دانلود و خرید کتاب راهنمای انعطاف بدنی کریک کلونجر ترجمه رضا اسکندری آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای انعطاف بدنی اثر کریک کلونجر

کتاب راهنمای انعطاف بدنی

نویسنده:کریک کلونجر
انتشارات:نشر هیرمند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای انعطاف بدنی

راهنمای انعطاف‌بدنی اولین رمان کریگ کلیونجر است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این رمان در سبک نئونوآر نوشته شده و زمانی توجه خوانندگان و منتقدین را به خودش جلب کرد که به‌طور جداگانه از سوی چاک پالانیک نویسندهٔ رمان باشگاه مشت‌زنی و اروین ولش نویسندهٔ رمان رگ‌یابی تحسین شد. دنیل فلچر یک جاعل حرفه‌ای (با هویت جعلی)، مبتلا به اختلال روانی و معتاد به الکل و مواد مخدر است که به‌دلیل سردردهای دوره‌ای جان‌فرسا و استفاده از داروی مسکن دچار اوردُز و راهی بیمارستان شده است. آنجا پس از ارزیابی یک دکتر روان‌شناس مشخص می‌شود اوردُز تصادفی بوده یا اقدام به خودکشی. این موضوع او را در شرایطی وخیم قرار می‌دهد؛ زیرا چنانچه تشخیص پزشک اقدام به خودکشی باشد، دنیل سر از بیمارستان روانی درمی‌آورد و از سوی دیگر اگر هویت جعلی‌اش فاش شود، راهی زندان می‌شود. او که هیچ گزینه‌ای جز فریب دادن روانکاو مقابلش نمی‌بیند، در همان حین داستان زندگی‌اش را برای خواننده بازگو می‌کند. چاک پالانیک پس از خواندن این رمان گفت: «به خدا قسم، این بهترین کتابی بوده که ظرف پنج سال، یا راحت بگویم ظرف ده سال گذشته خوانده‌ام.»

نظرات کاربران

kimistry
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

خدایی گرون نیست؟

nargese.mast
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

شخصیت پردازی و جزئیات فوق العاده ای داشت کاملا شیفته‌ی شخصیت اصلی داستان شدم.. این که اینقد تمیز واکاوی و نگاشته شده بود با تمام خصوصیات خوب و بد و منحصر به فردش به نظرم خیلی زیبا بود! تفکراتش، روش هاش،

- بیشتر
Aydin
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عجب شخصیت پردازی عالی‌ای داشت این کتاب. هوش بالای شخصیت داستان و درگیری های ذهنی‌ای که هم به خاطر هوشش و هم به دلیل نوع زندگیش داره شما رو مجذوب میکنه

نابغه
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

چرا این انتشارات هیچ کتابی رو توی بی نهایت نداره ..کتابش هم خیلی گرونه ..چرا اینقدر باید پول کتاب الکترونیکی داد ..چند تا کتاب توی طاقچه خوندم ولی چشام داره در میاد ..

کاربر 2514076
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

کتابو خیلی دوس داشتم خیلی سریع خوندم وبینهایت لذت بردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«همون‌قدر که یه نفر دلش غش می‌ره واسه شنیدن یه راز، همون‌قدرم دلش غش می‌ره واسه گفتنش به بقیه.»
Mo0onet
داستان زندگی یک فرد، مساوی است با آنچه دارد، به‌علاوهٔ آنچه بیش از همه در دنیا می‌خواهد، منهای آنچه واقعاً حاضر است برای رسیدن به خواسته‌اش فدا کند.
Mo0onet

حجم

۳۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان