دانلود و خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها مارک منسون ترجمه میلاد بشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
۴٫۱
(۱۸۹۶)
خواندن نظرات

معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، اثر مارک منسن، کتابی جذاب و غافلگیر کننده است که روشی نوین برای خوب زندگی کردن را به ما می‌آموزد. این کتاب به شما یاد نمی‌دهد چگونه به دست بیاورید، بلکه قصد دارد نشان دهد که چطور ببازید و رها کنید.

ترجمه‌ی روان میلاد بشیری، کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها را به کتابی خواندنی تبدیل کرده است که پاسخ سوالات شما را می‌دهد. 

درباره‌ی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مارک منسن در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، به این موضوع اشاره می‌کند: حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها واقعاً وجود ندارد. بالاخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید. بخشی از زیست‌شناسی ماست که همیشه به چیزی اهمیت بدهیم و در نتیجه دغدغه‌ای داشته باشیم. پس سؤال این است که دغدغه چه‌چیز را داشته باشیم؟

مارک منسن در کتابش هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، با نثری روان و خواندنی مفاهیم پیچیده‌ای را بیان کرده است. او این مفاهیم را با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده، زندگی خودش را هم در متن کتاب وارد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که خواننده با کتاب احساس نزدیکی کند. هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، مفاهیمی مثل رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌صورت واقعی و ملموس روایت و واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یه کلمه است: «صداقت».

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، کتابی است که به شما می‌آموزد چطور می‌توانید در زندگی روی همه‌چیز به جز مهم‌ترین‌ها خط بکشید. 

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، برای تمام افرادی است که دوست دارند آگاهانه انتخاب کنند که به چه چیزهایی فکر کنند.

درباره‌ی مارک منسن

مارک منسن، در ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس متولد شد. منسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، اثری بود که برای نویسنده‌اش یعنی مارک منسن شهرت به ارمغان آورد. تا پیش از آن منسن مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

جملاتی از کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مشکل واقعی این است: جامعهٔ امروز ما از طریق عجایب فرهنگ مصرف‌گرا و شبکه‌های اجتماعی و خودنمایی و هی ببین زندگی من خیلی از زندگی تو جذاب‌تر است و... نسلی را پرورش داده که عقیده دارد داشتن تجربیات منفی‌ای مانند اضطراب، ترس، گناه و... اصلاً خوب نیست. منظورم این است که اگر به خبرمایه (فید) فیس‌بوکتان نگاه کنید، می‌بینید همهٔ کسانی که آنجا هستند اوقات فوق‌العاده خوبی دارند. هشت نفر این هفته ازدواج کرده‌اند، شانزده‌ساله‌ای در تلویزیون ماشین فراری برای تولدش هدیه گرفت، یک بچهٔ دیگر با ابداع برنامه‌ای برای دستمال توالت و تجدید خودکار آن در صورت تمام شدن، دو میلیارد دلار پول به جیب زده است.

حالا این‌طرف شما در خانهٔ خودتان مشغول تمیز کردن لای دندان گربه‌تان هستید و به این فکر می‌کنید که زندگی‌تان حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کردید، ناراحت‌کننده است.


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

گیسو
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

چشماتونو ببندید ! . . . بستید؟ . . خب حالا یه بادکنک رو مجسم کنید که داخلش پر از مگسه 😐 (شما کاری نداشته باش تصور کن !) فکر کن این بادکنک تو هوا معلقه و مگس های توش، هر کدوم به" سمت های متفاوت" پرواز میکنن

- بیشتر
💮rosy💮
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

خواهشا اگر فردی تنبل، بی انگیزه، بیخیال و آسان گیری هستید این کتاب رو نخونید چراکه به اندازه کافی از درون مایه این کتاب در خودتون دارید و حتی ممکنه این حس رو به غلط در شما بیشتر بکنه... پیشنهاد من

- بیشتر
I AM X
۱۳۹۸/۰۸/۱۴

با سلام نظر بنده برای کسایی که میخوان این کتاب رو بخونن اینه که کتاب فوق العاده خوبیه هر چند لا به لای سطور کتاب احساس یک نواختی یک موضع رو کاملا درک میکنید ،اصلا اهمیت نده,بی دغدغه باش ابتدای کتاب انسان حس

- بیشتر
حمید
۱۳۹۷/۰۵/۱۸

میدونید؟ به محض اینکه تمومش کردم ، گشتم و صفحه ی اینستاگرامشو پیدا کردم و نوشتم : "ممنونم مارک. بابت تمام چیزهایی که بهم دادی. بابت بهترین حسی که بهم دادی واقعا ازت ممنونم." کتاب خیلی خیلی خوبیه. صادقانه و کاملا

- بیشتر
محمد گنج خانلو
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

از اون کتاب های که بعد از خوندن احساس پختگی و تجربه تازه تو زندگی میکنید.

احمد رضا
۱۳۹۹/۰۶/۱۹

کتاب کاربردی ایه، شاید دستور العمل درست و حسابی نده که چی کار باید کنی ولی طرز فکرت رو کامل عوض می کنه. وقتی طرز فکرت عوض بشه بیشتر مشکلاتت حل میشه . مطالب کتاب کاربردیه البته اواسط مطلب به یه مفهومی می

- بیشتر
جواد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

تمام کتاب هایی که خواندید همه یک طرف این کتاب یک طرف شک نکنید در خواندن این کتاب فوق العاده

azar
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

این کتاب به نظرم حداقل با ۱۰ تا کتاب تو زمینه موفقیت برابری میکنه! سطر به سطر کتاب پر از مفاهیم قابل تامل و پر از تلنگر بعضی از قسمتاشو که هایلایت میکردم برای اشتراک گذاری،کم کم به این نتیجه میرسیدم که

- بیشتر
Nora Wilson
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

حقیقتا من زیاد اهل مطالعه نیستم ولی اخیرا این کتاب رو مطالعه کردم فوق العاده کاربردیه و واقعا برای هرکسی واجبه

سعید رستگار
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

کتاب رو تموم کردم بسیار لذت بخش بود حرفهای چرت و پرت الکی نداشت به نظرم نویسنده کتاب در جهان‌بینی تا ۹۰ اومده بود و اگر مسلمون بود احتمالا تا ۱۰۰ هم می‌رسید من در این کتاب نکاتی رو دیدم که در کتاب ازادی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۳۹۲)
دقت کرده‌اید که آدم‌های بی‌خیال اغلب به هدفشان می‌رسند؟ دقت کرده‌اید که گاهی‌اوقات، هنگامی که بی‌خیال چیزی می‌شوید، همه‌چیز خودش جفت‌وجور می‌شود؟
سیّد جواد
کلید زندگی خوب، داشتن دغدغه‌های بیشتر نیست، بلکه داشتن دغدغه‌های کمتر، واقعی‌تر، ضروری‌تر و مهم‌تر است.
داوود
شما یک روز خواهید مرد. می‌دانم یک جورهایی این حرفم بدیهی است، اما فقط خواستم به شما یادآوری کنم. شما و تمام کسانی که می‌شناسید به زودی خواهید مرد. در این مدت کوتاه میان اینجا و آنجا، دغدغه‌های محدودی می‌توانید داشته باشید؛ در واقع خیلی کم. اگر بخواهید دغدغهٔ هرکس و هرچیز را بدون تفکر آگاهانه و تصمیم‌گیری داشته باشید، خب، در این صورت به فنا رفته‌اید.
سیّد جواد
آن‌هایی که وحشت دارند دیگران چه فکری درباره‌شان می‌کنند، افرادی‌اند که نگاه منفی به خود دارند و می‌ترسند این واقعیت را در چهرهٔ دیگران ببینند.
.
پختگی وقتی رخ می‌دهد که یک نفر یاد می‌گیرد که تنها دغدغهٔ چیزهایی را داشته باشد که ارزشمندند.
Harmony
من معتقدم چیزی که امروز با آن روبه‌رو هستیم، یک بیماری روان‌شناختی همه‌گیر است، بیماری‌ای که در آن مردم دیگر متوجه نمی‌شوند که اشکالی ندارد گاهی اوقات اوضاع بر وفق مراد نباشد.
Mohammad Ali Zareian
صرف‌نظر از اینکه واقعاً چقدر پول درمی‌آورید، هرچه بیشتر بخواهید پولدار شوید بیشتر احساس فقر و بی‌ارزشی خواهید کرد.
سیّد جواد
داشتن دغدغه‌های بیش از اندازه، به سلامت روحی و روانی آدم آسیب می‌زند.
سیّد جواد
صرف‌نظر از اینکه ظاهر واقعی‌تان چطور است، هرچه بیشتر بخواهید جذاب و خواستنی باشید خودتان را زشت‌تر تصور خواهید کرد.
سیّد جواد
شما پیوسته با پیام‌هایی بمباران می‌شوید که همیشه دغدغهٔ همه‌چیز را داشته باشید؛ دغدغهٔ خرید تلویزیون جدید، دغدغهٔ مسافرتی بهتر از مسافرت بقیهٔ همکاران، دغدغهٔ خرید محوطهٔ چمن تزئینی جلوی خانه، دغدغهٔ خرید یک مونوپاد خوب و....
سیّد جواد

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان