دانلود و خرید کتاب کشف عشق کنج یک کتاب‌فروشی ورونیکا هنری ترجمه مهرنوش گلشاهی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشف عشق کنج یک کتاب‌فروشی اثر ورونیکا هنری

کتاب کشف عشق کنج یک کتاب‌فروشی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کشف عشق کنج یک کتاب‌فروشی

«کشف عشق کنج یک کتاب‌فروشی» اثری جذاب و تاثیر گذار درباره ماجرای یک کتاب‌فروشی از ورونیکا هنری، نویسنده و روزنامه‌نگار بریتانیایی و خالق رمان‌های پر شور و حال و رمانتیک است. رمان «یک شب در قطار سریع‌السیر شرق» او برنده جایزه رمان عاشقانه سال از انجمن رمانتیک‌نویسان انگلستان شده است. ژولیوس نایتینگل جوان و پدری تنها با دختر خیلی کوچکش املیا، در آستانه خریدن یک فروشگاه است. او سه هفته پیش تصمیم گرفته تغییری در زندگی‌اش ایجاد کند. تغییری اساسی که برای او و دختر کوچکش یک زندگی عادی بسازد. او به توانایی‌هایش، محدودیت‌هایش، درآمد و مسائل حرفه‌ای و ترکیب همهٔ آن‌ها با مشکل تک‌والد بودنش فکر کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده است که فقط یک راه برایش وجود دارد. ایجاد یک کسب و کار مستقل. ژولیوس پس از سنجیدن جوانب و نیازهای منطقه‌اش تصمیم می‌گیرد یک کتاب‌فروشی باز کند. ساختمانی که قصد خرید آن را دارد، دوطبقه، قدیمی و نیازمند بازسازی است که سابق بر این، داروخانه و عتیقه‌فروشی بوده است: «تصور می‌کرد که چطور مردم وارد مغازه می‌شدند، از او مشاوره می‌خواستند و بعد با آن‌ها آشنا می‌شد و خریدهایشان را در کیسه‌ای می‌گذاشت و با لبخند تحویل‌شان می‌داد. کتاب خاصی را برای مشتری مخصوصش کنار می‌گذاشت چون دیگر آن‌ها را خوب شناخته بود و می‌دانست که چه کسی از چه‌جور کتابی خوشش می‌آید. رو به مشاور املاک کرد و پرسید: «چی فکر می‌کنید؟ به نظرتون فروشنده با قیمتی کمتر از قیمت پیشنهادی‌اش راضی می‌شه؟» مشاور املاک شانه‌هایش را بالا انداخت و گفت: «حداقلش اینه که می‌تونین شانس‌تون رو امتحان کنین.»» این آغاز داستان کتاب‌فروشی نایتینگل است و خیلی زود ما به سی و دو سال بعد می‌رویم تا امیلیا را در حال وداع با پدر در حال احتضارش ببینیم. پدری که او را با کتاب‌فروشی معتبری که حالا پناهگاه دوست‌داران کتاب در شهر کوچک پیزبورگ شده، تنها می‌گذارد تا با زندگی جدید و مشکلاتی که برای اداره کتاب‌فروشی دارد، روبه‌رو شود. آیا املیا کتابفروشی پرطرفدار و محبوب نایتینگل را برای مشتریانش باز نگه می دارد؟ ورونیکا هنری شما را در این کتاب وارد یک فضای دوست‌داشتنی و پر از احساسات خوب می‌کند، جوری که شاید تک‌تک شما که کتاب را می‌خوانید، آرزو کنید، کاش صاحب کتاب‌فروشی نایتینگل بودید. یک کتاب‌فروشی محبوب، با فضایی دلنشین، پر از کتاب‌های خوب، با مشتریان و دوستانی که عاشق کتاب‌‌ها، بوی کاغذ، دیوارها و قفسه‌های چوبی قدیمی کتابخانه شما هستند.

نظرات کاربران

فاطمه.م
۱۳۹۸/۰۷/۲۸

برخلاف عنوان و تم جذاب برای گروه کتابخوان، شخصیت پردازی ساده و روایت یک عشق ساده به سبک رمان های عامه پسند است که مدل ایرانی اش را با نام فهیمه رحیمی می شناسیم، اگر وقت و حوصله زیاد دارید،

- بیشتر
شلاله
۱۳۹۸/۰۳/۰۶

کتابی بسیار زیبا و خواندنی. اگه از کتابهایی که درباره کتابفروشی هستند, خوشتون میاد, حتما این کتاب رو بخونید 💕

marie
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

بر خلاف عنوانش در مورد کتاب مثل کتابهای زندگی داستانی ای جی فیکری یاکتابفروشی کوچک بروکن ویل نیست یه روایت روان و دوست داشتنی و لطیف است از زندگی ادمهای یه شهر کوچیک که یه جورایی به کتابفروشی گره خوردن و کتابها زندگیشونو متحول میکنن.

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
کتاب خواندن و کتاب ورق زدن روش خاص او برای رسیدن به آرامش بود. این‌طوری می‌توانست همهٔ دنیا را خیلی راحت پشت درهای بستهٔ خانه‌اش نگه دارد و کتابش را بخواند.
گابز
به نظر من برای هر کسی کتاب خاصی وجود داره؛ حتی اگه اون آدم از این موضوع خبر نداشته باشه. کتابی که به روح و روان یه آدم نفوذ می‌کنه.»
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
خوبیِ بودن در یک کتاب‌فروشی این است که اصلاً عجیب نیست که این‌طرف و آن‌طرف بچرخید؛ در واقع همین هم انتظار می‌رود.
گابز
«عاشق شدن خودش یه انتخابه.» دختر نگاهش جدی شد: «نه همیشه.»
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
«همهٔ خانواده‌های خوشبخت شبیه هم‌اند؛ ولی هر خانوادهٔ بدبختی به روش خودش بدبختی را تجربه می‌کند.»
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
در آن لحظه چیزی بیشتر از این نمی‌خواست که بتواند در این مورد با یک نفر صحبت بکند. اما اگر آدم راز خودش را نتواند حفظ بکند چطور می‌تواند از فرد دیگری انتظار داشته باشد این کار را برای او بکند؟
گابز
«ما بدون او چکار کنیم؟» جون سس کارامل را کنار دست امیلیا گذاشت و گفت: «نمی‌دونم. بعضی آدم‌ها جای خالی‌شون خیلی بزرگ‌تر از بقیه‌ست. پدر تو یکی از همون آدم‌هاست.»
hasti

حجم

۴۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

حجم

۴۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان