دانلود و خرید کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸) گلستان جعفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸) اثر گلستان جعفریان

کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸)

معرفی کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸)

مجموعه ۲۸ جلدی «قصه فرماندهان» که به همت انتشارات سوره مهر تهیه و تدوین شده است، سرگذشت‌هایی داستان‌گونه از زندگی فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس را روایت می‌کند. اطلاعات این مجموعه‌ها از مصاحبه با همرزمان، خانواده‌ها و دوستان این شهدای گرانقدر گردآوری شده و به قلم توانای نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است. «تیک‌تاک زندگی» داستان زندگی فرمانده شهید، یوسف کلاهدوز را روایت می‌کند.

نظرات کاربران

farez
۱۳۹۷/۰۶/۲۸

کاش کاش همینطور که داستان فرماندهان رو گذاشته طاق چه...مجموعه کتابهای "اینک شوکران" رو هم می گذاشت....خصوصا قسمت شهید مدق رو که حقیقتا باید در دسته ی عاشقانه قرار داد بیشتر تا دفاع مقدس...هر جا هستند خانم فرشته ملکی خدا

- بیشتر
homa51
۱۳۹۸/۰۶/۰۲

زندگینامه شهید کلاهدوز بیانگر یک شخصیت رشد یافته درهمه ابعاد است .شهیدی‌که درمدت عمربابرکتش خدمات اثر گذاری در روند انقلاب ودفاع مقدس داشته است. روحش شاد.

|قافیه باران|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱

🍀گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است!.... شهید یوسف کلاهدوز...یک افسر بالا رتبه با روحیات لطیف و خاص!😊

f.fami
۱۳۹۷/۰۷/۰۷

کتاب زیبایی بود و متن روونی داشت خوندنش خیلی زمان نمیبره اما ارزش وقت گذاشتن رو داره که بهتر بشناسیم الگو هایی که زمانی داشتیم و الان تنها اسم هاشون مونده...

محمد محمد
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

عالی بود

fateme javaheri
۱۳۹۷/۰۶/۲۴

سلام این کتاب واقعا ارزش خواندن وقت گذاشتن رو داره

مهرداد
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

خیلی خوب وآموزنده بود.ان شاالله که روح تمام شهیدان شاد باشه

elnaaz
۱۳۹۷/۱۰/۰۹

کتاب خوبی بود هم نثر روانی داشت و هم شخصیت شهید کلاهدوز جالب بود یه ارتشی با روحیه متفاوت و خاص کم تر دیدم روحیه ارتشی ها انقدر احساسی و لطیف باشه. پیشنهاد می کنم بخونیدش پشیمون نمی شید .

صلوات
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

یوسف کلاهدوز اعتقاد داشت در این دنیا تنها دین و هنر است که میتواند به روح ِ انسان، تعالی ببخشد و زندگی یکنواخت او را از حرکت در سطح و ظواهر زندگی جدا کند. معتقد بود که بزرگترین خدمت پدر

- بیشتر
"zeinab 82"
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

کتاب خوبی بود خداروشکر با یک شهید جدید اشنا شدم 🌹🌹

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۵)
متوسط بودن اصلاً خوب نیست. باید ممتاز باشید
حکیمی
«هر وقت می‌خواهی کاری را شروع کنی، نگذار چراها و فایده‌ها بیایند جلو. چون آن وقت حتما تو می‌روی عقب و یک کار خوب هیچ وقت شروع نمی‌شود.»
حکیمی
وظیفه ما آموختن اخلاق به دیگران نیست. هر انسانی خوب و بد را می‌شناسد. فقط باید وجدان اخلاقی‌اش بیدار شود و این با حرف نمی‌شود.
حکیمی
یوسف با تعجب به او نگاه کرد و گفت: «هر وقت می‌خواهی کاری را شروع کنی، نگذار چراها و فایده‌ها بیایند جلو. چون آن وقت حتما تو می‌روی عقب و یک کار خوب هیچ وقت شروع نمی‌شود.»
رها
«متوسط بودن اصلاً خوب نیست. باید ممتاز باشید، در همه چیز: تحصیل، مطالعه، تفکر و حتی آمادگی جسمانی. این‌طوری امین دیگران می‌شوید. برای هر کاری به سراغ شما خواهند آمد. هنرتان در این است که شخصیت مذهبی و طرز فکرتان بر همگان پوشیده باشد. وظیفه ما آموختن اخلاق به دیگران نیست. هر انسانی خوب و بد را می‌شناسد. فقط باید وجدان اخلاقی‌اش بیدار شود و این با حرف نمی‌شود.»
f.fami
یوسف با تعجب به او نگاه کرد و گفت: «هر وقت می‌خواهی کاری را شروع کنی، نگذار چراها و فایده‌ها بیایند جلو. چون آن وقت حتما تو می‌روی عقب و یک کار خوب هیچ وقت شروع نمی‌شود.»
tadai
حالا در این خانه کوچک، یوسف خوشحال بود که بیشتر وسایل را خودش ساخته است. بعدازظهرها که از مرکز رزمی برمی‌گشت، دوش می‌گرفت، لباس عوض می‌کرد و بعد دوربین عکاسی، بوم و رنگ نقاشی را برمی‌داشت و می‌رفت سراغ کوچه‌های قدیمی و خلوت. کوچه‌های خلوتی که شاخه‌های بهار نارنج از دیوارهای کاهگلی باغ‌های آن‌ها آویزان بود. از هر منظره‌ای که خوشش می‌آمد، اول عکس می‌گرفت و بعد شروع می‌کرد به نقاشی کردن.
|قافیه باران|
روزگار به میل ما نمی‌چرخد.
هدی
یوسف مرد تنهایی بود. هم بین هنرمندها و هم بین مذهبی‌ها. او اعتقاد داشت در این دنیا تنها دین و هنر است که می‌تواند به روح انسان تعالی ببخشد و زندگی یکنواخت او را از حرکت در سطح و ظواهر زندگی جدا کند. یوسف دنیا را فقط برای زندگی خوب کردن دوست داشت والا ارزشی برای آن قائل نمی‌شد.
|قافیه باران|
کمد اتاقش همیشه پر از هدیه‌های کوچک و بزرگ بود که به بچه‌های فامیل، وقتی می‌آمدند خانه یا می‌رفت به دیدنشان، می‌داد: بسته‌های مداد رنگی و مداد شمعی، کتاب داستان، وسایل کار دستی و... هر کتابی برای بچه‌ها می‌خرید، اول خودش می‌خواند بعد هدیه می‌داد.
|قافیه باران|

حجم

۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان