دانلود و خرید کتاب درمان افسردگی؛ سرماخوردگی روانی گیلیان باتلر ترجمه کوشیار کریمی طاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان افسردگی؛ سرماخوردگی روانی اثر گیلیان باتلر

کتاب درمان افسردگی؛ سرماخوردگی روانی

معرفی کتاب درمان افسردگی؛ سرماخوردگی روانی

افسردگی مانند سایه سیاهی است که روح انسان را می‌پوشاند و شادمانی را از او می‌گیرد.

هنگامی که شخصی افسردگی دارد، روابطش با اطرافیان کش می‌‌یابد و گوشه‌گیر می‌شود و دوستان و نزدیکان نیز غالبا از او دوری می‌جویند چراکه می‌ترسند این بیماری به آنها نیز سذرایت کند. گلیلن باتلر و تونی هوپ در این کتاب به صورت گام به گام، تکنیک‌های درمان افسردگی، این سرماخوردگی روانی را به شما آموزش می‌دهند.

کتاب ۶ فصل دارد و در هر فصل جنبه‌هایی از این بیماری و راه‌های مقابله با آن‌ها را بیان کرده است.

شناخت افسردگی، نمودهای آن همچون سیرشدن از زندگی، آسیب رساندن به خود و....، شدت بیماری و راه‌های درمان پزشکی و غیر پزشکی آن در این اثر تشریح شده است.

نظرات کاربران

Ramtin
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

به قول نویسنده، افسردگی یک سرماخوردگی روانیه پس خیلی نگران نباشید... بهتون پیشنهاد میرم توی اینترنت یه تست افسردگی بدید و ببینید در چه وضعیتی هستید..... مثلا من تو این دوران کرونا افسردگی خفیف گرفتم که کتاب اومده برای درجه های مختلف

- بیشتر
farzane
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

در مورد افسردگی کتاب دیگه ای نخوندم. با حجم کم مطالب مفیدی رو ارائه میداد و مثال ها خیلی ملموس بودن. با خوندن بعضی جمله ها بغض گلومو میگرفت... برای رفع افسردگی راهکار های دراز مدت و کوتاه مدت ارائه

- بیشتر
حدیث
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

کتاب مفیدیه. کاربردیه و تمرینات عملی قابل اجرا برای مخاطب داره. غلطهای تایپی زیاد داره ک امیدوارم ب زودی رفع بشه

maryam
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

کتاب خیلی خوبی هست و اطلاعات کاملی رو به زبان ساده منتقل میکنه

فاطمه
۱۳۹۸/۰۹/۰۶

کتاب خوبی بود و بیشتر سوالاتمو در مورد افسردگی جواب داد

ماهی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

عالی برای شکست افسردگی، ارزش نوت برداری و مرور چند باره داره.

Mr_Delshadi
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

کتاب خیلی خوب و جامعی بود و مطالعه اش رو پیشنهاد میکنم خوندنش خالی از لطف نیست یاعلی مدد

م.موحدیان
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

اگه دستورات ساده ای ک داره رو انجام بدین موفق میشید

مهرناز
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

چندان چیز خاصی ننوشته بود که کمک‌ کننده باشه، چیزهایی که گفته با یک سرچ گوگل هم‌ پیدا میشه. متاسفانه متن اشتباه تایپی خیلی داشت

آتنا مهرانفر
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

واقعا کتاب خوبی بود،در زمینه افسردگی توصیه میشه،

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۳)
برای درمان افسردگی می‌توان از
Espejismo
فرد افسرده احساس پوچی می‌کند. زندگانی را بی‌هدف و پایانش را مرگ بی‌نتیجه می‌بیند. هرکار و فعالیتی به نظرش پوچ و واهی می‌رسد. هر تفریح و سرگرمی‌برایش تکراری و کسالت‌آور است نمی‌خندد. احساس فشار روانی می‌کند. خیلی کم حرف می‌زند. گوشه‌گیر است.
Espejismo
افسردگی، تهاجم به خویشتن است
Espejismo
از میان تئوری‌های گوناگون، چهار مورد آن‌ها قاطع‌تر و جامع‌تر هستند. ۱. افسردگی واکنش انسان نسبت به یک کمبود است. ۲. افسردگی ناشی از حملهٔ انسان به خویش است. ۳. افسردگی، نگاه کردن به رویدادها از پشت یک عینک سیاه بدبینی است. ۴. افسردگی ناشی از تغییرات بیوشیمیایی مغز است. برای غلبه بر افسردگی باید با مشکلات و ترس‌ها مقابله کرد. گریز و انزواطلبی، مشکل را بیشتر و درمان را دشوارتر می‌سازد. مرحله به مرحله و گام‌به‌گام باید پیش رفت تا همه چیز به حال اول بازگردد.
مریم
یکی از علل مهم و شایع افسردگی‌های مکرر، عدم توازن و ناهمخوانی میان ارزش و استعداد واقعی فرد با عملکرد و شغل وی می‌باشد
Ramtin
افسردگی، یک شبه ایجاد نشده که یک شب برطرف شود. شکیبا باشید.
مریم
انسان به‌طور طبیعی مهجز به یک مکانیسم انتقاد و حمله است و هرگاه به‌طور غیرطبیعی سرنیزه‌ها را به سوی خود برگرداند دچار افسردگی می‌شود
مریم
افسردگی درست مثل این است که انسان همه چیز را از پشت شیشه‌های سیاه یک عینک دودی نگاه کند. چه به خودتان فکر کنید چه به دنیا و چه به آینده، همه چیز به نظرتان تیره، مبهم، و مأیوس‌کننده می‌رسد.
farzane
اکنون ثابت شده است که اگر کسی در اطراف شما باشد که بتوانید احساس‌های خود را با او در میان بگذارید و آنچه در فکر و قلب خود دارید به‌راحتی به او بازگو نمایید تا حد بسیار زیادی از ابتلا به افسردگی یا از شدت یافتن آن جلوگیری خواهد شد بنابراین اگر چنین فرد یا افرادی پیرامون شما وجود دارند هرگز از درددل کردن با آن‌ها و ابراز احساس‌های درونی خود، شرم و ابا نداشته باشید. علل گوناگونی می‌تواند موجب خودداری یک فرد در ابراز احساس افسردگی خود به دوستانش شود، مثلا احساس آشفتگی ذهنی یا دستپاچگی یا ن گرانی از اینکه دوستتان از شنیدن این احساس‌ها، ناراحت یا غمگین شود، یا نگرانی از انگشت نما شدن و اینکه دیگران پشت سرتان در مورد مشکل شما صحبت کنند، یا احساس ضعف یا ترس از خوشحال شدن بدخواهان و دشمنان، یا تعصب و افراط در رازداری شخصی و تودار و دروگرا بودن و مقدس و سری دانستن احساس‌های درونی خویش، که همه و همه توهمات بیمارگونه و عذاب دهنده‌ای بیش نیستند.
hananeh
نوشتن کارهای روزانه به صورت برنامهٔ کاری برای مشخص بودن کارهایی که هر روز قرار است انجام دهید، در دوران افسردگی به شما کمک می‌کند که بدانید هر روز وقت خود را چگونه صرف می‌کنید و چه کارهایی باید انجام دهید. به این ترتیب، حواس‌پرتی یا فرار از انجام کارها توجیهی نخواهد داشت و شما ملزم به انجام امور می‌شوید.
مریم

حجم

۱۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان