دانلود و خرید کتاب هیچ‌کس کامل نیست هندری وایزینگر ترجمه پریچهر معتمد گرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیچ‌کس کامل نیست اثر هندری وایزینگر

کتاب هیچ‌کس کامل نیست

معرفی کتاب هیچ‌کس کامل نیست

مشکلات موجود در روابط انسانی سبب شده است که روانشناسان و صاحبنظران مسائل انسانی، با یاری گرفتن از آگاهیها و تجربیات کلینیکی خود اطلاعات سودمند فراوانی برای بهبود روابط اجتماعی و انسانی فراهم کنند. دکتر هندری وایزینگر از جمله روانشناسانی است که ثمره‌ی سالها آموزش، تحقیق و تجربه‌ی کلینیکی خود را با زبانی ساده به رشته‌ی تحریر کشیده است. او موضوع انتقاد را به شرح جامعی که در فهرست کتاب آمده است، مورد بحث و بررسی قرار داده و ابعاد مسأله را از زوایای گوناگون مورد توجه و تعمق قرار می‌دهد. طرح مسأله و شیوهی نگارش کتاب به‌نحوی است که خواننده‌ی علاقه‌مند، خواندن کتاب را مانند یک رمان شیرین و آموزنده دنبال می‌کند. مؤلف این کتاب را برای پدران و مادران، مربیان و معلمان، همسران خرده‌گیر، مدیران و همه کسانی که به بهبود مناسبات خود با دیگران علاقه‌مندند نوشته است. او در همه حال می‌کوشد تا دگرگونی را جایگزین سازگاری کند. شیوه‌ی او به گونه‌‎ای است که ما را در مقابل آیینه‌ای قرار می‌دهد، تا به‌روشنی آنچه را که غفلتاً از ذهن و رفتارمان می‌‍گذرد، ملاحظه کنیم، و با استفاده از تکنیکها و شیوه‌های ارائه‌شده در کتاب، بهترین راه برخورد و حلّ مسأله را پیدا کنیم.

نظرات کاربران

poone
۱۳۹۹/۰۷/۲۰

کتاب واقعا فوق‌العاده هست در مورد مهارت ارتباطی انتقاد هست و خیلی دقیق یاد میده که چطور خودمون رو در انتقاد کردن و انتقاد شنیدن قوی کنیم فقط متوجه نشدم چرا کتاب رو ناقص گذاشتین ضمیمه ناقص هست لطفا رسیدگی کنید

Samane Ashrafi
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

قطعا شده که دلمون بخواد راجع به چیزی از کسی انتقاد کنیم. اگه مدیر، منتقد و یا والد هستیم که خب خیلی بیشتر! این کتاب دقیقا به همین موضوع پرداخته و خیلی حرفه‌ای بهتون یاد می‌ده چطور انتقاد کنید که طرف

- بیشتر
Hokmabady
۱۳۹۵/۰۶/۲۱

کتاب فوق العاده ای هست، حتما مطالعه کنید

اردیبهشت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

نیاز هر خانواده ، صددرصد یکبار بخوانید .

sss
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

اگر می خواهید یاد بگیرد چگونه در هر زمینه انتقاد کنید و انتقاد بشنوید کتابی عالی پیش رو داریم که مفهوم واقعی قضاوت را برایتان باز می کند. بخوانید، لذت ببرید و بکارگیرید

داو
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

کتاب در مورد اهمیت انتقاد در رابطه است و اینکه چگونه به شیوه درست انتقاد کنیم که مخاطب رفتارش را تغییر دهد و رابطه بهبود یابد.

محمد شیرازی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

لطفا کد تخفیفی برای این کتاب بزارید خیلی گرونه نسبت به کتاب چاپیش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
چهار نفر را پشت میزی بنشانید و حرف «M» را روی میز قرار دهید. بر حسب اینکه هرکس در کجا نشسته باشد، حرف M را به شکل «M»، «E»، «W» و یا «» می‌بیند. به همین ترتیب، واکنش افراد، نسبت به انتقاد نیز بستگی به آن دارد که از نظر روحی در چه شرایطی باشند. یکی ممکن است فکر کند به او توهین شده، دومی احساس افسردگی کند و سومی خشمگین شود. به‌ندرت کسی پیدا می‌شود که از به رخ کشیده شدن معایبش خوشحال باشد. همان شخص ممکن است به همان انتقاد در زمان‌های گوناگون واکنش‌های متفاوت نشان دهد، چراکه برداشتش از آن انتقاد تغییر کرده است.
احسان رضاپور
اپیکتتوس حکیم، دو هزار سال پیش گفت: «مشکلات به خودی خود ناراحت‌کننده نیستند؛ بلکه طرز تلقی نادرست ما از آنها است که موجب ناراحتی‌مان می‌شود. امروزه روانشناسان با این نظر موافقند ــ یعنی مفهومی که ما برای رویدادها قائل می‌شویم روی ما اثر خوب یا بد می‌گذارد.
احسان رضاپور
انتقاد عبارت است از انتقال اطلاعات به دیگران به‌نحوی که بتوانند آن را در جهت مصالح خود به‌کار برند و یا: انتقاد وسیله‌ای است برای تشویق و افزایش رشد فردی و روابط اجتماعی.
sss
از انتقادکننده انتظار داشتند همان‌طور که معایب چیزی را بیان می‌کند، محاسن آن را هم بازگو نماید و سپس با سنجش هر دو جنبه‌ی آن داوری کند. هدف از انتقاد کردن، برقراری ارتباط، تحت تأثیر قرار دادن و به تحرک واداشتن انتقادشونده بود. این نوع انتقاد نقش مهم و مثبتی در روند ارزیابی داشت که به شخص کمک می‌کرد به اهداف و اعمال خود، واقع‌گرایانه بنگرد. راهگشای بروز استعدادها و مهارت‌های جدید بود و تحمّل شخص را نسبت به عقاید گوناگون افزایش می‌داد.
احسان رضاپور
انتقاد می‌بایست به‌عنوان نشانه‌ای که لزوم تعمق را یادآور می‌شود، تلقی ‌گردد.
sss
«انسان آرامش نخواهد داشت مگر آنکه خودش را قبول داشته باشد.»
aryamehr
در انتظار تو این دفتر خالی تا چند، تا چند ورق خواهد خورد؟
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان