دانلود و خرید کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی مهری سلماسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی اثر مهری سلماسی

کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی

نویسنده:مهری سلماسی
انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۴.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی

کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی نوشتهٔ مهری سلماسی در انتشارات سخنوران(اهل سخن)، نشر بید چاپ شده است.

درباره کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی

شادی یکی از احساسات اصلی وجود انسان است که نقش مهمی در سلامت جسم و روح انسان داشته و نیازمند یادگیری و تمرین می‌باشد. زندگی پویاست و تغییرات ما را به حرکت وا می‌دارند، از آنجا که شاد بودن کار ساده‌ای نیست و در مسیر پر پیچ و خم زندگی، مرگ، ناکامی، شکست، خطر، ناامنی و غم را هم تجربه می‌کنیم؛ در این کتاب تکنیک و تمریناتی برای شاد بودن نوشته شده و امید است با مطالعه و به کارگیری این مطالب در زندگی شخصی خود، آگاهانه شادی را انتخاب و تجربه کنید.

کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شادی، قطعه گمشده پازل زندگی

این فرمول را به یاد داشته باشید: شادی اگر تقسیم شود، دو برابر می‌شود، پس ضرر نمی‌کنید! و غم اگر تقسیم شود، نصف می‌شود. لبخند در روابط ما انسان‌ها معجزه می‌کند.

به قول استاد سیدا: «شادمانی اگر به اشتراک گذاشته شود، کامل می‌شود و اگر مدفون شود، می‌میرد.»

در انسان نُه حس اصلی وجود دارد: ترس، خشم، شوک، تنفر، غم، گناه، عشق، شادی و کنجکاوی که اکثراً فقط ۳ حس آخر را مثبت و خوب می‌دانند و بقیه از نظرشان بد یا منفی‌اند! ما بسته به شیوهٔ تربیتی خود و یادگیری در دوران کودکی، داستان‌های متفاوتی از احساسات داریم. وقتی زندگی فردی آن‌گونه که می‌خواست نیست و خود فعلی‌اش با آرمان‌های او جور درنمی‌آید، غمگین و افسرده می‌شود. شاد زیستن یک انتخاب و تصمیم است.

اغلب آدم‌ها طوری زندگی می‌کنند که انگار در مسیر عمر، عاقبت به شادی خواهند رسید و مثل کسی که به ایستگاهی می‌رسد می‌گوید: «هورا بالأخره رسیدم... شادی!» پیرمردی در آستانهٔ مرگ گفت: «اگر می‌توانستم یک بار دیگر زندگی کنم، سعی می‌کردم اشتباهات بیشتری مرتکب شوم، بیشتر استراحت می‌کردم، بیشتر سفر می‌رفتم، بیشتر بستنی می‌خوردم، بیشتر شنا می‌کردم، بیشتر طلوع خورشید را تماشا می‌کردم، بیشتر با همسر و فرزندانم وقت می‌گذراندم و... .» درواقع او فهمیده بود که برای شادتر بودن نباید دنیا را تغییر داد، بلکه باید خود را تغییر داد؛ هرچند دیر بود. باید حواسمان باشد که زمان محدودی در اختیار داریم و زود دیر می‌شود!

تغییردادن خود و تبدیل شادی به یک عادت، به تمرین و ممارست و طی زمان نیاز دارد. الزاماً لغزش به معنای شکست نیست. وقتی ما دانهٔ سیبی را در خاک می‌کاریم، این دانه به مراقبت مستمر و مداوم نیاز دارد و ما شاهد تغییرات تدریجی آن خواهیم بود. اصلاح عادت‌ها نیز همین‌طور است. درواقع، تلاش مستمر و همیشگی، تکرار، تمرین و صبر را می‌طلبد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۸۵۷۲۰
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

با عرض سلام به نظر من این کتاب خیلی کاربردی است و کتابیست که ایده های آن میتواند برای کسانی که به دلایل مختلف در زندگی شاد نمی‌باشند مثمر ثمر باشد حتماً بخوانید و انجام دهید .من هم انجام دادم

کاربر ۴۶۴۸۹۱۲
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

از خواندن کتاب لذت بردم زیرا بسیار کاربردی و بر اساس ثبت تجارب شخصی نویسنده نگاشته شده نویسنده بدون بازی با کلمات و پرهیز از ارایه توصیه های شعارگونه خواننده را متوجه لحظات زندگی و اهمیت هنر شاد زیستی می

- بیشتر
کاربر 4648823
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

زندگی برای همه ما پر از فراز و نشیبه اکثر ما چنان خودمون رو غرق در مسائل پیش پا افتاده می کنیم و برای خودمون دغدعه درست می کنیم که یادمون میره به دلخوشی های زندگیمون اهمیت بدیم و از

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

این کتاب به زبان بسیار روانی نوشته شده و از آنجایی که برگرفته از تجربیات شخصی نویسنده است، تاثیر خوبی در زندگی و همچنان راهکارهای مفیدی در مواجه با مشکلات زندگی برای خواننده دارد.

ایمان قهرمان زاده
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

واقعا کتابی با زبان ساده و کاربردی برای آوردن شادی این قطعه گمشده به زندگیتون پیشنهاد میکنم خوندنش رو

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۴۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان