دانلود و خرید کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی هندری وایزینگر ترجمه منصوره حکمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی اثر هندری وایزینگر

کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی

معرفی کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی

کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی نوشته هندری وایزینگر و جی. پی. پولیو فرای است که با ترجمه منصوره حکمی و علی کرمی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند چگونه بهترین عملکرد را در مواقع حساس زندگی داشته باشید.

درباره کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی

ما در زمانه‌ای پرفشار زندگی می‌کنیم، زمانه‌ای که هر روز احساس می‌کنیم در خطر از دست دادن شغل یا شهرت هستیم. بیش از هر زمان دیگری، افراد شاغل این احساس ناخوشایند را دارند که مجبور به تولید، اجرا و دست یافتن به نتیجه‌اند، در غیر این صورت... دشمن موفقیت است: عملکرد را تضعیف می‌کند و موجب می شود تا شکست بخوریم. خطری واضح و حاضر در اضطراب فشار وجود دارد و آن اینکه اغلب به جنبه‌های فشار آماده است تا به طاعون معاصر تبدیل شود.

کتاب راهنما برای روزهای پرفشار قرار است به ما کمک کند تا در زمان‌های حساس زندگی بهترین عملکرد را داشته باشیم. این «زمان‌های حساس» می‌تواند شامل هر شرایطی شود که ما فشار زیادی بر روی خودمان احساس می‌کنیم برای آنکه بهترینِ خودمان را به نمایش بگذاریم. نویسندگان کتاب معتقدند فشار می‌تواند توانایی و در نتیجه عملکرد ما را تضعیف و ما را محکوم به شکست کند و حتی فراتر از این، در سایر جوانب زندگی‌مان هم ریشه بدواند. اما نکته‌ای که برای آن‌ها اهمیت دارد و در پی اصلاح آن هستند این است که اغلب افراد از رویکردی تصادفی برای مدیریت فشار استفاده می‌کنند و از فرضیه‌های علمی و روان‌شناسی موثر برای تصمیم‌گیری آگاهی ندارند. نویسندگان راهکار اصلی خودشان را، از پس سال‌ها پژوهش و تحقیق آماری، با اصطلاح «کت زرهی» به خواننده‌ها معرفی می‌کنند؛ لباسی استعاری که می‌توانید با پوشیدن آن به جنگ تن‌به‌تن با فشار بروید؛ ترکیبی از اعتمادبه‌نفس، خوش‌بینی، سرسختی و اشتیاق شما را در بر می‌گیرد و در برابر فشار ایمنتان می‌کند.

کتاب راهنما برای روزهای پرفشار دو مأموریت دارد: اول، ارائه راه حل های فشار که به آسانی بتوان از آن استفاده کرد؛ راهکارها و روش‌های در دسترسی که افراد می‌توانند از آن‌ها برای فشارزدایی فوری در یک وضعیت استفاده و خود را در برابر اثرات مخرب فشار مصون کنند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را در آن لحظه‌های مهم داشته باشند، لحظه‌هایی مانند سخنرانی، مصاحبه، آزمون، مذاکره مهم، تماس راهکارهایی کوتاه مدت برای غلبه بر فشارند.  راه حل‌های فشار دوم، کمک به افراد برای مدیریت فشار در زندگی خود که یک راهکار بکر برای رها کردن توانایی های خلاقانه و فکری آن‌ها است. این راهکار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به جای اینکه توانایی‌های خود را بر اثر فشار بی‌اثر کنند یا به خطر بیندازند، پیوسته تا سطح توانایی‌های خود عمل کنند.

خواندن کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنما برای روزهای پر فشار زندگی

فشار مهارت‌های رفتاری ما را تضعیف می‌کند. غواصان، کوهنوردان، بازیکنان بسکتبال و بیسبال، گلف‌بازان، دروازه‌بان‌ها، شطرنج‌بازان، مهاجمان و دریافت‌کنندگان توپ در فوتبال، پیانیست‌های کنسرت، تعمیرکاران خودرو، کارگران ساختمانی؛ همه وقتی زیر فشار قرار می‌گیرند در مهارت‌های عملکردی ذهنی-روانی خود ضعف نشان می‌دهند. اگر دارید ماشین پارک می‌کنید و ازسوی راننده‌ای بی‌تاب در پشت سرتان که نمی‌تواند رد شود احساس فشار می‌کنید، احتمالاً به جدول می‌زنید و یا فرمان را زیادی می‌پیچانید و مجبورید دوباره از اول شروع کنید، و بدین ترتیب آن راننده را بیشتر معطل می‌کنید و خودتان مضطرب می‌شوید.

در لحظه‌های فشار بیشتر افراد عملکردی ضعیف‌تر از توانایی خود دارند. آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از مشاهدهٔ کسانی که به نظر می‌رسد تحت فشار موفقیت کسب می‌کنند شگفت‌زده می‌شوید؟ خب، ممکن است بخواهید درمورد آن شگفتی تجدیدنظر کنید. برخلاف باور عموم، پی بردیم که در بیشتر مواقع وقتی مردم می‌خواهند تمام تلاش خود را به کار گیرند، این کار را نمی‌کنند. ورزشکاران حرفه‌ای به‌ندرت در لحظه‌های فشار بهتر از حد متوسط خود عمل می‌کنند، و بیشتر آن‌ها -حتی عالی‌ترین‌ها- بدتر عمل می‌کنند! واقعیت این است که مردم غالباً در لحظه‌های فشار بسیار ضعیف‌تر از توانایی خود عمل می‌کنند. ممکن است والدین انتظار نداشته باشند که فرزندان آن‌ها که دانش‌آموزان متوسطی هستند در آزمون ورودی دانشگاه بهترین نمره را کسب کنند اما بسیاری از والدین در شرایطی که فرزندان ممتاز آن‌ها در این آزمون صد امتیاز یا بیشتر از حد انتظار کم می‌آورند، دچار شوک می‌شوند. هزاران دانش‌آموختهٔ دانشگاه و حتی مدیران باتجربه بعد از مصاحبه شغلی فکر می‌کنند که من باید می‌گفتم ...

فشار اغلب پنهان است. تأثیر فشار بر تخریب عملکرد شما اغلب پنهان است. ما دریافتیم که بسیاری از ابزارهای معمول مانند مشوق‌ها یا نتایج تحسین‌برانگیز که برای ایجاد انگیزه در خود و دیگران و بهبود کارایی سازمانی به کار گرفته می‌شوند، در واقع تله‌های فشار هستند. این‌ها عملکرد را مختل می‌کنند، تقلب را برمی‌انگیزند، غیبت را تشویق می‌کنند و مهم‌تر از همه موجب افزایش احساس فشار روزانه‌مان می‌شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان