دانلود و خرید کتاب پنج اصل خوشبختی چیست؟ جیمز آرتور ری ترجمه یاسمن رحیمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج اصل خوشبختی چیست؟ اثر جیمز آرتور ری

کتاب پنج اصل خوشبختی چیست؟

انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پنج اصل خوشبختی چیست؟

«پنج اصل خوشبختی چیست؟» چکیده‌ای از دیدگاه‌های جیمز آرتور ری(-۱۹۵۱)، نویسنده و سخنران انگیزشی است و پنج اصل دولتمندی مالی، ارتباطی، ذهنی، جسمی و معنوی را آموزش می‌دهد. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: شاید افرادی را بشناسید که در طول یک سال، میلیون‌ها دلار به دست می‌آورند، اما روابط رضایت‌بخشی ندارند یا در تندرستی کامل به سر نمی‌برند، یا افراد معنوی که وضعیت مالی مساعدی ندارند. همه‌ی ما افرادی را می‌شناسیم که هوش خارق‌العاده‌ای دارند، اما وضعیت ظاهر و ارتباط اجتماعی‌شان مناسب نیست. برای زندگی، راهی یکپارچه‌تر و کامل‌تر نیز وجود دارد؛ راهی که شما را به خوشبختی همه‌جانبه برساند. بیشتر مردم ثروت را با پول برابر می‌دانند، در صورتی‌که پول بخشی از ثروت است، ثروت چیزی بیش از آن است. ثروت حقیقی، حالت توازن و آسایش فکری و جسمی است. من افراد میلیاردری را می‌شناسم که با رضایت حاضرند نیمی از دارایی‌شان را بپردازند تا در ازای آن سلامتی بیشتر، روابط محبت‌آمیز‌تر و ارتباط معنوی و روحانی داشته باشند. یک ثروتمند واقعی، توازن را در همه‌ی حوزه‌های زندگی‌اش تجربه می‌کند، حس رضایتمندی و آرامشی که برتر از شادی گذرایی است که از پیشرفت‌های یک‌جانبه در یک یا دو جنبه از زندگی حاصل می‌شود، در حالی‌که دیگر جنبه‌ها نادیده گرفته شده‌اند. بنابراین شما می‌آموزید که چگونه در پنج جنبه‌ اساسی زندگی به نهایت آرامش برسید. من این پنج جنبه‌ی مالی، ارتباطی، ذهنی، جسمی و معنوی را «پنج ستون خوشبختی» می‌نامم: بدون این پنج ستون شما ممکن است پول‌دار باشید، اما ثروتمند نباشید. من به‌طور جالب توجهی دریافته‌ام که هر‌چه بیشتر به این حالت از توازن برسید، پول بیشتری به سمت شما رو خواهد آورد. تمام کائنات در حمایت از حرکت شما، با شادمانی به پا می‌خیزد.

نظرات کاربران

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۵/۰۹/۰۹

ذهن انسان می تواند از جهنم,بهشت و از بهشت,جهنم بسازد... سلام دوستای عزیز😊 دارم نمونه اش رو می خونم ولی قطعا امروز می خرم کتابو😇

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
هر پاداشی قیمتی دارد.
morvarid
«انرژی جایی جریان می‌یابد که مورد توجه است.»
رعنا
آرزوی زندگی راحت‌تری را نکنید چرا که فریبی بیش نیست. آرزوی توانایی و ظرفیت بیشتری داشته باشید تا در راه زندگی به شایستگی و آسودگی برسید. اگر یک انسان معمولی باشید هرگز عملاً با این سؤال که کجا هستید و به کجا می‌روید، روبه‌رو نخواهید شد. واقعیت این است که: هیچ فرد معمولی تاکنون تاریخ‌ساز نبوده است. من می‌توانم کمک‌تان کنم که بفهمید واقعاً همین الآن چه می‌خواهید و قانون جذب را همانند دیگر قوانین هستی به کار اندازید تا در زندگی‌تان شگفتی به بار آورد. بدون تلاش سخت هیچ چیز جز علف هرز نمی‌روید.
Sarah
بیشتر مردم ثروت را با پول برابر می‌دانند، در صورتی‌که پول بخشی از ثروت است، ثروت چیزی بیش از آن است. ثروت حقیقی، حالت توازن و آسایش فکری و جسمی است. من افراد میلیاردری را می‌شناسم که با رضایت حاضرند نیمی از دارایی‌شان را بپردازند تا در ازای آن سلامتی بیشتر، روابط محبت‌آمیز‌تر و ارتباط معنوی و روحانی داشته باشند. یک ثروتمند واقعی، توازن را در همه‌ی حوزه‌های زندگی‌اش تجربه می‌کند، حس رضایتمندی و آرامشی که برتر از شادی گذرایی است که از پیشرفت‌های یک‌جانبه در یک یا دو جنبه از زندگی حاصل می‌شود، در حالی‌که دیگر جنبه‌ها نادیده گرفته شده‌اند.
Sarah
هنگامی که افراد به راستی می‌پذیرند که آنچه می‌پندارند ممکن است و خواسته‌های قلبی‌شان را می‌نویسند، اغلب نتایج خارق‌العاده و تحول‌برانگیزی می‌گیرند.
fatemeh
ما همیشه جایی انرژی می‌گذاریم که به آن توجه بیشتری داریم. در جهان ما قانونی وجود دارد که فیزیک نیز تأییدش می‌کند. این قانون می‌گوید: «انرژی جایی جریان می‌یابد که مورد توجه است.» چالش ما این است که توجه‌مان را به چیزی که حقیقتاً برایش ارزش قایلیم معطوف و بعد، این توجه را حفظ کنیم.
vahid

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان