دانلود و خرید کتاب پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده) فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل) ترجمه افشین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده) اثر فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)

کتاب پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)

معرفی کتاب پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)

«پذیرفتن واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)» نوشته دکتر فیلیپ مک‌گرا (-۱۹۵۰) است. مک‌گرا که بیشتر با نام دکتر فیل شهرت دارد، یکی از چهره‌های تأثیرگذار یک دهه‌ی اخیر در زمینه‌ی رشد و موفقیت شخصی است. فیلیپ مک‌گرا در سال ۱۹۷۵ در رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. یک سال بعد در همین رشته مدرک کارشناسی ارشد گرفت و در سال ۱۹۷۹ به اخذ مدرک دکترا نائل شد. او در سال ۱۹۹۰ به همراه یک وکیل شرکتی تأسیس کرد تا در زمینه‌ی بررسی سلامت روانی افراد در پرونده‌های حقوقی مشاوره دهند. وقتی اُپرا وینفری در سال ۱۹۹۵ به دادگاه کشانده و درنهایت در سال ۱۹۹۸ تبرئه شد، دکتر فیل نقش مهمی در تدوین لوایح و دفاعیات او داشت. آشنایی اپرا با او به دعوت برای حضور در برنامه‌ی تلویزیونی اُپرا منجر شد و استقبال از این برنامه به‌قدری زیاد بود که حضور دکتر فیل در این برنامه به‌صورت مداوم و هفتگی در آمد. صراحت و شوخ‌طبعی از ویژگی های بارز کتاب‌های دکتر فیل است او حرف ها و نظریاتش را بی‌ملاحظه بیان می‌کند و ترسی از مخالفت با نظر عامه‌ یا اصول علم روان‌شناسی ندارد. فیل در کتابی که در دست دارید، با طرح درس، مثال، شوخی و تمرین، یاد می‌دهد خودمان را گول نزنیم و واقعیت را بپذیریم. آموزش می‌دهد برای حل مشکلات زندگی لازم است کارهایی را انجام بدهیم و با طفره رفتن و بهانه آوردن، مشکلی حل نمی‌شود. هرچند بخشی از کتاب بر بهبود روابط (به‌خصوص روابط زناشویی) متمرکز شده، در مجموع و با توجه به تنوع موضوعات مطرح‌شده، پذیرفتن واقعیت را می‌توان به‌طور کلی کتابی درباره‌ی راه رسیدن به موفقیت دانست. بریده ای از کتاب: از شما می‌خواهم شروع کنید به زیر سؤال بردن هر چیزی که دارد در زندگی‌تان پیش می‌رود. از شما می‌خواهم هر کاری را که می‌کنید زیر سؤال ببرید... از شما می‌خواهم تمام کارهایی را که انجام می‌دهید زیر سؤال ببرید. چون وقتی می‌روی و از مردم می‌پرسی که «آیا خوشبخت هستی؟»، جواب می‌دهند: «نه»! می‌پرسی: «زندگی‌ات را دوست داری؟»، جواب می‌دهند: «نه»! «پس چرا داری این کارها را انجام می‌دهی و چرا داری این‌طور زندگی می‌کنی؟» جواب می‌دهند: «چون دیروز هم داشتم همین کارها را می‌کردم»!
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
از لوس کردن شوهرتان دست بردارید
جان ‌ب. آردن
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
تک‌همسری عاشقانه،مهارت‌های ارتباطی برای دوام عشق
شمس‌الدین حسینی
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
حذف افکار و احساسات سمی با خاطره‌نویسی
علی شمیسا
روابط سالم
هنری کلاود
آنچه زنان شادمان می دانند‌‫
دان بیکر
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
رازهای زنان متأهل خوشبخت
اسکات هالتزمن
خودتان را دوست بدارید؛ یک راهنمای تاکید مثبت برای دوست داشتن و قدردانی از بدنتان
لوئیز ال. هی
اندیشه‌های دل
لوئیز ال. هی
الفبای تغییر (می‌خواهم تغییر کنم)
علی شمیسا
ذهن فضول؛ به من چه! به تو چه! به ما چه!
علی شمیسا
شفای قلب‌های شکسته
لوئیز ال. هی
بی‌شعورهای پوست‌کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها
خاویر کرمنت

نظرات کاربران

کاربر ۹۸۹۴۸۲
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

فوق العاده بود کتابی که بی شک در زندگیم به شدت تاثیر گزار بود

Imane Parhizkar
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

بسیار عالی و کاربردی است

M.s Gholizade
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

کتاب بسیار خوب و انگیزشی عالیه ،نویسنده کتاب خودش روانشناس و روان درمانگر بوده ،متن روان و ترجمه خوبی داره ،به همه ی افراد خصوصا کسانیکه توی روابطشون مشکل دارند توصیه میکنم که مطالعه کنند.

یاسمن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

این کتاب در مورد پذیرش واقعیت فقط در روابط بین افراد است. نه پذیرش انواع واقعیت های زندگی،مانند مرگ عزیزان،بیماری لاعلاج و قطع عضو... ‌که تغییر آن دست انسان نیست

SaeedSarshar
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

فوق العاده ،حتما توصیه میکنم بخونید.بقدری ساده ،کاربردی و عالیه که تا تمومش نکنید زمین نمیزارید.

کاربر 3058784
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

به نظرم عالی بود واقعا بدرد بخور فقط برای فرهنگ خارج کشور نیست برای مردم تمام دنیاست کتاب خانواده موفقش حتما بخونید حتما

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
قانون شماره چهار زندگی: چیزی را که نپذیرید نمی‌توانید تغییر بدهید. اگر چیزی را نپذیرید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید تغییرش بدهید.
Mohsen7080
گاهی مشکل این است که می‌خواهید هر کسی را که با او سروکار دارید خوشحال کنید، اما خودتان در فهرست کسانی که باید خوشحالشان کنید حضور ندارید!
Mohsen7080
اگر طرز فکر صحیح داشته باشید، اگر حرکت رو به رشد داشته باشید، اگر ذهنتان باز و خالی از تعصب باشد، اگر حاضر باشید خودتان را به چالش بکشید و فکر کنید و تغییر کنید و انجام بدهید، آن‌وقت ابزاری را که کسی به شما می‌دهد به کار می‌گیرید و با استفاده از آن سازندگی و رشدتان را افزایش می‌دهید. اما در مورد کسانی که دیدگاه منفی دارند، تعصب دارند و همیشه مشغول ایراد گرفتن و کوباندن دیگران هستند، تأثیر زیادی نمی‌توانی در ذهنیت‌شان بگذاری. چون خودشان خیال می‌کنند «کامل و بی‌نقص» هستند. هر بار که برای گروهی از مردم کارگاه آموزشی برگزار می‌کنم، می‌توانم از بین آن‌ها، این جماعت افراد «کامل و بی‌نقص» را تشخیص بدهم! آن‌ها می‌آیند تا دیگران را مسخره کنند و سعی کنند چیزی به من یاد بدهند!
فرزاد
رابطه‌تان با خودتان، تمام رابطه‌های دیگرتان در زندگی را تعیین می‌کند.
Mohsen7080
دنیایمان را باید تغییر بدهیم و این تغییر را باید نفر به نفر ایجاد کنیم. این تغییر را باید همین حالا و از همین‌جا شروع کنیم. زندگی‌تان را تغییر بدهید و از پیش طراحی‌شده زندگی کنید. به شما قول می‌دهم از چنین زندگی‌ای راضی خواهید بود.
M.s Gholizade
می‌خواهم شما هم به پا خیزید. در زندگی‌تان به پا خیزید، برای بچه‌هایتان به پا خیزید، برای خودتان به پا خیزید... می‌خواهم به خانه بروید و تغییری ایجاد کنید.
M.s Gholizade
اگر طلاق گرفته‌اید یا اگر از رابطه‌ای خارج شده‌اید، باید قبل از این‌که وارد رابطه‌ی بعدی بشوید رابطه‌ی قبلی را کالبدشکافی کنید.
M.s Gholizade
نباید فقط به این علت که انجام کاری برای‌تان ساده است، به انجامش ادامه بدهید.
mahdi
که باید مشکل را حل کرد و به نتیجه رسید و در
Imane Parhizkar
منظور این است که هر بار مشاجره‌ای پیش می‌آید، اساس رابطه‌تان را زیر سؤال نبرید. خیلی‌ها هستند که گیر این اشتباه می‌افتند. یعنی هر وقت که وارد بحث و مشاجره می‌شوند، می‌گویند: «باشد. بیا برویم دادگاه و طلاق بگیریم!» همسرشان هم متحیر می‌شود و می‌گوید: «حرف من فقط این بود که نمی‌خواهم سگمان بیاید داخل خانه!» نباید بیش از حد اساس رابطه‌مان را زیر سؤال ببریم.
Mohsen7080

حجم

۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان