دانلود و خرید کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) آرون شیرر ترجمه میثم میریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) اثر آرون شیرر

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم)

معرفی کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم)

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) نوشتۀ آرون شیرر با ترجمۀ میثم میریان در نشر تولید علم فرزانگان برنا به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم)

مجموعه کتاب‌های آموزش گیتار کلاسیک و تکنیک گیتار در دو جلد و تحت عنوان تکنیک گیتار کلاسیک را آرون شیرر، نوازنده و معلم و پداگوگ برجستۀ گیتار کلاسیک نوشته و نتیجۀ سال‌ها تلاش وی در زمینۀ آموزش گام‌به‌گان گیتار کلاسیک، تئوری و هارمونی گیتار است.

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) بر نکات ارزشمندی به‌منظور دستیابی هنرجویان به مفاهیم اصلی و پایه در موسیقی تمرکز کرده است. نکات تکنیکی چون پوزیسیون‌های کاربردی گیتار، گام‌ها و معکوس آکوردها، ساختمان آکوردها به‌همراه آنالیز ساختاری آکوردها، هارمونیک‌های طبیعی و مصنوعی، انتقال و جابه‌جایی در پوزیسیون‌های مختلف، تغییر فشار در انگشتان و بخش قطعات تکمیلی گیتار کلاسیک.

کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) به دیدخوانی (دشیفراژ) قطعات به‌عنوان یکی از شیوه‌های علمی نت‌خوانی و درک موسیقی توسط هنرجویان تأکید کرده است که نتیجۀ آن سوق دادن آن‌ها به تمرین جدی‌تر به‌همراه تجزیه و آنالیز ساختاری قطعات است. انتخاب قطعات کتاب به‌گونه‌ای انجام شده که هنرجو با هر سطح توانایی بتواند آن‌ها را تمرین کند و در برخی درس‌ها از تمرین‌های موازی اعم از تمرین‌های آکوردها، تمرین‌ها در پوزیسیون‌های مختلف و قطعاتی بهره گرفته تا قدرت تکنیکی هنرجویان را ارتقا دهد و این نیاز را برطرف کند.

خواندن کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به هنرجویان موسیقی به‌ویژه علاقه‌مندان به ساز گیتار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک گیتار کلاسیک (جلد دوم)

«گاهی اوقات وقتی بیرون از متن کتاب به آنالیز این قطعات می پردازید پی می برید که چه تمرینات عالی و تکنیکالی در اختیار شما قرار دارد. برای تمرین این قطعات زمان را فراموش نکید. گاهی اوقات هنرجو یک میزان مشکل را چندین بار پشت سر هم تکرار می کند و پس از چند بار تلاش، موفق می شود قطعه را یکبار بنوازد و به سراغ مطالب بعدی برود. این عادت به خطا در او شکل گرفته و در جاهای دیگر نیز تکرار می شود. قطعات مشکل را هر روز تمرین کنید. تکرار صرف کافی نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان