دانلود و خرید کتاب پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تاریخی آدولف هیتلر آدولف هیتلر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تاریخی آدولف هیتلر اثر آدولف هیتلر

کتاب پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تاریخی آدولف هیتلر

معرفی کتاب پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تاریخی آدولف هیتلر

«پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تاریخی آدولف هیتلر» به همت انتشارات امید فردا تدوین شده‌است. هیچ سخنی نیست که به نوعی در شنونده تأثیر نکند؛ حتی اگر این سخنان از آدولف هیتلر، روشن‌کننده‌ی جنگ جهانی دوم باشد که این جنگ ۶ ساله‌ی خانمان‌سوز، ۵۵ میلیون کشته و میلیاردها دلار خسارات برجای گذارد: بزرگ‌ترین نیرویی که همیشه در تاریخ، نهضت‌های دینی و سیاسی را به حرکت درآورده، جادوی سخن بوده است، تنها جادوی سخن است که توانسته وضع جوامع را دگرگون سازد، نه نوشته‌های کتاب. خواننده ممکن است با خواندن آنچه در کتاب نوشته، تحت تأثیر قرار گیرد، اما وقتی کتاب بسته شد و با مسئله‌ی دیگری مواجه شد، در فاصله‌ی چند دقیقه، آنچه را که خوانده، فراموش می‌کند اما اثر کدام به طور مستقیم روح شنونده را تکان می‌دهد و اگر سال‌ها از آن بگذرد، اثرش با گذشت زمان خنثی نخواهد شد.

نظرات کاربران

کاربر 3270008
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

آدولف هیتلر بزرگمرد تاریخ ک راهی جز مبارزه با ظالمان و فاسدان یهود و کمونیست نداشت و بر حق بود. تاریخ بدستان فاتحان نوشته شده اما ب گفته آدولف هیتلر در این نبرد حقیقت پیروز میدان هست و حقیقت از

- بیشتر
@man
۱۳۹۸/۰۷/۲۶

نویسنده نتوانسته بی طرفانه قضاوت کند و کتاب بدی بود دانلود نکنید اگر هیتلر به شوروی حمله کرد به دلیل نفوذ یهود در شوروی بود و در واقع به نوعی پیش دستی کرد ولی در جنگ به دلیل دست کم

- بیشتر
مسعود
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

میشه گفت ,چکیده ای از تمام نظریه های سیاسی هیتلر هست

Morteza Mazloom Farsi Baf
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

متاسفم ولی فقط ۱۲ صفحه از کتاب برای شما پس از خرید باز می شود و تمام نوشته های موجود در کتاب متعلق به ایشان نبوده و مشخصا مخلوط با پروپاگاندای دشمنانش می باشد.

کاربر 3765668
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

همش دروغ بود

رایش لند
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

به هیچ عنوان هیتلر روشن کننده و آغاز گر جنگ جهانی دوم نبوده بلکه دولت استعمار پیر انگلیس موجب گسترش جنگ بوده

ساره
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

عالی روحش شاد

mohsen
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

سلام متاسفانه اصلا کتاب نیست چند تا نظر درست یا غلط همین و بدتر از همه اینکه فقط چندین صفحه اول دانلود میشود

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۷/۰۱/۰۱

نظرات ارزنده است.

alifa
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

الان بخاطر اطلاعات دروغ باید چکار کنیم. نوشتیم هشتاد صفحه که در صفحه موبایل بالای صد صفحه میشه اما کلا 15 صفحه بیشتر نیست. مورد دوم زدین تا 50 درصد تخفیف برای امروز پس چرا لحاظ نشده؟ در یک محیط

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
در تمام نوشته‌های آنها (سوسیال دموکرات‌ها) نام قومِ یهود به گوشم می‌خورد و از شنیدن آن مو بر اندامم راست می‌شد. تازه دانسته بودم که بدبختی و سیه‌روزی ملت‌ها به‌طور مخفیانه با یک برنامه‌ریزی منظم به‌دست یهودیان فراهم می‌شود.
Εξορισμένη Αλήθεια
تجربه نشان داده است هرگونه عقیده که با مخالفتِ سخت روبه‌رو شود، هواخواهِ بیشتری پیدا می‌کند و گاهی شکنجه و آزار شدن طرفدارانش در پیشرفت آن مؤثر است و بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌گردد.
مسعود
بزرگ‌ترین نیرویی که همیشه در تاریخ، نهضت‌های دینی و سیاسی را به حرکت درآورده، جادوی سخن بوده است، تنها جادوی سخن است که توانسته وضع جوامع را دگرگون سازد، نه نوشته‌های کتاب. خواننده ممکن است با خواندن آنچه در کتاب نوشته، تحت تأثیر قرار گیرد، اما وقتی کتاب بسته شد و با مسئله‌ی دیگری مواجه شد، در فاصله‌ی چند دقیقه، آنچه را که خوانده، فراموش می‌کند اما اثر کدام به طور مستقیم روح شنونده را تکان می‌دهد و اگر سال‌ها از آن بگذرد، اثرش با گذشت زمان خنثی نخواهد شد.
محمد یوسفی
سیاست باتلاقی است که هر کس در آن پاگذاشت، در آن غرق خواهد شد!
Asma Mirteymuri
تجربه نشان داده است هرگونه عقیده که با مخالفتِ سخت روبه‌رو شود، هواخواهِ بیشتری پیدا می‌کند و گاهی شکنجه و آزار شدن طرفدارانش در پیشرفت آن مؤثر است و بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌گردد.
Asma Mirteymuri
در بهترین اجتماع، تصمیمات اکثریت مورد نظر نیست، بلکه یک فرد باید تصمیم کلی بگیرد، هر فردی باید برای خود مشاورینی داشته باشد، ولی تصمیم نهایی متعلق به همان فرد است.
@a.h.shokri98

حجم

۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
۴,۵۰۰
۵۰%
تومان