دانلود و خرید کتاب نقطه ته خط مهرداد صدقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقطه ته خط اثر مهرداد صدقی

کتاب نقطه ته خط

نویسنده:مهرداد صدقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۴۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقطه ته خط

این اثر گزیده طنز‌هایی است که در نشریه‌های گل‌آقا، هفته‌نامه سلامت و سپید منتشر شده است. نویسنده سعی کرده است مطالبی را در این کتاب بگنجاند که با مرور زمان هیچ‌گاه غبار کهنه‌گی بر آن ننشسته و تازگی خود را همواره برای مخاطب هر دوران داشته باشد. «نقطه ته خط» از گفتن لطیفه هم ابایی ندارد و در انتهای کتاب، این صدقی است که بسان یک جوکر قدرتمند، توان قلمی خود را در حوزه طنز به رخ می‌کشد و لطایفی پاکیزه قابل استفاده در هرگونه مجلسی را در قالب «وبلاگیات» به مخاطب عرضه می‌کند.

نظرات کاربران

zahra🌿
۱۳۹۷/۰۷/۰۶

واقعا خــــــــیلــــــــــــــــی باحاله هم این هم آبنبات پسته ای و هلدار👍👍 کلا آقای صدقی طنز نویس فوق العاده ای هستند

S
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

طنز پردازی خلاقانه جناب صدقی در این کتاب مشکلات و معضلات اجتماعی را بشکلی متفاوت نشان داده بود . قسمتی از داستان چرا فقط آدم باید کتاب بخواند: نا امنی ناشی از سرقت ادبی همه قفسه ها را فرا گرفته بود در

- بیشتر
mohajer
۱۳۹۵/۱۱/۰۵

خوب این 1000تومنیا رو مجانی کنید تا دعاتون کنیم ننه مگه چی میشه

محمد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

متاسفانه کتاب به نظرم جالب نبود

مهدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بر خلاف بقیه آثار نویسنده این کتاب چندان جالب نیست و خیلی رنگ و بوی طنز نمیده. اما خلاقیت نویسنده تو بازی با کلمات و اشیا واقعا جالبه.

فریده
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

مجموعه داستان طنزه. بعضی از داستانهاش جالبن ولی بعضی نه. من که تا وسطاشو خوندم.

بوک تاب
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

کامل نخواندم، داستان اول بی مزه بود دیگه ادامه ندادم.

s
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

کتاب پنجم واقعا داستان هاش خلاقانست با خوندن هر کتاب بیشتر شیفتش میشم

ahmad
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

بسیاری از مشکلات جامعه رو بصورت طنز بیان کردن👌🏻 داستان هایی که مربوط به انسان های غارنشین هست از همه خنده داره تره😂

zahrratta
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

جالب بود‌. از بازی نویسنده با کلمات لذت میبردم. یه جاهایی هم خندیدم‌.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
بیگانه پرستی (استعمال گران) برای اثبات بیگانه پرستی ما و ارجحیت دادن خارجی‌ها به داخلی‌ها، همین بس که متأسفانه با اینکه این همه در داخل کشور به دارو نیاز داریم، اما بر روی بسیاری از داروها نوشته شده: «فقط برای استعمال خارجی!»
S
«راستش اینجا همه به رفتارم گیر می‌دهند و می‌گویند خیلی سبکم اما من می‌خواهم در زندگیم راحت باشم، آزاد باشم و تا هر جا که خواستم بتوانم ترقی کنم. اما فکر کنم در صورت ازدواج با تو فقط باید بسوزم و بسازم. نه! من زندگی با تو را دوست ندارم چون می‌خواهم پیشرفت کنم و بروم آن بالاها.»
جودی‌آبــوت
پسر به دختر: در تایید فرمایشات شما باید عرض کنم به خاطر احترامی که برای شخصیت شما قائلم، دوست ندارم ارتباط علمی ما خدای ناکرده شبیه دوستیهای مبتذل کوچه و خیابانی باشد. دختر به پسر: کاملاً موافقم. پسر به دختر: به نظرم می‌تونیم با رعایت حریم احترام متقابل و با کمک هم، انشاالله در پیشبرد اهداف علمی و درسی همدیگه مفید باشیم. دختر به پسر: جالبه، شخصیت شما باعث شده دیدِ من راجع به آقایون کلاً عوض بشه. در ضمن، پیشنهادتون در باره ارتباطات علمی و در عین حال سازنده برام جالب بود. پسر به دختر: خواهش می‌کنم. به هر حال این شماره تماس منه. اگه مشکلی تو درسا داشتین تماس بگیرین. پسر به هم اتاقی: ...آره بابا، مخش رو حسابی زدم! دختر به هم اتاقی: .... نه بابا، شوت شوته!
محمد
عشق و حال با او که تماس می‌گیرم، تلفن بجای اشغال، عشقال می‌شود!
محمد
مغز از همه تشکر می‌کند و موضوع جلسه آینده را تعیین می‌کند: «هم‌فکری درباره مشکل عاشق شدنِ قلب»!
زهــرا م.ن
«حیف از اینهمه وقتی که دنبال هوا و هوس رفتم. هوای من تویی!»
جودی‌آبــوت
لیدیز اند جنتلمن! خیلی به ادعای فیلم جنایی خوش‌بین نباشید. من با اینکه مبتذل نبودم، اما تا بحال چندبار سلاخی شده‌ام و تازه از اتاق عمل بیرون آمده‌ام. شاید باور نکنید اما زخم زیرنویس‌ها و جای بخیه‌هایم هنوز درد می‌کنند... دو یو آندر استند؟
جودی‌آبــوت
قطره پنجم که از خجالت داشت آب می‌شد، گفت: «من هم زمانی یک قطره باران بودم اما هنگام فرود، آن‌قدر دود خوردم که معتاد شدم! خدا کند تست اعتیاد نگیرند...یادش به خیر، یک زمان با بدنسازی، تبدیل به دانه تگرگ شده بودم، اما الآن بخاطر اعتیاد، تمام ماهیچه‌هایم آب رفته است!»
محمد
دوره مرام و معرفت گذشته
جودی‌آبــوت
بیگانه پرستی (استعمال گران) برای اثبات بیگانه پرستی ما و ارجحیت دادن خارجی‌ها به داخلی‌ها، همین بس که متأسفانه با اینکه این همه در داخل کشور به دارو نیاز داریم، اما بر روی بسیاری از داروها نوشته شده: «فقط برای استعمال خارجی!»
محمد

حجم

۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
۲۵,۲۰۰
۳۰%
تومان