دانلود و خرید کتاب بچه‌های مصرف‌گرا؛ فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم سوزان لین ترجمه مریم مشایخ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بچه‌های مصرف‌گرا؛ فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم اثر مریم مشایخ

کتاب بچه‌های مصرف‌گرا؛ فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم

نویسنده:سوزان لین
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۲.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بچه‌های مصرف‌گرا؛ فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم

امروزه بسیاری از والدین نگران استفاده بیش از اندازه فرزندانشان از کالاهای تجاری و وفادار بودن آنها به یک برند خاص هستند. 

فرزندان آنها ساعت‌های متمادی تلویزیون تماشا می‌کنند و وقت خود را صرف دیدن فیلم‌های تبلیغاتی می‌کنند تا همیشه لباسی که می‌پوشند،کفشی که به پا می‌کنند، کیفی که بدست می‌گیرند، آرایشی که دارند و مدلی که بر اساس آن موهایشان را اصلاح می‌کنند به روز باشد.

 نوع غذاهایی که آنها می‌خورند، باید بر اساس آن چیزی باشد که هنرپیشه‌ها تبلیغ می‌کنند و درنتیجه چاقی روانی در بین آنها دیده می‌شود و ژست‌های رفتاری آنها یادآور حرکت و رفتارهای هنرپیشه‌های هالیودی است. 

در بعضی از فیلم‌ها قهرمان محبوب داستان مواد مخدر مصرف می‌کند و مشروب می‌خورد که کودکان برای اینکه می خواهند همانند آنها مشهور و محبوب باشند به این مواد رو می‌آورند و از آنجایی که دوست دارند همانند آنها خوش‌اندام باشند ممکن است لاغری روانی در میان آنها شایع شود و والدین و معلمان و متخصصان بهداشت روان نمی‌دانند که این معضلات چگونه بوجود آمده است و با آنها چگونه برخورد کنند.

کتاب «بچه‌های مصرف‌گرا» درباره مصرف‌گرایی در بچه‌ها و عوامل موثر در به‌وجود آمدن آن و راه‌های پیشگیری و درمان این معضل است. بنابراین خواندن آن به تمامی متخصصان بهداشت روان، والدین و مربیان توصیه می‌شود.

نظرات کاربران

ریحان
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

فکر میکنم کتاب محتوای خوبی داشته باشه. ولی ترجمه ضعیفش باعث شد تا صفحه ۵۰ بیشتر نخونم.

montazer2020
۱۳۹۸/۰۷/۰۴

کتابی خوب با ترجمه ای بد. بعضی از جاها رو انگار با گوگل ترجمه شده.

طلوع زندگی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳

خواندن این کتاب را به همه والدین پیشنهاد می کنم. واقعا کاربردی است. در تربیت بچه های امروز خیلی کمک کننده است. ممنون از طاقچه

zahra
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

متاسفانه ترجمه ضعیفی که داره باعث می شن آدم اصلا متوجه نشه که چی می گه و محتوای خوب از دست بره امیدوارم ویرایش بشه. احتمالا از این کتاب های هست که استاد بین دانشجویان تقسیم کرده و ترجمه کرده!!!! از

- بیشتر
کاربر ۱۸۸۷۰۲۷
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

به من که نچسبید، مقدمه طولانی پر از آیه و حدیث هایی با مضمون تکراری. مطالب هم انسجام نداشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۳۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان