دانلود کتاب صوتی قوانین ثروت با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین ثروت اثر ریچارد تمپلار

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین ثروت

معرفی کتاب صوتی قوانین ثروت

کتاب صوتی قوانین ثروت نوشته ریچارد تمپلار، یک راهنمای عالی برای کسب ثروت و تفکر به شیوه و روش ثروتمندان است. این اثر را با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و صدای شاهین علایی‌نژاد بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی قوانین ثروت

رسیدن به استقلال مالی، یکی از نیازهای تمام افراد بشری است. اما اکثر اوقات ما از روش‌هایی که به وسیله‌ی آن می‌توانیم کسب درآمد کنیم یا ثروتمان را بیشتر کنیم، خبر نداریم. ریچارد تمپلار در کتاب صوتی قوانین ثروت این آگاهی را به ما می‌دهد و کمک می‌کند تا شیوه‌ی تفکرمان را به روش تفکر ثروتمندان تغییر دهیم. 

ریچادر تمپلار در این اثر به ما می‌آموزد که چطور می‌توانیم مانند ثروتمندان فکر کنیم، چگونه هزینه‌ها و دخل و خرجمان را با هم هماهنگ کنیم و پولمان را در چه مسیری سرمایه‌گذای کنیم تا بر ارزش آن افزوده شود. 

کتاب صوتی قوانین ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی قوانین ثروت اثری برای تمام کسانی است که به دنبال کسب ثروت بیشتر و رسیدن به درآمد و استقلال مالی هستند. 

بخشی از کتاب صوتی قوانین ثروت

شما به‌اندازه سایرین حق و فرصت دارید تا آنچه را که می‌خواهید به دست آورید. از ثروتی که در جهان وجود دارد، هرکسی به آن اندازه که می‌تواند برداشت می‌کند. پول نمی‌داند که نصیب چه کسی خواهد شد. نمی‌داند اشخاصی که به پول می‌رسند چه کیفیاتی دراند و به چه طبقه و کلاسی متعلق هستند. پول چشم، گوش و احساس ندارد. پول ازآن‌ جهت وجود دارد که از آن استفاده کنیم. به خاطر به دست آوردنش تلاش کنیم. پول تبعیضی علیه کسی روا نمی‌کند. نمی‌داند شما شایسته تحصیل آن هستید یا نیستید. من به اشخاص بسیار ثروتمندی برخورد کردم. جالب اینجاست که این‌ها هیچ نقطه‌ی مشترکی ندارند. با این استثنا که جملگی بازیگر قاعده‌ها هستند. ثروتمندان از اشخاص متنوعی تشکیل می‌شوند. همه‌ی آن‌هایی که به ثروت رسیده‌اند، قدم به جلو گذاشته و گفته‌اند: بله. لطفاً من هم قدری می‌خواهم؛ اما فقرا از قبول آن خودداری کردند. گفتند نه متشکرم، نمی‌خواهم، من استحقاق پولدار شدن را ندارم، نمی‌توانم، نباید، درست نیست که بخواهم.

فهرست

  • ثروت‌ اندیشی
  • ثروتمند شوید
  • باز هم ثروتمندتر شوید
  • ثروتمند باقی بمانید
  • ثروت خود را با دیگران سهیم شوید
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان