دانلود و خرید کتاب نامه‌های دلتنگی عاطفه شفیعی‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه‌های دلتنگی اثر عاطفه شفیعی‌راد

کتاب نامه‌های دلتنگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه‌های دلتنگی

«خوب دقت کن! می‌خواهیم پا به وادی نامه‌های دلتنگی بگذاریم. ما فرزندان امروز باید گذشتهٔ سبز دیارمان را باور کنیم و اگر به نامه‌ها خیره شوی، خیلی زود آن‌ها را باور خواهی کرد.» «نامه‌های دلتنگی» مجموعه نامه‌های زمان جنگ است که رزمندگان، فرزندان شهدا و جانبازان نوشته‌اند. نامه‌هایی که به اندیشه وامی داردمان. به این اندیشه که حرمت این خاک را نگاه داریم، قدر سرزمین‌مان را بدانیم و فراموش نکنیم چشم هزاران شهید در آسمان ها به ما دوخته شده است که چگونه بار امانت به دوش می‌بریم: «با سلام به امام زمان، علیه‌السلام، و درود بر امام خمینی، سلام به رزمندگان اسلام. اسم من «زهرا» است و نُه سال دارم. نصف روز را به مدرسه می‌روم، باقی را به قالی‌بافی مشغول هستم. مادرم نیز کار می‌کند. پدرم مُرد. او می‌خواست به جبهه بیاید، ولی با موتور به زیر ماشین رفت و کشته شد. ما پنج نفر هستیم و باید کار کنیم. من نود و دو روز کار کردم تا توانستم برای شما رزمندگان عزیز، نان خشک و بادام بفرستم. از خدا می‌خواهم این هدیه را از یک یتیم قبول کنید و پس ندهید. امیدوارم مرا به کربلا ببرید. آخر، من و مادرم خیلی روزه می‌گیریم تا خرجی داشته باشیم. مادرم، خودم، احمد، بتول و تقی، برادر کوچکم، سلام می‌رسانیم. خدا نگهدار شما پاسداران اسلام باشد.» زهرا ۱۳۶۲/۱۱/۱۸
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
می‌گویند: خیلی کم می‌خوابیدی؛ اما من فکر می‌کنم، اینجا خیلی‌ها که بیدارند، در خواب غفلت به سر می‌برند!
s.latifi
ای شهید! پرسشی دارم. آیا تو پدر من را می‌شناسی؟ گویا در بین شماست. می‌دانی، پدرم را زیاد به خاطر نمی‌آورم؟ یا بهتر بگویم، هیچ‌چیز از او به یاد نمی‌آورم! چون من چندماهه بودم که او به شما پیوست. اگر او را یافتی، سلام پُرمحبّتم را به او برسان و به او بگو که هیچ‌وقت کارهایم را برخلاف نظرش انجام نخواهم داد. به او بگو که دوستش دارم و زمین را به یاد او و همهٔ شهیدان چراغانی خواهم کرد. پرچم سرخ‌رنگ سرور و سالار شهیدان را با یاد همهٔ آن‌ها برافراشته خواهم کرد و فریاد «اللّه اکبر» و صلوات‌های عاشقانه را به سوی شما آمدن طلب خواهم کرد.
s.latifi
«خانوادهٔ شهدا چشم و چراغ ملت‌اند.»
s.latifi
دلم می‌خواهد به مردم بگویم: ای پدران مهربان! کودکان یتیم را با نوازش فرزندانتان، در آتش حسرت پدر نسوزانید.
s.latifi
دوست داشتم وقتی نامه‌ام به دستت رسید، خوشحال شوی و افتخار کنی که فرزندت، به خاطر آنکه هرگز تو را ندید، از خدا شاکی و گله‌مند نیست. دلتنگی من از این است که مردم تو را فراموش کرده‌اند.
s.latifi
اگر هر روز و شب سینه‌ام از صدمات گاز شیمیایی، این ره‌آورد حامیان دروغین بشر، در رنج و عذاب است و نفس‌تنگی عمیق و مداوم دارم، تنها به این رضایت دارم و روسفیدم که هر سرفه‌ام، فریاد رسایی است از صداقت ما.
s.latifi
می‌دانی چرا دشمن به کشورمان حمله کرد؟ برای تصرف خاکمان نبود، بلکه از گسترش انقلاب اسلامی وحشت داشت. ولی دشمن نمی‌داند، تا این انقلاب را به جهان صادر نکنیم، از پای نخواهیم نشست.
s.latifi
امیدوارم روزی، به‌زودی زود، انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی برسد و شما رزمندگان عزیز به آغوش گرم خانواده‌تان برگردید. آمین یا رب العالمین!
s.latifi

حجم

۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان