دانلود و خرید کتاب قوانین ثروت ریچارد تمیلار ترجمه سید مرتضی نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قوانین ثروت

اگر می‌خواهید پولدار شوید و پولدار باقی بمانید، به توصیه‌های ریچارد تمپلز در این کتاب عمل کنید. همهٔ ما دوست داریم وضعیت مالی خوبی داشته باشیم و ثروتمند و پولدار باشیم. کسانی که قبلاً به ثروت رسیده‌اند ما را هیجان‌زده می‌کنند. آن‌ها چگونه به ثروت دست یافته‌اند؟ چگونه می‌توانیم ما هم پولدار شویم؟ حقیقت ساده این است که آنچه افراد ثروتمند می‌دانند ما نمی‌دانیم و کارهایی انجام می‌دهند که ما انجام نمی‌دهیم و ذهنیت خاص و اعمال و قوانین رفتاری خاصی را دنبال می‌کنند. این قوانین آن افراد را از سایرین جدا می‌کند که در این کتاب، به‌صورت یک سیستم تبیین‌شده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید ثروتمند یا ثروتمندتر شوید. پایه و اساس قوانین این کتاب (همانند سایر مجموعه کتاب‌های قوانین) را در افراد ثروتمند مشاهده کرده‌ام. در صورت تمایل می‌توانید این را یک «جادوی هم‌حسی» بنامید: «اگر همانند افراد ثروتمند عمل کنیم، همانند آن‌ها خواهیم شد.» این روش به‌راستی نتیجه می‌دهد. به زبانی ساده، این کتاب موارد زیر را برای شما آشکار می‌کند: - ثروتمندان از چه طریق به پول می‌رسند. - وقتی ثروتمندان پولی به‌دست می‌آورند، چگونه آن را حفظ می‌کنند. - افراد ثروتمند چگونه پولشان را هزینه می‌کنند. - افراد ثروتمند چگونه پولشان را سرمایه‌گذاری می‌کنند. - افراد ثروتمند چگونه از پولشان لذت می‌برند. - افراد ثروتمند چگونه از پولشان در کارهای خیرخواهانه استفاده می‌کنند. به‌نظر من وقتی افراد بسیاری می‌خواهند بدون زحمت پول درآورند، این نشان می‌دهد که: - آن‌ها پول نقد زیادی دارند که می‌خواهند به نحوی از شر آن خلاص شوند. - آن‌ها به‌شدت به «خوش‌شانس» بودنشان اعتقاد دارند. - آن‌ها دوست دارند ببازند تا دلیلی برای احساس درماندگی و بیچارگی‌شان داشته باشند. - آن‌ها به‌شدت به‌دنبال کسب پول راحت هستند. این کتاب برای هیچ‌یک از افراد بالا و کسانی‌که به‌دنبال پول راحت هستند، نوشته نشده است (متأسفم). با وجود این، خواندن این کتاب در کل وضعیت اقتصادی شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. این کتاب اصول و راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد که باید بدانید، بفهمید و انجام دهید. این موارد شما را به‌سرعت پولدار نخواهد کرد؛ اما احتمال پولدار شدن یا پولدارتر شدنتان را افزایش می‌دهد، درحالی‌که همچنان انسان خوبی باقی می‌مانید. درواقع، ما می‌توانیم همیشه برنده باشیم. بنابراین، چه کاری را باید انجام دهیم؟

نظرات کاربران

sorena
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

نکات جالبی داره و قوانین یا همون نکاتی در مورد ثروت اندوزی ویا به زبان عامیانه پول دار شدن رو بیان میکنه ،اماقوانین این کتاب، فعلا در ایران قابل اجرا نیست،(علت ،اقتصاد بیمار ایران)

همایون
۱۳۹۸/۰۶/۱۸

کتاب واقعا خوبیه. بجز قسمتی که در مورد تنبلی نوشته و اصلا علمی نیست، بقیه موارد واقعا کاربردی اند. هنگام خواندن کتاب حتما قلم و کاغذ داشته باشید تا مواردی که لازمه رو بنویسید.

گل محمد
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

کتاب خوبیه، به خصوص که راحت خوان هست و خوب ترجمه شده و معادل انگلیسی کلمات را آورده، در کل قوانین مهمی را به زبان ساده بیان می کنه. خواندن کتاب به زبان اصلی را پیشنهاد می کنم و نیز سایر کتب ریچارد

- بیشتر
کویر
۱۳۹۸/۰۹/۲۹

کتاب خوبیه و مواردی که گفته کاربردی و تجربی هست

Mohammad
۱۳۹۸/۰۵/۲۸

چندتا قانون جدید بهم یاد داد که همین یعنی کتاب خوبی هست اما خیلی از قانونها را تکرار میکنه

آرینا
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

این کتاب فوق العاده ای کاش ۳۰ سال پیش به دستم میرسید به نظرم هرکس باید یک جلد از این کتاب رو داشته باشه ممنون از طاقچه عزیز

یاسریوسف
۱۳۹۸/۰۵/۳۱

بنظرم خیلی خیلی تکراری بود... و در کل جند مورد مطلب جدید داره فقط. جالب نبود از نظر من

$Meraj.sh$
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

واقعا عالیه این کتاب چون من رو که داره به سمت ثروت میبره هر کاری و هر جایی قوانین خواص خودشو داره واین کتاب داره درباره قوانین ثروت صحبت میکنه و میگه که با چه کار هایی به ثروت خواهید رسید واقعا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
قانون ۴: اهدافتان را از دیگران مخفی نگه دارید
صابر
به‌گونه‌ای کار کنید که گویی به پول آن نیاز ندارید
sorena
هر روز با یک صفحهٔ سفید و روشن آغاز می‌شود، بنابراین بی‌توجه به این‌که دیروز چه کار کرده‌اید، امروز از نو آغاز می‌شود
صابر
انجام دادن کاری همواره بهتر از انجام ندادن هیچ کاری است.
sorena
زمانی یک خلافکار بزرگ را می‌شناختم. او به من گفت خلافکار بودن اصلاً جالب نیست. در واقع او مجبور بود بیش از بقیهٔ افراد قانونمند باشد. می‌گفت نمی‌تواند خطرپذیری کند و کاری کند که پلیس به‌خاطر سرعت زیاد یا یک خلاف رانندگی کوچک او را جریمه کند؛ نمی‌تواند در مهمانی‌های شبانه تا دیروقت حضور داشته باشد، چراکه ممکن است سر و کلهٔ پلیس پیدا شود؛ نمی‌تواند اتومبیل زیبایی داشته باشد، چرا که توجه همه به سمت او جلب می‌شود؛ نمی‌تواند زندگی اشرافی و تجملاتی داشته باشد، چراکه ممکن است مورد توجه همگان قرار گیرد.
abcd
بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تلویزیون تماشا کنند و دوست ندارند از چالهٔ فقرشان بیرون بیایند
Mohsen Asadi
بخشی از پولتان را به‌منظور تولید مثل کنار بگذارید. - بخش کوچکی از سودتان را خرج کنید. - بیشتر سودتان را دوباره روی یک سهام شرکتی خوب و سالم سرمایه‌گذاری کنید. - این چیزها را نزد خودتان نگه دارید.
صابر
قانون شمارهٔ ۱ بود: «هر کسی می‌تواند پولدار باشد.» فقط لازم است قدری به خودتان فشار بیاورید.
علاقه مند کتاب
اگر ما فقط به خاطر پول کار می‌کنیم، خیلی منطقی است که به اندازه‌ای که می‌توانیم و می‌خواهیم پول در بیاوریم. اگر کاری که انجام می‌دهید را دوست دارید اما پولی در آن نیست، باید یک استراتژی برای خلق ثروت ایجاد کنید که به کار روزتان متکی نباشد. خیلی عالی است که شغلتان را دوست دارید، اما اگر دوست دارید ثروتمند شوید باید مطمئن شوید که آن‌قدر مشغول کارتان نیستید که فراموش کنید چگونه قصد دارید با این کار ثروتمند شوید. باید بتوانید اقدامات و استراتژی‌های دیگری خلق کنید تا درآمد دوم یا روش جایگزینی دیگری برای درآمدزایی ایجاد کنید.
sorena
مانند پولدارها لباس بپوشید تا مردم فکر کنند شما واقعاً پولدار هستید و با شما همان‌گونه برخورد کنند. در مورد سبک‌ها و رده‌های لباس پوشیدن و شیک‌پوشی بیشتر بدانید؛ در مورد لباس پوشیدن افراد ثروتمند بیشتر بدانید. اگر مانند افراد فقیر لباس بپوشید، به‌طور حتم مانند فقرا با شما برخورد خواهد شد.
صابر

حجم

۳۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان