دانلود و خرید کتاب هنر بیان؛ حرف‌ بزن تا برنده شوی برایان تریسی ترجمه منیر علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر بیان؛ حرف‌ بزن تا برنده شوی اثر برایان تریسی

کتاب هنر بیان؛ حرف‌ بزن تا برنده شوی

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر بیان؛ حرف‌ بزن تا برنده شوی

«هنر بیان (حرف بزن تا برنده شوی)» یکی دیگر از آثار برایان تریسی، از سخنوران برجسته حوزه موفقیت و رشد فردی آمریکا درباره خوب سخن گفتن ‌است. خوب سخن گفتن می‌تواند احترام دیگران را به همراه داشته‌باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می‌توانند شما را یاری رسانده و درها را به‌رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن، مردم را متقاعد می‌سازد که شما روی هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند، با استعدادتر وباهوش‌تر هستید. باارزش‌ترین دارایی شما چیست؟ البته ذهن شما! یکی از باارزش‌ترین مهارت‌هایی که در اختیار دارید، توانایی خوب اندیشیدن و ابراز خود بصورت آشکار است. این مهارت می‌تواند شما را به اندازه هر استعداد دیگری- که قادرید آن را شکوفا سازید- در کسب ترفیع بیشتر و سریع‌تر یاری رساند. از همه مهمتر، تنها راهی که می‌توانید از آن طریق، مهارت خود را در یک زمینه نشان دهید، بیان نظرات و عقاید تان به طور رسا و آشکار و به صورت نوشتاری است. هنگامی که خوب سخن بگویید، مردم می‌گویند: «او واقعاً در مورد آنچه سخن می‌گوید آگاهی کامل دارد.» خوب سخن‌گفتن آموختنی است. اگر سخنرانی مبتدی هستید، این کتاب به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید روند صحبت کردن خود را با مهارت، اطمینان و شفافیت سرعت بخشید. اگر هم سخنران با تجربه‌ای هستید،‌ این کتاب برخی از تکنیک‌ها، روش‌ها و شگردهای سخنوران برجسته را در زمینه تجارت، سیاست و زندگی شخصی به شما خواهد آموخت.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

atefeh
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

من دنبال یه کتاب بودم که درباره گفتگو های محاوره ای باشه درحالی که تمرکز این کتاب روی سخنرانی کردنه.ولی اینقدر خوب و روان نوشته شده که منو وادار کرد بیش از صد صفحش رو بخونم .مطالب خیلی مفیدی رو

- بیشتر
کاربر 1048436
۱۳۹۸/۰۳/۲۲

عالی

مهدی نظری
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

نکات خیلی ریز و خیلی کاربردی گفتید

sajad ebrahimi
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

سلام دوستان این کتاب کتاب عالیی هست توصیه میکنم.کسی کتابی راجب گفتوگوی محاوره ای یا هنرسخنرانی در جمع میدونه به من بگه برای کسی ک خجالتیه و یا کم حرف ممنون میشم

Esygonzal
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۲)
مردم آنچه را گفته‌اید، فراموش می‌کنند؛ اما به‌یاد می‌آورند که چگونه آن‌ها را بیان کرده‌اید.
atefeh
به گفتهٔ ارنست همینگوی: «برای هر کلمه‌ای که می‌نویسید باید ده کلمه بدانید، در غیر اینصورت خواننده شما خواهد فهمید نوشته شما واقعی نیست.» اما، در سخنرانی برای هر کلمه‌ای که بر زبان می‌آورید باید صد کلمه بخوانید و تحقیق کنید، در غیر اینصورت شنونده پی‌خواهد برد که شما فراتر از معلوماتی که در سر دارید سخن می‌گویید. مخاطب شما بلافاصله حس خواهد کرد که معلوماتتان در این زمینه چندان عمیق نیست، مگر اینکه نه تنها در آن زمینه آمادگی کامل داشته باشید، بلکه حتی معلومات شما از آن سطح هم فراتر باشد.
atefeh
ارزش واقعی انسان را باید با اهدافی که وی دنبال می‌کند محک‌زد. مارکوس اورلیوس
atefeh
کلمات طبق اظهارات محرابیان، شگفت انگیز است اگر بدانید کلمات تنها ۷ درصد از پیامی را که منتقل می‌شود، را تشکیل می‌دهند. البته، کلماتی که انتخاب می‌کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و باید آن‌ها را با دقت برگزینید. کلمات باید به ترتیبی مناسب کنار هم چیده شوند و از نظر ساختار دستوری صحیح باشند. البته همه ما سخنان کسل کنندهٔ سخنران شخص تحصیل کرده‌ای را که کلامش برجسته، اما پیامش بی‌تأثیر است، را شنیده‌ایم. کلمات به تنهایی کافی نیست!
erfan
«مابین نکات و جملاتی که بیان می‌کنید آهسته تر صحبت کنید، مکث کنید و لبخند بزنید.»
mrm1990
همه ترس‌ها اکتسابی است
atefeh
خوب سخن گفتن آموختنی است
atefeh
تنها مانع خود شما هستید همیشه بزرگترین دشمن ما، شک و تردید و ترس ما است. اما هیچ مانعی برای کاری که می‌خواهید انجام دهید، آنچه می‌خواهید باشید، یا آنچه می‌خواهید داشته باشید وجود ندارد مگر موانعی که شما خود سر راهتان ایجاد می‌کنید.
ч̃̾σ̃̾и̃̾ɑً̃̾ѕٌٌُ7
هدف از سرآغاز سخن جلب توجه مخاطبان، شکل دهی به توقعات آنها، و تمرکز مخاطبان بر سخنرانی است. اگرهیچ کس به سخنرانی گوش نسپرد و توجهی نکند، هیچ نکته‌ای برای گفتن وجود نخواهد داشت.
atefeh
یکی از مهمترین کارهایی که قبل از سخنرانی باید انجام دهید این است که در ذهنتان پایان کار را مجسم کنید. مشخص کنید با این سخنرانی به چه نتیجه‌ای می‌خواهید برسید. از خود بپرسید: «چه سوال واقع بینانه‌ای را در نظر بگیرم؟» اگر پس از سخنرانی من، با مخاطبان مصاحبه کنند و از آن‌ها بپرسند: «از این سخنرانی چه چیزی نصیب شما شد و درپایان چه کار متفاوتی قرار است انجام دهید؟ انتظار دارم آن‌ها چه جوابی بدهند؟» تمام مطالبی که قصد دارید در سخنرانی بیان کنید، از مقدمه گرفته تا متن اصلی سخنرانی و کلام آخر، باید در راستای دستیابی به این هدف باشد.
atefeh

حجم

۱۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان