دانلود و خرید کتاب ۱۲ گام تا مدیریت موفق محمد سیدا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲ گام تا مدیریت موفق اثر محمد سیدا

کتاب ۱۲ گام تا مدیریت موفق

معرفی کتاب ۱۲ گام تا مدیریت موفق

وارد دفتر کار خود می‌شوید، هنوز نیمی از کارهایتان باقی مانده است، پرونده‌های زیادی برای بررسی کردن دارید، به وضعیت کارمندانتان رسیدگی دقیقی ندارید و... این‌ها نشانۀ چیست؟ زمان می‌گذرد، روزها و شب‌ها تغییر می‌کند؛ اما روش شما برای انجام کارها همان است که قبلاً بود و به‌همین ترتیب شکست‌ها و ناامیدی‌ها جلو چشمتان رژه خواهد رفت. اما به یاد داشته باشید هر خلئی پرشدنی است. فقط کافی است از کاربرد روش‌ها بااطلاع باشید. محمد سیدا در کتاب «۱۲ گام تا مدیریت موفق» به شما پاسخ خواهد داد که چگونه می‌توانید علاوه بر این‌که اقتدار مدیریتی خود را حفظ کرده و به کارها با کمال دقت رسیدگی کنید، با کارمندانتان صمیمی و راحت بوده و از مسائلی نظیر از زیر کار در رفتن کارمندان، کم‌کاری، بی‌برنامگی و آشفتگی جلوگیری نمایید. اهداف گسترده و متنوع، نیازمند مدیریتی قوی و موفق است که شما با خواندن این کتاب به رازهای جالب توجه آن پی خواهید برد. مطمئن باشید که خود شما دیدنی و حتی بسیار عجیب هستید.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که مدیران با آن روبه‌رو هستند، انتخاب فرد شایسته برای انجام کارها است. مراقب باشید که با عجله و بدون آگاهی لازم از جوانب مختلف کار و بدون تعیین ویژگی‌های فرد شایسته،‌ دست به انتخاب نزنید، زیرا این کار، از همان ابتدا محکوم به شکست خواهد بود. لازم است برای به‌حداقل رساندن اشتباه در استخدام افراد، مصاحبه‌ای با آنان ترتیب دهید. هرگز به‌خاطر معرفی دیگران یا سفارش شدن از طرف یکی از دوستان، کورکورانه فردی را استخدام نکنید.
هدی✌
۱. روی صفحه کاغذی خصوصیات یک مدیر موفق را از دیدگاه خودتان بنویسید. ۲. امروز به صحبت‌های کارمندان‌تان با دقت بیشتری گوش فرا دهید و نقطه‌نظرات مفید و مهم آن را یادداشت کنید. ۳. صحبت‌های دلسردکننده‌ای را که در طول یک هفتۀ گذشته به اطرافیان‌تان گفته‌اید به یاد بیاورید و توجه کنید که آیا تغییری در روحیۀ آن‌ها دیده می‌شود یا خیر. ۴. در طول یک هفتۀ آینده با کارمندان سختکوش خود جلساتی داشته باشید. با دقت و حوصله پای صحبت آن‌ها بنشینید. ۵. به تفکر مدیریت موفق بیندیشید و سعی کنید فکرتان را در جهت موفق شدن به کار وادارید. ۶. در طول هفتۀ آینده برنامه‌ای برای جلودار بودن طرح کنید.
هدی✌
از جا برخیزید و داوطلب شوید. آنچه لازم است بگویید. آنچه نیاز است بشنوید. تجربیات جدید کسب کنید و به دیگران نشان بدهید که از امتحان هراسی ندارید. در یک کلام: تفکر مدیر موفق را در اندیشه‌های‌تان شکل دهید.
هدی✌
سازمان چیزی نیست جز تعدادی افراد معمولی که با هم کار می‌کنند و مدیرانی که مراقب هستند این عده به وظایف خود عمل کنند و از مسیر اصلی منحرف نشوند.
هدی✌
مطمئن باشید که اگر یک لحظه دست از پیشروی بکشید، مکث کنید یا از خود ترس نشان بدهید کارمندان‌تان خیلی سریع به ضعف شما پی می‌برند و ارزش شما نزد آن‌ها تا حد زیادی پایین می‌آید.
هدی✌
اگر ایده‌های خوب یک شخص را نادیده بگیرید، گویی اندیشه و عشق او را کشته‌اید. به سخنان کارمندانتان گوش دهید. بسیاری از مواقع، نظریات آنان همچون آتش زیر خاکستر می‌مانند. شما می‌توانید آن را برافروخته و به آتش تبدیل کنید یا با قضاوت خود، چند قطره آب سرد روی آن بریزید تا تبدیل به خاکستر شود. اگر امروز یکی از کارمندان‌تان با شور و شوق به شما مراجعه کند و راهکاری ارائه دهد چه می‌کنید؟
هدی✌
برای این‌که مدیر موفقی باشید، باید برای زیردستان خود شرایطی مهیا کنید تا آن‌ها به نتایج مورد نظرشان دست بیابند و از تخصص‌هایی که دارند استفاده کنند.
هدی✌
اگر می‌خواهید مدیر موفقی شوید، باید بدانید که بزرگ‌ترین وظیفۀ شما این است که افراد را در مسیر انجام کارهای‌شان یاری رسانید.
هدی✌

حجم

۱۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۱۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان