دانلود و خرید کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای آلن دیپ ترجمه محمد یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای اثر آلن دیپ

کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای

نویسنده:آلن دیپ
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۳از ۴۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای

«برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای» نوشته آلن دیب، کارآفرین سریالی، بازاریاب سرسخت و متخصص حوزهٔ فناوری، «سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به پول» است. این کتاب به طور چشمگیر و بی‌مهابائی در مورد رشد سریع کسب‌وکار است و تمام چیزهای خوبی که همراه با آن نوع موفقیت به دست می‌آیند. آلن دیپ در این کتاب مراحل ایجاد اشتغال و پیشرفت را به دو مرحله قبل و هنگام انجام کار تقسیم می‌کند و برای هر مرحله برنامه هایی ساده و کاربردی را معرفی می‌کند. مراحل قبل از انجام کار شامل : انتخاب بازار هدف، نوشتن پیام و رسیدن به مشتریان بالقوه با رسانه تبلیغی است و مرحله حین انجام کار شامل: ثبت سرنخ، تغذیهٔ سرنخ‌ها، تبدیل فروش، ایجاد یک تجربه سطح بالا، افزایش ارزش طول عمر مشتری و سازماندهی و افزایش ارجاع‌ها است. با از سر گذراندن این مراحل ۹ گانه به صورت اصولی و طبق دستور الن دیپ می توانید یک کسب و کار موفق خلق کنید و به خوبی ان را اداره کنید. خلق یک کسب‌وکار موفق شما را قادر می‌سازد آنطور که می‌خواهید زندگی کنید. شما لایق موفقیت کاری هستید و می‌توانید به آن دست پیدا کنید. شما را دعوت می‌کنیم به خلق یک کسب‌وکار فوق العاده و زندگی کردن با قواعد خودتان.
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگرنه؟)
جیم کالینز
هک رشد
احسان جهاندارپور
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
راهنمای بازاریابی محتوایی
پلور مازوکا
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
شرکت خلاقیت
شورش بشیری
برنامه‌ی بازاریابی در یک صفحه
آلن دیپ
تفاوت: چرا برخی برندها دلنشین‌ترند؟
برنادت جیوا
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
قلاب
نیر ایال
افسانه کارآفرینی
مایکل گربر
بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها
علیرضا امیدوند
ایده‌ی عالی مستدام
چیپ هیث
با چرا شروع کنید
سایمون سینک
نسل چهارم بازاریابی
فیلیپ کاتلر
استراتژی اقیانوس آبی
دبلیو.چان کیم
این است بازاریابی
ست گودین

نظرات کاربران

1
۱۳۹۹/۰۳/۲۳

این کتاب بهترین کتاب بازاریابیه که تا به حال خوندم تا به حال حجم عظیمی از اطلاعات مفید رو در یک کتاب ندیده بودم اگه بخواهیم زیر جملات مهم خط بکشیم باید کل مطالب کتاب رو زیرش خط بکشیم واقعا لذت بخشه

apotheosis
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

کتاب فوق العاده ایه برای کسانی که قصد دارن تیم فروش خودشون رو رهبری.کنن یا محصول خاصی به بازار ارائه کنند

saeed
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

خیلی خوب بود واقعا دوبار خوندمش به شدت پیشنهاد میکنم به دوستان فروشنده

Davod Jafary
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

نمیشه گفت بهترین کتاب در حوزه بازاریابی به زبان ساده، بلکه میشه گفت عالی ترین کتاب برای شروع بازاریابی برای هر کسب و کاری با هر سطحی از تجربه. یک لحظه هم برای مطالعه این کتاب درنگ نکنید چون شانس

- بیشتر
alinemati
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

کاش از نشر اریاناقلم هم میاوردید این کتاب رو

محمد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

کتاب خیلی خوب و قشنگی هست به نظرم نسخه فیزیکی ش رو بگیرید بهتره ترجمه خیلی روان و خوبی بود اگر انگلیسی تون خوبه هم کتاب رو میتونید رایگان از اینترنت بگیرید :))

Nastaranbz1390
۱۳۹۸/۰۹/۲۳

اگه هنوز مطالعاتی راجع به بازاریابی نداشتی این کتاب نقشه راه خوبیه حتما بخون بهت دید خیلی خوبی میده و خیلی کمکت میکنه ولی اگر خیلی مطالعه کردی قطعا این کتاب تورو از آشفتگی ذهنی و گیج شدن نجات میده

- بیشتر
2figh
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

یکی از کتاب های خوب بازاریابی به دوستان پیشنهاد میکنم بخون

خاطره
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

کتاب مطالب کاربردی و عملی داشت و کامل بود از جذب مشتری تا ادامه فروش و تعامل بامشتری

morteza
۱۳۹۸/۰۵/۲۱

بیانی متفاوت از مفهوم قیف فروش با مثالهایی متنوع و نکاتی به روز از لحظاتی که صرف خواندن آن نمودم لذت بردم تشکر فراوان از طاقچه که این کتابو در کتابخانه همگانی گذاشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱۹)
یک لامپ ۱۰۰ وات که احتمالا همهٔ ما برای روشنایی از آن استفاده می‌کنیم، یک اتاق را روشن می‌کند. در مقابل یک لیزر ۱۰۰ وات می‌تواند فولاد را برش دهد؛ همان انرژی، اما نتایجی کاملا متفاوت. تفاوت به خاطر نحوهٔ تمرکز انرژی است. همین مساله دقیقا در بازاریابی صدق می‌کند.
morteza
پول همه چیز نیست؛ اما به اندازهٔ اکسیژن اهمیت دارد
ف ف
یک مورد بود که صاحبان کسب‌وکارهای خیلی موفق و ثروتمند را از صاحبان کسب‌وکارهای که در حال دست و پا زدن یا ورشکسته، متمایز می‌ساخت. آنهایی که در حال دست و پا زدن و تقلا کردن بودند، برای جمع کردن پول و صرفه جویی مالی، وقت می‌گذاشتند در حالی که صاحبان کسب‌وکارهای موفق برای صرفه جویی در وقت، پول خرج می‌کردند.
علیرضا
لطفا از ایده‌های این کتاب لذت ببرید و مهم‌تر اینکه، آنها را در کسب‌وکار خود اجرایی کنید. به یاد داشته باشید دانستن و عمل نکردن مثل ندانستن است.
علیرضا
یک بار آلبرت انیشتین برگهٔ امتحانی به دانشجویانش داد که مشخص شد همان برگه امتحانی سال قبل بوده است. دستیارش متوجه شد و موضوع را با انیشتین در میان گذاشت. او با شرمندگی به انیشتین گفت که این امتحان دقیقاً همان امتحان سال گذشته است. انیشتین کمی تامل کرد و گفت: «بله، همان امتحان است، اما پاسخ‌ها تغییر کرده‌اند». همانطور که پاسخ مسائل همزمان با اکتشافات جدید در فیزیک تغییر می‌کنند، در کسب‌وکار و بازاریابی نیز تغییر می‌کنند.
حسین
به یاد داشته باشید اگر نتوانید به بازار هدف خود اثبات کنید که پیشنهاد شما متفاوت است، آنها همان پیش فرض همیشگی، یعنی قیمت، را برای تصمیم‌گیری مد نظر قرار می‌دهند.
HaleH.Eb
شما همیشه می‌توانید پول بیشتری به دست آورید، اما هیچ‌وقت نمی‌توانید وقت بیشتری بخرید. پس باید مطمئن شوید برای چیزی وقت می‌گذارید که بیشترین و بهترین نتیجه را خواهد داشت.
محمدمتین
یکی از روش‌هایی که برای تحقیقات بازار انجام داده‌ام و پیشنهاد می‌کنم شما هم انجام دهید، تحلیل چیزهایی است که بازار هدف‌تان عملا در حال خریدن آنها است یا به دنبالشان می‌گردد. به محصولات یا شاخه‌هایی که در بازارهایی مثل eBay یا Amazon ترند (روند) شده‌اند توجه کنید. می‌توانید با استفاده از ابزارهای گوگل، عباراتی که بیشتر از همه جستجو می‌شوند را بیابید و تحلیل کنید. در نهایت ببینید چه موضوعاتی در شبکه‌های اجتماعی یا اخبار صنعت شما ترند هستند. مردم بیشتر به چه مطالبی واکنش نشان می‌دهند و برای آنها کامنت می‌گذارند؟ استفاده از این ابزار تقریبا دیدی جامع به شما می‌دهد و می‌توانید بفهمید در حال حاضر تقاضا برای چه چیزهایی بیشتر است و در مورد چه چیزهای بیشتر صحبت و فکر می‌شود.
saeed mohammadpour
«برای جان سالم به در بردن از یک موقعیت سخت، نیاز به عکس‌العمل‌های سریع رانندگان مسابقات جایزه بزرگ، قدرت بدنی هرکول و هوش انیشتین ندارید؛ فقط باید بدانید چه کاری انجام دهید، به همین سادگی.
حسین
«اگر می‌توانم دور دست‌ها را ببینم به خاطر آن است که بر شانهٔ غول‌ها ایستاده‌ام.» اسحاق نیوتن
saeed mohammadpour

حجم

۵۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۵۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان