دانلود و خرید کتاب بردن ایده‌ها به بازار تیم جونز ترجمه فریبرز قاسم زاده دقیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بردن ایده‌ها به بازار

بردن ایده‌ها به بازار، نوشته تیم جونز و سایمون کربی است. این اثر درباره این موضوع مهم است که چگونه ایده‌هایی را که در ذهن ما یا روی کاغذ وجود دارند وارد بازار کار کنیم.

امروز مهم‌ترین موضوع، در بازار، تشخیص این کست که داشتن ایده‌های جذاب برای موفقیت کافی نیست درواقع زایش ایده بخش راحت موضوع است، تصمیم‌گیری موثر درباره این که کدام‌یک از این راهکارها بهترین است و توسعه موثر آن‌ها به سمت تولیدات و خدمات رقابتی، بخش مشکل موضوع است.

بعضی‌ها آن‌قدر به تمرکز روی ایده می‌پردازند که انتخاب و انتقال آن فراموش می‌شود. در حالی که امروز در محیط به شدت رقابتی بازار، ایجاد ایده جذاب به قابلیتی ضروری برای آینده سازمان‌ها تبدیل شده. این کتاب می‌خواهد راه تبدیل ایده به طرح را نشان دهد.

درباره کتاب بردن ایده‌ها به بازار

این کتاب در ده فصل با شما درباره عملی کردن ایده‌ها سخن می‌گوید. این که چطور ایده هایتان را تکامل ببخشید و در جهت بازار هدایت کنید، چطور از فناوری و اینترنت برای ارتقای آنها بهره ببرید، چگونه با عملی کردن ایده‌ها به بازار جهانی راه پیدا کنید، از چه راه‌هایی از آخرین تحولات و نوآوری‌های حال حاضر مطلع شوید و بسیاری موضوعات ضروری و جذاب دیگر درباره عملی کردن ایده‌ها در بازار.

 خواندن بردن ایده‌ها به بازار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای ایده‌پردازان شرکت‌ها، مدیران و تمام کسانی که در سر ایده‌ای دارند و می‌خواهند آن را عملی کنند، نوشته شده است.

جملاتی از کتاب بردن ایده‌ها به بازار

داستان جهانی‌شدن در دو بخش به نمایش درآمده است. «جهانی شدن قدیم» از دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ آغاز شد و درباره ساختن محصولات در یک محل مرکزی و ارسال آنها به سراسر جهان بدون محدودیت بود. مشکل اینجا بود که پیچیدگی سلایق و فرهنگ‌های ملی خیلی بیشتر به خریداران متوسط توجه داشت تا به اقتصادهای در مقیاس جهانی.

«جهانی شدن نوین» که در دهه ۹۰ متولد شد، درباره ایجاد شبکه‌ای از ارزش از طریق بهترین شکل ممکن از بازارها، مکان‌ها، محصولات، مردم و فرایندهای محلی و جهانی است. «جهانی شدن نوین» پیچیدگی و فرصت را برای بردن ایده‌ها به بازار ارائه می‌کند. مصالح بنیادی برای رسیدن درست به آن درکی از راهبرد محصول جهانی، مکان جهانی و مردم جهانی است.

از هرکسی بپرسی یک محصول جهانی نام ببر، احتمالات این است که یا بگویند مک‌دونالد یا کوکاکولا. اما محصولات جهانی نظیر بیگ‌مَک استثنا هستند نه قاعده. جان برایان از شرکت سارا-لی (یک شرکت چندملیتی آمریکایی) می‌گوید «حتی لباس زیر شخصیت محلی دارد.‌»

راهبرد محصول جهانی تمایل دارد سوالی از درجه باشد تا یک تصمیم به شکل «بلی/ خیر». در صنعت خودروسازی، راننده‌های اروپایی خودروهای کوچک با فنربندی سخت، تاکیدی بر اقتصادی بودن سوخت و یک روکش داخلی خاکستری یا سیاه را ترجیح می‌دهند. یک بیوک یا کادیلاک کلاسیک آمریکایی با کارایی پایین سوختی، چرخ‌های بزرگ گردان، فنربندی نرم و روکش داخلی رنگی یک پیشنهاد برنده در نزد متوسط رانندگان اروپایی نیست. به همین صورت، اندک آمریکایی‌هایی خواهان سوار شدن یک فیات هستند. اما این اختلافات آشکار جلوی تولیدکنندگان را از جهانی‌شدن موفقیت‌آمیز تعدادی از اجزای خودروهایشان نگرفته است.

فهرست کتاب بردن ایده‌ها به بازار

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: ایده‌های به سمت بازار چیست؟

فصل سوم: تکامل ایده‌ها به سمت بازار

فصل چهارم: بُعد E

فصل پنجم: بُعد جهانی

فصل ششم: آخرین تحولات

فصل هفتم: در عملکرد

فصل هشتم: مفاهیم و متفکران کلیدی

فصل نهم: منابع

فصل دهم:‌ ده گام برای بردن ایده‌ها به بازار

یادداشت‌ها

نظرات کاربران

Mriq Sezar
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

بنظر کتاب ارزشمندی میاد ولی متاسفانه ترجمه و نگارش بسیار ضعیفی داره، بطوری که با مطالعه دو فصل ابتدایی از ادامه اون صرف نظر کردم .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان