردن به عمل می‌رسانند!

فهرست کتاب خودانظباطی در ده روز

بخش اول: اطلاعات مقدماتی

۱. شروع کنید

۲. زهرها و پادزهر ها

۳. گفتگوی درونیِ عملکرد ـ محور

۴. شناخت خودانضباطی

بخش دوم: طرح بهبود خودانظباطی در ده روز

۵. روز اول ترس از شکست

۶. روز دوم ترس از موفقیت

۷. روز سوم ترس از طرد شدن

۸. روز چهارم ترس از معمولی بودن

۹. روز پنجم ترس از خطر کردن

بخش سوم: نظام باورهای ناخودآگاه به علاوه پنج ابزار قدرتمند

۱۰. روز ششم «همه یا هیچ» و قدرت تجسم

۱۱. روز هفتم «من باید کامل و بی‌نقص باشم» و نظام پاداش

۱۲. روز هشتم «من می‌توانم به‌راحتی هر چه می‌خواهم به دست بیاورم» و ویتامین‌های ذهنی

۱۳. روز نهم «من نمی‌توانم تغییر کنم» و استراحت

۱۴. روز دهم «اتفاقی وحشتناک خواهد افتاد» و برگه اهداف

بخش چهارم: مجموع آنچه آموختیم

۱۵. مرحله تصمیم‌گیری

۱۶. مرحله آمادگی

۱۷. مرحله عمل

۱۸. مرحله حفظ و نگهداری

درباره نویسنده

یادداشت‌ها

نظرات کاربران

parham28514
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

با درود و سپاس فراوان از طاقچه کتاب خود انضباطی یک کتاب بسیار کاربردی برای افرادی است که احساس میکنند عملگرایی پایینی دارند که خود من از این دسته افراد مستثنی نیستم . با مطالعه این کتاب متوجه شدم که

- بیشتر
فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

مفیدترین کتابی بود که این اواخر خوندم. واقعا دنبال همچین چیزی میگشتم. اگه اهمال‌کاری میکنین؛ حس انجام کارهاتون رو ندارین؛ نمیدونین از کجا شروع کنین؛ هدفی دارین که میخواین بهش برسین اما گیج و سردرگمین شاید این کتاب کمکتون کنه.

Dexter
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

کتاب خیلی خیلی مفید و جالبی‌بود. هرچند بعضی بخش ها برای من تکراری بودند ولی در کل نکاتی رو برای اولین بار به دست آوردم که در جهت انضباط شخصی و برنامه ریزی امیدوارم برام مفید باشه. خوندن این کتاب

- بیشتر
Real Estate
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

رنکش در گودریدرز ۳.۸ هست.من به نظرم ارزش خوندن داره چون اگر کتابهای مدیریت زمان رو خونده باشید و نتیجه نگرفتین حتما به این کتاب نیاز دارید تا خودتون رو کالبدشکافی کنید و با" آقای هاید "درونتون آشنا بشید و

- بیشتر
eli
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

با سلام به عنوان کسی که حداقل تعداد زیادی از کتاب های موفقیتو خوندم و برام این پروسه بهتر شدن حائز اهمیت هست، با اطمینان بهتون پیشنهاد میکنم که حتما بین همه ی اون کتاب هایی که خیلی اسمشون رو

- بیشتر
سمانه
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

فوق العاده کاربردی به خصوص برای کسایی که هدف دارن و شاید حتی برنامه ریزی ام میکنن ولی تو مرحله عمل مشکل دارن

zzarefarsani
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

خیییییلی گرونه تخفیف بذارید😕

مهدی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

سلام لذت بخش ترین و بهترین کتابی هست که خواندم ، پشت این کتاب زحمت های زیادی کشیده شده و واقعا شما رو از فکر به عمل می رسونه و ساختار فکری و رفتاری شما رو کنکاش می کنه و

- بیشتر
mehdi khabaz
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

لطفا برای این‌کتاب تخفیف بذارید

حیدری
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

بسیار عالی و مفید بود. خیلی خیلی کاربردی و اجرایی من کامل خوندمش و از روشهایی که گفته شده دارم استفاده میکنم برای خلق عادتهای جدید. متشکرم از شما

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۱۲)
اصولاً مغز به این صورت کار می‌کند. هر چه به خودت بگویی، مثبت یا منفی، ناخودآگاهت آن را باور می‌کند. ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند. به علاوه، به دنبال دلایلی می‌گردد تا ثابت کند که درست می‌گویی حتی اگر در اشتباه باشی. آنگاه ناخودآگاهت شروع می‌کند به هماهنگ کردن رفتار و برخوردت با آنچه به او گفته‌ای. خلاصه مطلب اینکه شما رفتار و طرز برخوردتان را با آنچه به خود می‌گویید، شکل می‌دهید.
nasim
هر وقت تلاش کردی همه را راضی نگه داری، سرت به سنگ می‌خورد و به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی!!!
Mina.Hp
تکرار، کلید موفقیت است.
Mina.Hp
شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر.
اناستازیا
«بدترین چیزی که باید از آن بترسیم، خود ترس است».
Mina.Hp
«مسئول اغلب مشکلات‌تان، خودتان هستید»
Mina.Hp
«بعداً انجامش می‌دهم»، یکی از جملات مورد علاقه آقای هاید است. هاید از یکی از روش‌هایی که قبلاً شرح داده شد، به‌عنوان دلیلی برای اینکه «بعداً انجامش می‌دهم» استفاده خواهد کرد. گاهی دلایلی می‌آورد تا کار را پشت گوش بیندازد. «من تا زمانی‌که دستگاه ورزشی مناسب نخریده‌ام نمی‌توانم برنامه کاهش وزن را شروع کنم.» اینجاست که هاید موفق شده است مانعی میان شما و هدفتان بگذارد.
SM
عمل‌گرایی جهت‌دار، بودن در زمان حال، و گفتگوی درونی منسجم، اولین خط دفاعی شما در مقابل تلاش‌های هاید به منظور نگه داشتنتان در مسیر حفظ عادت‌های قدیمی است
SM
یادتان باشد: شما می‌توانید پیام‌های منفی و مخرب هاید را با جایگزین کردن پیام‌های مثبت، خنثی کنید. پس نتیجه می‌گیریم زمانی‌که خودتان را در حال فرار، بدبینی و... یافتید، به یاری خودتان بشتابید. آگاهانه، درباره آن با خودتان سخن بگویید. هر چه بیشتر این کار را بکنید در آن خبره‌تر خواهید شد. هر فکر، احساس یا رفتار اگر به‌طور منظم تمرین و تکرار شود، به عادت تبدیل می‌شود.
SM
می‌توانید بی‌درنگ قدرت خودانضباطی‌تان را با جایگزینی پیام‌های مثبت، مشخص و در زمان حال، به جای پیام‌های مناظره درونی در ناخودآگاهتان، افزایش دهید.
nasim

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان