دانلود و خرید کتاب هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان راجر کارترایت ترجمه زینب‌السادات خارقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان اثر راجر  کارترایت

کتاب هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

معرفی کتاب هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

«هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان» نوشته راجر کارترایت(-۱۹۴۸) است و کارآفرینی را به مانند یک هنر توصیف و به تحلیل آن در اقتصاد امروز جهان می‌پردازد. کارآفرین شخصی است که آمادگی خطرکردن حساب شده را برای سرمایه‌گذاری تجاری داشته باشد و در صورت موفقیت، سودهای به‌دست‌آمده را در سرمایه‌گذاری‌های آتی هزینه کند، در صورت شکست نیز، تجربه به‌دست‌آمده را نوعی آموزش تلقی کند و به دنبال پیش بردن اهداف خود باشد. فرد کارآفرین معمولا در خط مقدم نوآوری در حال اداره سازمان خود دیده می‌شود. مسلما در اینجا خشنودتر است، زیرا در اینجاست که هیجان کار و جریان آن لمس می‌شود. کسانی هم هستند که برای کارآفرینان دیگر یا در سازمان‌های سنتی کار می‌کنند. کارآفرینان برای پیشبرد صنعت تجارت حیاتی هستند. فرد کارآفرین و سازمان او به‌دنبال فرصت‌ها هستند و براساس آنها اقدام می‌کنند و هر جا که لازم باشد متحمل ریسک می‌شوند (معمولا ریسک‌های حساب شده و بررسی شده). شکست به عنوان یکی از عواقب طبیعی فرهنگ کارآفرینی به حساب می‌آید و موقعیتی است برای یادگیری و رسیدن به سودهای احتمالی در آینده. ریسک‌پذیر بودن یکی از خصوصیات متداول مردم نیست: خیلی‌ها می‌کوشند میزان ریسک محیط کار یا زندگی خود را به حداقل برسانند. اتفاقا، کارآفرین به عنوان فرد ریسک‌پذیر به تعدادی افراد در اطرافش نیازمند است که کمتر اهل ریسک باشند و قابلیت کنارآمدن با وظایف کسل‌کننده و تکراری را که کارآفرین از آن گریز دارد داشته باشند. مواد این کتاب طراحی شده تا به شما کمک کند در امتداد این زنجیره و به سوی کارآفرین شدن پیش بروید. برای انجام این کار شاید لازم باشد رفتار و خصوصیات خود را بررسی کرده و شاید لازم باشد ریسک کنید، در ابتدا ریسک‌های کوچک و شاید نیاز باشد در آینده ریسک‌های بزرگتری را بپذیرید. ممکن است ریسک‌های کارآفرینان، بزرگ به نظر بیاید ولی همیشه حساب شده است.
محصول خوب، محصول بد: عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی‌نظیر
جیمز .ال آدامز
رهبری ممتاز: ۱۲ ویژگی آموختنی رهبران برجسته و موفق
برایان تریسی
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
اصول بنیادی تجارت، فروش و رهبری
لسلی پوکل
بازآفرینی مدل کسب و کار
مارک جانسون
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
استخدام و تعدیل: فرآیند کاربردی گزینش،حفظ و اخراج نیروی انسانی
برایان تریسی
موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها
رالف کروگر
صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)
پیتر تیل
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود
هیو مک‌لیود
جلسات ثمربخش
برایان تریسی
موفقیت جاویدان
اریک ویاردات
استراتژی کسب‌وکار
جرمی کوردی
زبان بدن در بازاریابی و فروش
سیدحجت بزاززاده
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
خبرگان بازاریابی چنین گویند
جوزف بویت
رهبری در سطح برتر
کنت بلانچارد
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
براساس گفته‌های جورج برنارد شاو، پیشرفت تماما محتاج انسان‌های غیرعادی است. افراد معقول و حسابگر خود را با محیط وفق می‌دهند، حال آن‌که افراد غیرعادی سعی می‌کنند جامعه و محیط را با خود سازگار سازند.
امیر
کارآفرینان از آنجایی که وضع موجود و تفکرات مرسوم را قبول ندارند نامعقول محسوب می‌شوند. آنها هم در زمینه محصولات و خدمات و هم در زمینه روش ارائه آنها ایده‌های جدید پیشنهاد می‌کنند.
امیر
دزد زمان آنچه است که زمان را از فردی بگیرد. جلسه‌هایی که نباید الزاما در آنها حضور داشت، بازدیدها و بازرسی‌هایی که کس دیگری می‌تواند انجام دهد، گزارش‌هایی که می‌شود به طور خلاصه خواند، شمار آنها نامحدود است.
امیر
بدون وجود افراد ریسک‌پذیر پیشرفتی وجود نخواهد داشت؛ کسی باید پیدا شود که اولین قدم را بردارد.
امیر
آنهایی که تا قبل از اینکه دیر شود درخواست کمک نمی‌کنند، چه به‌ دلیل اعتماد به نفس بیش از حدشان باشد یا ترس از دست دادن اعتبارشان، به نوعی شکست خواهند خورد.
امیر
در بعضی مواقع ریسک‌کردن، تحت شرایطی به معنی اشتباه کردن است و گفته می‌شود فردی که هیچ‌گاه اشتباهی نکرده، هرگز چیزی به‌دست نیاورده است.
امیر
شکست به عنوان یکی از عواقب طبیعی فرهنگ کارآفرینی به حساب می‌آید و موقعیتی است برای یادگیری و رسیدن به سودهای احتمالی در آینده.
امیر
کارآفرین شخصی است که آمادگی خطرکردن حساب شده را برای سرمایه‌گذاری تجاری داشته باشد و در صورت موفقیت، سودهای به‌دست‌آمده را در سرمایه‌گذاری‌های آتی هزینه کند، در صورت شکست نیز، تجربه به‌دست‌آمده را نوعی آموزش تلقی کند و به دنبال پیش بردن اهداف خود باشد.
امیر
پیروزی بستری است برای عبور به سوی برخورد با چالش بعدی.
امیر
هیچ کس، هرقدر هم که موفق و کارآفرین باشد، بدون کمک دیگران نمی‌تواند یک پروژه را به ثمر برساند، بنابراین روابط کاری شایسته نقش بسزایی پیدا می‌کنند.
امیر

حجم

۲۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۲۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان