دانلود و خرید کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن جو ناوارو ترجمه شهربانو کیامرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن اثر جو ناوارو

کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

نویسنده:جو ناوارو
امتیاز:
۲.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن؛ یک راهنمای تمام عیار در حوزه رفتار انسانی نوشتهٔ جو ناوارو و ترجمهٔ شهربانو کیامرادی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

شناخت حرکات زبان بدن و اشارات غیرکلامی، کمک مؤثری است برای ایجاد ارتباط همدلانه‌تر و درک متقابل انسان‌ها. مردمی از هر گروه سنی و طبقهٔ اجتماعی، تنها یا با دوستان و خانواده را می‌توانید با شناخت حرکات بدن و رفتارهای اجتماعی‌شان بشناسید و در بسیاری موارد متوجه خلق‌وخوی و حالات روحی و درونی آن‌ها شوید.

صمیمیت، اعتمادبه‌نفس، صداقت، کم‌حوصلگی، خجالتی بودن و بسیاری از احساس درونی را می‌شود با زبان بدن دریافت و متناسب با شرایط و موقعیت با آن‌ها رفتار کرد. این موضوع امکان رابطه‌ٔ انسانی‌تر، اخلاقی‌تر و مهارت بیشتر در برخورد با دیگران را می‌دهد. جو ناوارو سعی کرده است با دقت و با استفاده از تجربیات سالیان خود تمام نشانه‌ها و حرکات بدن را از سر تا نوک انگشتان به‌دقت وارسی و موشکافی کند و حاصل این تجربیات و دانش را به گفتهٔ خود در اختیار دیگران قرار دهد تا نشان دهد در دنیای ارتباطات دیجیتالی امروز، همچنان مناسبات و روابط رودرروی انسانی را مهم و با ارزش بدانیم و چنانچه در موقعیتی هستیم که بتوانیم کمکی کوچک به اطرافیانمان داشته باشیم، از آن دریغ نکنیم. 

اگر تابه‌حال به این فکر بوده‌اید که چرا بعضی از کارهایی که انجام می‌دهید برایتان عجیب است، یا معنی برخی از رفتارهای خاصتان چیست امیدواریم جواب این سوالات خود را در این کتاب بیابید. همچنان که این کتاب را می‌خوانید می‌توانید به چگونگی بروز آن‌ها آگاه شوید. با آگاهی از این مسئله، وقتی که این رفتارها را می‌بینید بهتر می‌توانید آن‌ها را به خاطر بیاورید. اگر شما هم می‌خواهید تشخیص دهید مردم به چه فکر می‌کنند، از چه می‌ترسند، یا قصد انجام چه کاری را در خانه یا محل کار و یا کلاس درس دارند، این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند سر از زبان بدن درآورند و رازش را متوجه شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

تمام رفتارها از داخل سر سرچشمه می‌گیرد مغز دائماً چه به‌طور آگاهانه و چه ناخودآگاه مشغول است. علائمی که مغز می‌فرستد قلب، تنفس، گوارش و سایر کارها را تنظیم می‌کند ولی قسمت بیرونی سر همچنین فوق‌العاده مهم است. پیشانی، ابرو، چشم‌ها، گوش‌ها، لب‌ها، بینی و چانه از سلامت عمومی تا پریشان‌حالی ما را نشان می‌دهد؛ بنابراین ما با قسمتی از بدن شروع می‌کنیم که تمام اطلاعات مورداستفاده‌مان را از زمان تولد تا مرگ، ابتدا توسط والدین و بعدها دوستان، همکاران و همسران در ذهنمان مشخص می‌کنند.

۱. آرایش سر- آرایش سر در همه فرهنگ‌ها به دلایل مختلف استفاده می‌شود و می‌تواند مقام و موقعیت رهبری را مشخص کند مثل (سربند با پرهای تزیین‌شده)، نمایانگر مشاغل (کلاه سخت یا کلاه معدنچی)، پایگاه اجتماعی (کلاه بولر یا کلاه قرمز ایو سن لوران)، ورزش (کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری یا سنگ‌نوردی)، مذهب (کلاه کاردینال یا خاخام یهودی)، یا وفاداری (تیم ورزشی موردعلاقه، اتحادیه کارگری) باشد. تزئینات سر می‌تواند موقعیت و پایگاه اقتصادی، اجتماعی افراد، باورها و اینکه چه طور خود را می‌بینید را نیز نشان دهد.

۲. مو- در بالاترین قسمت بدن در سر قرار گرفته است، وقتی صحبت از ارتباط غیرکلامی می‌شود، مو خیلی این علائم را نشان می‌دهد. موی سالم چیزی است که همه انسان‌ها، حتی در سطح ناخودآگاه به دنبالش هستند. مو که کثیف، نامرتب و یا مورد بی‌توجهی قرار گرفته باشد، می‌تواند نشان‌دهنده ضعف سلامتی یا حتی بیماری روحی باشد موها می‌توانند جذاب، فریبنده باشد. موها همچنین می‌تواند تمایل به نزدیکی، دافع یا حیرت شوند. حتی می‌توانند با مشاغل ما مرتبط باشند. دیوید گیونز، مردم‌شناس مشهور، اظهار داشت، مو اغلب به‌عنوان نشانه‌ای سریع از رفتارهای «غیررسمی» عمل می‌کند و سهمیه‌بندی مشاغل را نشان می‌دهد. در بسیاری از فرهنگ‌ها مو یک عامل مهم برای برقراری ارتباط با دیگران و موارد عاشقانه است. مردم تمایل دارند دنبال کننده هنجارهای فرهنگی و رایج در رابطه با موهایشان باشند، اگر آن‌ها این معیارهای اجتماعی را نادیده بگیرند، در جامعه انگشت‌نما می‌شوند یعنی بیشتر تو چشم می‌آیند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان