دانلود و خرید کتاب هرگز فراموش نشوید دیل کارنگی ترجمه بهار صادقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هرگز فراموش نشوید اثر دیل کارنگی

کتاب هرگز فراموش نشوید

نویسنده:دیل کارنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هرگز فراموش نشوید

«هرگز فراموش نشوید» کتابی با موضوع خودسازی و نوشته گروه آموزشی دیل کارنگی است که بهار صادقیان (-۱۳۶۲) آن را ترجمه کرده‌است. در مقدمه این کتاب شعر معروف «اگر» اثر رودیارد کپلینگ آورده شده‌است. شعری که درباره انسان و برای انسان است. رودیارد کیپلینگ سال ۱۹۰۹ «اگر» را منتشر کرد. به گفته کیپلینگ این شعر از کردار یک افسر انگلیسی در جنوب افریقا الهام گرفته شده، اما امروزه این شعر فراتر از زمان و مکان رفته است. برای شروع کتاب حاضر در مورد قوانین حفظ شخصیت والا و موضوع فراموش‌نشدنی بودن، مقدمه‌ای بهتر از شعر رودیارد کیپلینگ نمی‌یابم. ممکن است هم‌زمان با پیشرفت کتاب بخواهید دوباره آن را بخوانید. درحقیقت ممکن است بخواهید در پیشرفت کلی روند زندگی‌تان بارها به آن رجوع کنید: اگر بتوانی دقیقه‌ای بی‌امان را گران‌بار کنی از شصت ثانیه‌ای که هریک سزاوار راهی است که پیموده، جهان و هرچه در اوست ازآنِ توست، و ـ از این افزون‌تر ـ تو مرد هستی، ای فرزند من شخصیت والا انرژی منحصربه‌فردی است که باعث می‌شود انسان‌ها هرگز فراموش نشوند و راحت‌تر از آنکه شرح داده شود قابل تشخیص است. ما به‌محض دیدن آن را تشخیص می‌دهیم؛ اما حقیقتاً «شخصیت والا» چیست؟ این کتاب نه‌تنها به شما در پاسخ به این سؤال کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود در همه جنبه‌های زندگی‌تان «دارای شخصیت والا» باشید. وقتی این کار را انجام دهید، که البته کاری ساده نیست، به معنای واقعی کلمه هرگز فراموش نخواهید شد.
معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم
اَندرو برایانت
رازهای خوش اقبالی
استیو گیلمن
زیرک شوید و به ثروت برسید
برایان تریسی
شگفتی تمرکز فکر
علی اکبر حسن زاده
ایروبیک ذهن: ۷۵ روش حفظ سلامت ذهن
زینب انوری
خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف)
استیون پالن
مردم درباره‌ی شما چه می‌گویند؟ پنجاه درس برای بالابردن محبوبیت خود
فرانک پیترز
راز تولید ثروت (چگونه به هرآنچه می‌خواهید، دست‌یابید)
مهتاب علیمرادی
فتح قله های موفقیت بدون دست و پا
سمانه فلاح
معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود
گابریل برنستین
۳۰۰ راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی
داتچامو زاکاری
بهترین راه برای خوردن یک فیل
شا وازموند
حداکثر موفقیت
برایان تریسی
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
نظام مدیریت زندگی
آنتونی رابینز
مربی برتر
مایکل نیل
تغییر مسیر زندگی
جف تامپسون
راه‌حل سوم
استفان کاوی
ذهنت را خانه تکانی کن!
نفیسه معتکف

نظرات کاربران

علیرضا
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

کتاب خوبی نیست نکات تکراری داره که اگه اهل کتاب باشی همشو میدونی!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
«صدایتان را بلند نکنید!» در رویارویی دو فرد اگر صدای یکی از آن‌ها از حد معین بالاتر رود، هیچ نتیجه مثبتی حاصل نخواهد شد. وقتی دو فرد سر هم داد می‌زنند، ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که قطعاً اتفاقات خوبی نخواهند بود.
احسان رضاپور
جان اف. کندی در سخنرانی ابتدایی‌اش در سال ۱۹۶۱ گفت: «نپرسید کشورتان چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد، بپرسید شما چه کاری می‌توانید برای کشورتان انجام دهید.»
alirezazal
شخصیت والا همواره به‌دنبال راهی برای آشکار کردن خود می‌گردد؛ اما آزمون حقیقی رفتار با شخصیت والا در زمان وقوع فاجعه است. به همین دلیل افراد با شخصیت والا خود را طوری تربیت می‌کنند که مشکلات را به چشم موقعیت ببینند. ممکن است این گفته به نظر پیش‌پاافتاده برسد، اما افرادی هستند که با این قاعده اخلاقی زندگی می‌کنند و این افراد حقیقتاً فراموش‌نشدنی هستند
sara.m.shzi
افراد با شخصیت والا به‌راحتی می‌توانند خودشان باشند و دیدگاهشان را با دیگران مراوده کنند.
sara.m.shzi
فردی می‌گفت: «وقتی هیچ‌کس به تو نگاه نمی‌کند چه شخصیتی داری؟» زمانی که در اعماق وجود خویش بتوانید پاسخ دهید: «من همانی هستم که آرزو دارم و می‌خواهم باشم»، پس به هدفی که موضوع اصلی این کتاب است دست یافته‌اید و باز تأکید می‌کنیم که این ممکن است هدف کل زندگی‌تان باشد
sara.m.shzi
هرچه انسان‌ها قدرتمندتر می‌شوند بیشتر احساس می‌کنند که لازم است ثابت کنند لیاقت قدرتشان را دارند. آن‌ها به اطمینان و حمایت دائمی نیاز دارند که اغلب خود را در قالب موافقت همیشگی آشکار می‌سازد و به این وسیله می‌خواهند هرگونه شک و تردید به خویش را از سر بیرون کنند. شخصیت والا هرگز خود را با بی‌میلی ابراز نمی‌کند. شخصیت والا همواره انتخاب‌های مثبت یا حتی شاد دارد. حتی اگر رفتار شما در ظاهر نشانگر شخصیت والا باشد، با یک انگیزه منفی تأثیرات مثبت از بین خواهند رفت
sara.m.shzi
مشاوران نیکسون بااصرار از او خواسته بودند با کندی مناظره نکند؛ اما نیکسون احساس می‌کرد لازم است این کار را انجام دهد. او حس می‌کرد چیزی برای ثابت‌کردن دارد؛ شاید بیشتر می‌خواست آن را به خودش ثابت کند تا به دیگران. پس رفتارهایش بیشتر بر مبنای عدم امنیت بود نه توانایی.
sara.m.shzi
کاری کنید دیگران احساس مهم بودن بکنند و این کار را با احترام انجام دهید. یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم، خلوص نیت بسیار مهم است. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید «فرزانگی قدرت یادگیری از همه است.» اگر دوست دارید فرزانه باشید، اگر می‌خواهید هرگز فراموش نشوید، اگر خواستار رفتاری با شخصیت والا هستید، دنبال چیز مهمی بگردید که می‌توانید از تک‌تک افراد بیاموزید، حتی کسی که همین لحظه مشغول صحبت با او هستید.
احسان رضاپور
ما به دلایلی تمایل داریم خود را کمتر از آنچه هستیم ببینیم. همچنین مایلیم نسبت به آنچه مردم درباره ما می‌اندیشند به خود دیدگاهی فرومایه داشته باشیم. ممکن است علت امر این باشد که نمی‌خواهیم خودپسند به نظر برسیم یا اینکه نمی‌خواهیم تصویر شخصی خود را به قیمت فدا کردن دیگران ترفیع دهیم؛ اما یقیناً پایین آوردن خودتان شیوه خوبی برای پیشروی نیست.
احسان رضاپور
به‌جای انتقاد و شکایت، در خود احساس قدرشناسی و سپاس ایجاد کنید. این کار را به دلیل اینکه می‌خواهید انسانی بسیار خوش‌بین باشید انجام ندهید، بلکه آن را از روی علاقه شخصی به مثبت بودن انجام دهید. یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم، خود شما در کنار افراد مثبت و قدردان چه حسی دارید؟ احتمالاً آن‌ها افرادی هستند که برای دوستی می‌پسندید و همان‌طور که دیل کارنگی بیان می‌کند، دوستان افرادی هستند که بر ما تأثیر می‌گذارند.
احسان رضاپور

حجم

۲۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان