دانلود و خرید کتاب کپسول گفتگو (راهنمای علمی و کاربردی غلبه بر کم‌حرفی) کامران گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کپسول گفتگو (راهنمای علمی و کاربردی غلبه بر کم‌حرفی) اثر کامران گنجی

کتاب کپسول گفتگو (راهنمای علمی و کاربردی غلبه بر کم‌حرفی)

نویسنده:کامران گنجی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کپسول گفتگو (راهنمای علمی و کاربردی غلبه بر کم‌حرفی)

کتاب «کپسول گفتگو» به قلم کامران گنجی (-۱۳۶۶)، یک راهنمای علمی و کاربردی غلبه بر کم‌حرفی است که پاتریک کینگ، نویسنده برجسته حوزه ارتباطات نیز برآن مقدمه نوشته‌است. گاهی اوقات ما به مهارت مکالمه و ارتباط برقرار کردن برتر آنها حسادت می‌کنیم؛ مردم آنها را دوست دارند و آنها مهارت‌های فنی بیشتری نسبت به شما دارند. نداشتن مهارت‌های ارتباطی و مکالمه‌ای، نداشتن چگونگی استفاده از آنها یا نداشتن اعتماد به نفس و نداشتن دغدغه استفاده از آنها شما را به جهانی منزوی و تنها می‌کشاند. چگونه سر صحبت با افراد را باز کنیم؟ وقتی با کسی صحبت می‌کنید نگاهتان به چه صورت و به چه سمتی باید باشد؟ روش‌های مختلف سؤال کردن چگونه است؟ چطور خودتان را به دیگران معرفی کنید؟ به چه صورت باید شمرده و واضح صحبت کنید؟ کلمات و جملات در گفتگوهایتان باید بر اساس چه معیاری انتخاب شوند؟ موانع ذهنی صحبت کردن در جمع چیستند؟ این سوال‌ها و چندین و چند سوال مشابه دیگر در این اثر ارزشمند پاسخ داده‌ شده‌اند.

نظرات کاربران

شهرام معین
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

یکی از بهترین کتابها در زمینه فن بیان هست که با تمریناتی که در پایان هر قسمت گذاشته باعث میشه مهارت ارتباطی خوانندگان کتاب(در صورت انجام منظم تمرینات) بهبود چشمگیری پیدا کنه.

مهدی رفیعی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

سلام متاسفانه کتاب صرفا گردآوری هست از سایتای اینترنتی معروف که راجع به این مسائل نوشتن و حرف جدیدی نداره و راهکارهایی رو هم که میده یا جملاتی رو هم ک پیشنهاد میده اصلا در گفت و گو های روزمره

- بیشتر
علی رضا
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

کتاب بسیار عالی هستش به شما هم توصیه می کنم

کاربر 4137109
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

بنظرم یه کم روانشناسی زرد قاطیش بود خیلی شدید نظر منو جلب نکرد

کاربر ۳۵۱۶۰۲۵
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

یکی از بهترین و کاربردی ترین کتاب هایی بود که خودندم،علی الخصوص اینکه خود نویسنده هم همین مشکل رو داشتن و نقاط ضعف این افراد رو میدونن و بهش میپردازند باعث شد درجه ۱ بشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
«۹۵ درصد احساسات شما با گفت‌وگوهای درونی خودتان، در طول روز شکل می‌گیرد. واقعیت تلخ این است که اگر عمداً و آگاهانه با خودتان، مثبت و سازنده صحبت نکنید، ناخودآگاه به چیزهای ناراحت کننده که باعث نگرانی و عصبانیت می‌شود، فکر می‌کنید».
Mojtaba
«برون‌گراها وقتی در کنار دیگران هستند و با آنها تعامل دارند باتری هایشان شارژ می‌شود در حالی که درون‌گراها اگر بیش از حد معینی در کنار دیگران باشند باتریشان خالی می‌شود!»
hkm
«روز پایان کودکی و شروع بزرگسالی، روزی است که مسئولیت کل زندگی تان را بر عهده می‌گیرید».
sara
مردمی که رو به جلو حرکت می‌کنند، ارتقا می‌یابند.
Ali Alizadeh
بازخورد گرفتن با تائید طلبی متفاوت است. ما در بازخورد گرفتن به دنبال کشف نقطه ضعف‌ها و ارتقاء آن هستیم ولی در تائید طلبی کارمان را خوب می‌دانیم و به دنبال گرفتن تائید درستی کارمان از افراد هستیم.
sara
موانع شروع گفتگو عبارت اند از: * ترس از بی اعتنایی و تحویل نگرفتن از جانب دیگران * منفعل بودن
کاربر ۱۴۱۲۱۹۴
همانطوری که مشغول مطالعه این نوشته‌ها هستید تصور کنید که یک لواشک ترش را دارید میل می‌کنید. یا یک لیمو ترش را با چاقو نصف می‌کنید و مقداری نمک می‌زنید و سپس نزدیک دهان تان می‌برید و با فشردن لیمو ترش آب آن را میل می‌کنید. آیا بزاق دهان تان جاری نشد؟ قطعاً اگر به خوبی تصور کرده باشید بزاق دهان تان ترشح شده است.
مرتضی
«برون‌گراها وقتی در کنار دیگران هستند و با آنها تعامل دارند باتری هایشان شارژ می‌شود در حالی که درون‌گراها اگر بیش از حد معینی در کنار دیگران باشند باتریشان خالی می‌شود!»
hkm
علم ثابت کرده که افراد با روابط طولانی، همیشه از انسان‌های منزوی بیشتر عمر می‌کنند.
101
"روابط، کلیدی مستقیم برای میزان شادی در زندگی ماست."
101

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۹۰۰
تومان