دانلود و خرید کتاب مهارت‌های ارتباط مؤثر نسرین دانایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های ارتباط مؤثر اثر نسرین دانایی

کتاب مهارت‌های ارتباط مؤثر

معرفی کتاب مهارت‌های ارتباط مؤثر

مهارت‌های ارتباط مؤثر جلد اول مجموعه مهارت‌های زندگی به قلم دکتر نسرین دانایی است. افراد جامعه در زندگی روزمره خود به اشکال مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، تا اندیشه‌ها، احساسات و نیازهای خود را به یکدیگر منتقل کنند.

مهارت در ایجاد رابطه مؤثر با دیگر افراد جامعه، بر توانایی‌ها و اعتمادبه‌نفس فرد می‌افزاید. هرچه میزان ارتباط مؤثر با دیگران بیشتر باشد، میزان موفقیت فرد در جامعه افزایش می‌یابد.

درباره کتاب مهارت‌های ارتباط موثر

ارتباط، فرایندی است که طی آن اطلاعات، عقاید، افکار و احساسات افراد از طریق تماس مستقیم یا غیرمستقیم انتقال می‌یابد..در کتاب حاضر سعی بر آن است که مهارت‌های موردنیاز جهت ارتباط مؤثر در انواع ارتباط کلامی و غیر کلامی معرفی شوند.

خواندن کتاب مهارت‌های ارتباط موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

داشتن رابطه خوب و تاثیرگذار دغدغه هر انسان سالمی است بنابراین خواندن این کتاب رابه همه کاربران خوب طاقچه پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب مهارت‌های ارتباط موثر

همان‌طور که قبل از ورزش لازم است بدن گرم شود، برای سخنرانی هم نیاز به گرم کردن صداست. گرم کردن صدا روش ویژه خود را دارد که سخنران‌ها پیش از ارائه، آن را در پیش می گیرند.

برای تمرین، فرد باید یکی از ترانه‌های دلخواه خود را زمزمه کند. سعی کند آوازی که بیشترین حرکت را به لب و دهان می‌دهد را انتخاب کند.

فرد باید وانمود کند در حال جویدن آدامس است؛ عضلات فک بالا و پایین را حرکت دهد تا به خوبی اماده شوند.

فرد باید زبان را در دهان بچرخاند تا دهان به شدت تمام به شکل آ، ای و او درآورده شود. فرد باید سعی کند چند بار این صداها را با صدای بلند و حرکت افراطی دهان ادا کند.

نظرات کاربران

Muhammad
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

با سلام ، این کتاب علاوه بر جنبه کلامی ارتباط روی بقیه مولفه های ارتباط نیز کار کرده است بنابراین به نظر من ارزش خواندن داره ، نکات زیادی داشت که برام تازگی داشتن .

کاربر ۳۳۱۳۳۷۱
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

من پی دی آف میخواستم ):

mahdi
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

خیلی سطحی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان