دانلود و خرید کتاب سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید کیت دی هرل ترجمه احسان کاظم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید اثر کیت دی هرل

کتاب سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید

معرفی کتاب سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید

شرایط جامعهٔ امروزی به‌گونه‌ای است که برای افراد در هر سن و شرایطی، کار و مشغله‌ای فراوان به‌وجود آورده است. هر کس به‌دنبال اهداف خود در زندگی است و هر روز در تلاش برای رسیدن به آن‌هاست. گرچه اهداف ما با یکدیگر متفاوت است همگی ما در یک هدف مشترکیم و آن رسیدن به خوشبختی است. هر کس بنابر عقاید، آرزوها و رسالت خود در زندگی تعریفی خاص و منحصربه‌فرد از خوشبختی دارد؛ اما واقعیت این است که جدا از هر تعریفی که از خوشبختی دارید، اصلی بنیادین وجود دارد که برای همهٔ افراد مشترک است. درست مثل این که هر دانش‌آموز در دوران تحصیل به رشته‌ای خاص علاقه پیدا می‌کند و دوست دارد آن رشته را دنبال کند. این اصل، نگرش ما به زندگی است. اصول موفقیت و خوشبختی با نگرش‌هایمان ارتباط مستقیم دارد، زیرا نگرش‌هایمان هستند که کیفیت زندگی‌مان را رقم می‌زنند. کتاب «سی‌نگرش» به شما می‌گوید که چگونه نگرش، با همهٔ مسائل زندگی ارتباط مستقیم دارد و به چه شکل کیفیت زندگی‌مان را تغییر می‌دهد و بشر باید از چه نگرش‌هایی برخوردار باشد تا در این راستا به موفقیت دست یابد و درنهایت چه چیزی باید تغییر کند؟ این کتاب به‌خوبی نشان خواهد داد که چطور نگرش صحیح، یکی از کلیدهای اصلی برای زندگی موفق به‌شمار می‌آید. شما با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که نگرشتان نه‌تنها بر تعاملات، بلکه بر نتیجهٔ تمام کارهایتان تأثیر می‌گذارد. بنابراین نگرش مثبت به شما کمک می‌کند تا با موفقیت از میان سختی‌های زندگی گذر کنید. نویسنده در این کتاب کوچک ۳۰ واژهٔ کلیدی را گردآوری کرده‌ و هریک از آن‌ها را همراه با تعریف واژه‌ها، باورهایی نسبت به آن‌ها و داستان‌های شخصی افراد، افکار و نقل قول‌های روزانه‌ای آورده‌ است که شما را ترغیب می‌کند تا این عقاید و گفته‌ها را به مرحلهٔ اجرا درآورید. بسیار مفید و مختصر. هر زمان‌که احساس بی‌قراری کردید یا اگر هنوز هم به شنیدن یا خواندن واژه‌ای، نقل قولی یا چیزی که عزت نفس یا نگرشتان را تقویت کند احتیاج دارید، این کتاب را بردارید. پاسخ، انگیزه و منبع الهام شما، سلاح گفتاری‌تان در این صفحات هستند.
تک نسخه کامیابی
اندرو متیوس
۳۰۰ راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی
داتچامو زاکاری
سرنخ زندگی را در دست بگیرید
وین دایر
پیروزی
برایان تریسی
حقیقت راستین موفقیت؛ آنچه یک درصد برتر آدم‌ها انجام می‌دهند و به شما نمی‌گویند
گریسن وین
تعادلت را حفظ کن: ۹ اصل برای ایجاد عاداتی مطابق میلتان
وین دایر
۱۲ گام تا مثبت اندیشی
محمد سیدا
شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید
ناپلئون هیل
هرگز فراموش نشوید
دیل کارنگی
۱۲ گام تا خوشبختی
محمد سیدا
۵ درسی که یک میلیونر درباره‌ی زندگی و ثروت به من آموخت
ریچارد پل اونز
توصیه‌های جادویی برای موفقیت
زیگ زیگلار
آرزوهایت‌ را باور کن
پیر فرانک
از ته دل آرزو کن
پیر فرانک
چرا شما نه؟ چگونه ثروتمند شویم؛ راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان
هورن پاتریشیاجی
موفق‌ها چگونه یک فیل را می‌خورند؟ چیزی نیست که نتوانید از عهده‌اش برآیید
ابراهیم علی عزیزی
عامل شانس
برایان تریسی
دانش ثروتمند شدن
والاس د. واتلز
۱۲ گام تا اعتماد به نفس کامل
محمد سیدا
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
فعالیت الزاماً شادی نمی‌آورد، اما قطعاً بدون فعالیت هیچ شادی‌ای وجود ندارد.
Amir
ساختن زندگی، تنها ۱۰ درصد از قضیه است و ۹۰ درصد دیگر، نوع نگاهتان نسبت به آن است.
Amir
سنجیدن یک انسان در زمان آسایش و راحتی ممکن نیست، بلکه در زمانی ممکن است که در نزاع و چالش قرار گرفته است.
Amir
تنها می‌توانید خودتان را تغییر دهید که گاهی همین تغییر می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد.
Amir
زمانی را اختصاص دهید تا به اهدافتان فکر کنید و به این‌که برای رسیدن به اهدافتان حاضرید از چه‌چیزهایی دست بکشید، زیرا تنها شما می‌توانید تصمیم بگیرید از چه‌چیز دست بکشید یا چه‌کاری انجام ندهید تا پیروز شوید.
Amir
شما برای این‌که به‌دنبال رؤیاهایتان بروید، هرگز نه خیلی جوان هستید و نه خیلی مسن. ممکن است ساده‌انگارانه باشد که بگویم برای رسیدن به اهدافتان تنها باید آن‌ها را بنویسید؛ ولی این حقیقت دارد! اهدافتان را بنویسید و برای دستیابی به هرکدام، تاریخی مشخص کنید. اهدافی را که نوشته‌اید، با خود همراه داشته باشید و روزی یک‌بار آن‌ها را بخوانید.
Amir
لحظه‌ای که از خواب برمی‌خیزم، برای آن روز دست می‌زنم. بله من به‌راستی در رختخواب دست می‌زنم! بعد دعا می‌کنم و از خدا برای این‌که روزی دیگر را به من اهدا کرده است، تشکر می‌کنم. تمام هدف من این است که با ذهنی شاد و آرام و نگرشی خوب از خواب بیدار شوم، چراکه دریافته‌ام وقتی با نگرش خوب روزم را آغاز کنم، حفظ آن نگرش در سرتاسر روز آسان خواهد بود.
Amir
هرگز ذهنتان را مشغول مشکلات نکنید، درعوض از مشکلات آنچه را می‌توانید بیاموزید و در جهت هدفتان به حرکت ادامه دهید. در هر برد و باخت، درسی آموزنده وجود دارد. معمولاً موانع و مشکلات چیزهایی را دربارهٔ شما آشکار می‌کند که هرگز نمی‌دانستید وجود دارد، مثلاً داشتن نگرش بد یا بی‌صبری. گذشته از این‌ها، بدون مواجهه با پستی و بلندی‌های زندگی هرگز توانایی‌های خود را کشف نخواهید کرد.
Amir
من آن‌قدر ادامه می‌دهم تا به هدفم برسم.
Amir
شما باید بدانید که دقیقاً چه می‌خواهید، زیرا هرچه را جستجو کنید، آن نیز شروع به جستجوی شما خواهد کرد. تا دری را نزنید، دری باز نخواهد شد. پس بکوبید تا باز شود. منتظر نباشید کسی شما را نجات دهد و انرژی خود را با غر زدن و غصه خوردن هدر ندهید. در عوض کاری را انجام دهید که امروز می‌توانید انجام بدهید؛ کاری که شما را یک گام به شغل و زندگی ایده‌آل یا هر هدف و چیزی که خواستار آن هستید، نزدیک‌تر کند.
Amir

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان