دانلود و خرید کتاب برنامه پرواز برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه پرواز اثر برایان تریسی

کتاب برنامه پرواز

معرفی کتاب برنامه پرواز

برایان تریسی اسرار حقیقی کشف موفقیت را در کتاب برنامه پرواز، به رشته تحریر درورده است. مهدی قراچه‌داغی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب برنامه پرواز

برایان تریسی اعتقاد دارد هر سفر هزار فرسنگی با برداشتن قدم اول شروع می‌شود. او در کتاب برنامه پرواز شما را برای برداشتن نخستین گام‌ها کمک می‌کند. او اعتقاد دارد سعادت، سلامتی و موفقیت، تصادفی به دست نمی‌آیند بلکه حاصل طراحی مدبرانه و تابع قانون علت و معلول هستند؛ درواقع باید اذعان کرد که موفقیت یک حادثه نیست؛ بلکه با پیروی از اصولی ثابت به دست می‌آید. این اصول در کتاب برنامه پرواز مورد مطالعه و بررسی قرار م‌گیرند.

تریسی در کتاب پیش رو از شما می‌خواهد مقصدی را برای خود انتخاب کنید؛ چراکه وقتی بدانید کی هستید و به کجا می‌خواهید بروید، ۱۰ برابر یک شخص متوسط کارساز خواهید بود و با سرعت بسیار بیشتری در مسیر نیل به موفقیت گام بر خواهید داشت. با کتاب همراه شوید تا از گام‌های بعدی موفقیت، بیشتر بیاموزید.

خواندن کتاب برنامه پرواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

برنامه پرواز، کتابی است که مسیر موفقیت همه‌جانبه و اوج گرفتن هرچه بیشتر را برای شما ترسیم می‌کند. مطالعه این کتاب را به شمایی که به دنبال کشف مسیر موفقیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ میلادی در شارلوت‌تاون کانادا است. او شرکت برایان تریسی اینترنشنال را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد و مدیریت عاملی آن را به عهده گرفت. در این مجموعه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت، ارائه می‌شود. برایان تاکنون ۱۰ ها جلد کتاب نوشته و سمینارهای متعددی را درخصوص رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب‌وکار برگزار کرده است. او قدرتمندترین سخنران موفقیت محسوب می‌شود و تاکنون در ۷۰ کشور جهان سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است.

جملاتی از کتاب برنامه پرواز

برای تعیین مقصد نهایی خود در هر زمینه‌ای از زندگی، از روش چشم‌انداز بلندمدت بهره بگیرید. این روش که اغلب موفق‌ترین اشخاص در هر زمینه‌ای از آن استفاده می‌کنند، ایجاب می‌کند که تا چند سال آینده را در نظر بگیرید و بگویید در پایان این دوره زمانی کجا می‌خواهید باشید. بعد از اندیشه بازگشت از آینده استفاده می‌کنید: خود را در آینده قرار می‌دهید و از آنجا به شرایط امروز خود نگاه کنید. این چشم‌انداز بلندمدت به شما امکان می‌دهد که با وضوح و روشنی بیشتری به زندگی خود نگاه کنید. مشخص می‌کند که چه کاری را باید انجام دهید تا به مقصد نهایی خود برسید. وقتی درباره مقصد خود اطلاعات کافی داشتید، راحت‌تر می‌توانید درباره اعمال خود، روز به روز و ساعت به ساعت تصمیم بگیرید. راهکا این است که مطمئن شوید هر کاری را که امروز می‌کنید، هر تصمیمی که می‌گیرید، شما را به مقصدی که انتخاب کرده‌اید، نزدیک‌تر می‌کند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب برنامه پرواز، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اگر از من بخواهند بهترین توصیه را به همه مردم دنیا بکنم، آن توصیه این خواهد بود: انتظار داشته باشید که به عنوان بخشی از کار خود، با دشواری روبه‌رو گردید. وقتی دشواری از راه رسید، سرتان را بالا نگه دارید، در چشمان مشکل نگاه کنید و بگویید: «من از تو بزرگتر هستم. تو نمی‌توانی مرا شکست بدهی.» آن لندرز
مادربزرگ علی💝
کسی جز خود شما نمی‌تواند مانع از پیشرفت شما شود.
مادربزرگ علی💝
حقایق را از مسایل جدا کنید. حقیقت آن چیزی است که ثابت است وتکان خوردنی نیست؛ مانند اتفاقی که در گذشته افتاده و حالا شمانمی‌توانید آن را تغییر بدهید زیرا کنترلی بر آن ندارید؛ چیزی مانندهوا. از سوی دیگر مسئله چیزی است که می‌توان آن را حل و فصل کرد و راه‌حلی برای آن به دست آورد. در اینجا قاعده ساده‌ای وجود دارد. از چیزی که نمی‌توانید آن را تغییر بدهید ناراحت و عصبانی نشوید. زمان و انرژی خود را صرف کارهایی بکنید که توان تغییر دادن آن را دارید. به خود یادآور شوید آنچه را نتوان درمان کرد باید تحمل نمود.
مادربزرگ علی💝
شما به هر سمت که نگاه کنید، خودتان را می‌بینید. به عبارت دیگر، دنیای بیرون شما بازتاب دنیای درون شماست. آنچه در درون به آن فکر کنید، در بیرون متجلی می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که در درون اشخاص چه می‌گذرد، ببینید در خارج از آنها برایشان چه اتفاق می‌افتد.
حسین کیخسروی

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان