دانلود و خرید کتاب ورزش و ام. اس اکرم عزآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش و ام. اس اثر اکرم عزآبادی

کتاب ورزش و ام. اس

معرفی کتاب ورزش و ام. اس

چاپ دوم کتاب ورزش و ام. اس نوشتهٔ اکرم عزآبادی و علی فکوریان و خدابخش راهدار و ویراستهٔ محدثه طهماسبی فر است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ورزش و ام. اس

گفته شده است که عملکرد اصلی ورزش، حفظ سلامتی و برقراری تعادل است که به‌وسیلهٔ خود فرد نیز قابل‌اجرا بوده و نیاز به فراگیری تکنیک‌های پیچیده ندارد. با استفاده از تمرینات ورزشی به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی و غیردارویی در زمینهٔ توان‌بخشی، می‌توان بیماران را در بالاترین سطح توانایی در انجام فعالیت‌های روزمره، رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روانی یاری کرد. کتاب ورزش و ام. اس (چاپ دوم) به ارتباط میان ورزش و این بیماری پرداخته است؛ زیرا به‌گفتهٔ نویسندگان این کتاب، نتایج تحقیقات مختلف گویای این واقعیت بوده است که برنامه‌های ورزشی منظم و مستمر، بر بهبود و پیشرفت تعادل افزایش سرعت و مسافت راه‌رفتن، کاهش خستگی و افزایش و ارتقای سطح کیفیت زندگی بیماران تأثیرات مثبتی دارد.

خواندن کتاب ورزش و ام. اس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد بیماری ام‌اس و ارتباط آن با ورزش‌کردن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ورزش و ام. اس

«ضعف مشکل ساز است و مانند خستگی مفرط برای مهار موثر آن باید به علتش پی ببرید. ضعف می تواند در نتیجه ی استفاده نکردن ازعضلات یا شیوه ی زندگی بی تحرک ایجاد می‌شود، می‌تواند به وسیله ی ورزش استقامتی تدریجی با وزنه بهبود یابد. از دلایل دیگر ضعف می توان به میلین زدایی رشته های عصبی تحریک کننده ی عضلات اشاره کرد. در این نوع ضعف، عضلات ایرادی ندارند بلکه اعصاب انتقال دهنده ی پیام ها به عضلات، آسیب دیده اند. در غیاب پیامهای مذکور، عضلات نمیتوانند کار خود را انجام دهند. سفتنگهداشتن این عضلات با ورزش مناسب مهم است، زیرا ازآنجایی که اعصاب پیام رسان به این عضلات کار نمی کنند، ورزشی همچون وزنه برداری قدرت آنها را افزایش نخواهد داد. خبر خوب اینکه ورزش می تواند عضلات پیرامونی را که برای جبران عمل عضلات ضعیف شده به کارگرفته شده اند، قوی کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان