دانلود و خرید کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی رونالد ریجو ترجمه داود حسین‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی اثر رونالد ریجو

کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی

معرفی کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی

کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی مقدمه‌ای کامل و جامع بر حوزه‌ی روانشناسی صنعتی و سازمانی و با نظر به دو موضوع مهم ارتباط نظریه روان‌شناختی و کاربردی، و ارائه‌ی مثال‌های قابل درک برای دانشجویان و خوانندگان است. این کتاب را رونالد ریجو نوشته است. 

دکتر داود حسین‌زاده، دکتر زهرا لبادی و پرویز صالحی کار ترجمه را بر عهده داشتند و انتشارات مازیار آن را منتشر و چاپ کرده است.

درباره‌ی کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی

کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی مقدمه‌ای بر این دو مقوله، یعنی روانشناسی صنعتی و سازمانی است. تلاش نویسنده، رونالد ریجو بر این بوده که روانشناسی صنعتی و سازمانی را هم به صورت علمی و هم کاربردی معرفی کند. از این رو در کتاب بیانگر ارتباط نظریه روان‌شناختی و کاربردی خواهد بود که مقولات نظری قاعدتا به سوی دخالت‌های عملی مفید هدایت می‌گردد. در عین حال در کتاب، مثال‌های متنوع و متعددی در زمینه نمونه‌های مربوط به کار از صنایع خدماتی مانند خرده فروشی‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های تهیه‌کننده غذاهای فوری گرفته تا انحصاراً از ادارات سنتی و یا صنایع کارخانه‌ای آمده تا جنبه‌ی کاربردی را نیز به صورت واضح‌تر به مخاطب نشان بدهد. 

کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب زمینه‌ی روان‌شناسی صنعتی ـ سازمانی برای دانشجویان رشته‌های روانشناسی صنعتی / سازمانی و یا دانشجویانی که در رشته‌های مربوط به رفتار کاری، درس می‌خوانند، کاربردی و مناسب است.

جملاتی از کتاب زمینه رواشناسی صنعتی ـ سازمانی 

هدف علمی روان‌شناسی صنعتی/ سازمانی مطالعه و درک تمام جنبه‌های رفتار در کار می‌باشد. روان‌شناس‌صنعتی/ سازمانی به مثابه یک دانشمند تحقیق می‌کند، نتایج کارهای تحقیقی خود را در مجلات حرفه‌ای چاپ می‌کند.

بنابراین ضروری است درک شود که مطالعه رفتار کاری یک مقوله چند رشته‌ای توأم با همیاری است. روان‌شناسان صنعتی/ سازمانی تنها افراد متخصصی نیستند که رفتار کاری را مورد مطالعه قرار می‌دهند بلکه محققان دیگری هم در حوزه مدیریت، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، ارتباط سازمانی، علم اقتصاد و سایر علوم روان‌شناسی اجتماعی به آنچه که ما درباره کار سازمان‌های کاری می‌دانیم و از آن درک می‌کنیم یاری می‌رسانند. برای اینکه این تحقیقات انجام بپذیرد لازم است روان‌شناسان صنعتی/ سازمانی از پیشرفت‌های جدید در سایر رشته‌ها نیز خبر داشته باشند.

نظرات کاربران

کاربر 4229532
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

اصلا راضی نبودم،کتاب چاپ جدیدنبود،ومن٣٥هزارتومن الکی دادم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
عوامل پیشگوئی‌کننده به هر نوع اطلاعات قابل اندازه‌گیری درباره متقاضیان کار اطلاق می‌گردد که به ملاک‌ها مبتنی است
کاربر ۴۲۸۵۵۷۵

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان