دانلود و خرید کتاب چاچالک، سرزمین توالت های طلا احمد اکبرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چاچالک، سرزمین توالت های طلا اثر احمد اکبرپور

کتاب چاچالک، سرزمین توالت های طلا

انتشارات:انتشارات هوپا
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چاچالک، سرزمین توالت های طلا

«به چاچالک سقوط کنید» طنزنوشته‌ای اجتماعی از احمد اکبرپور است. داستانی درباره هواپیمایی که در سرزمینی به اسم چاچالک که مرز پایان جهان است سقوط می‌کند. کتاب دوازده فصل دارد که در هر فصل به ماجراهایی از این سرزمین عجیب پرداخته‌است. بزرگ‌ترها اعتقاد دارند که هر بچه‌ای تا قبل از بلوغ یک میمون بامزه است. آن‌ها به جست و خیزهای بچه‌ها با حسرت خیره می‌شوند و وقتی از دیوار راست بالا می‌روند اشک توی چشمشان جمع می‌شود. با خودشان می‌گویند: «کاش جگرگوشه‌هایمان همیشه نفهم و بی‌شعور بودند.» روابط کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها در چاچالک بر اساس احترام متقابل است. کوچک‌ترها اعتقاد دارند اگر بزرگ‌تر لبخندی زد و از خودش مهربانی نشان داد، آن‌ها هم دقیقاً باید همین کارها را بکنند، نه یک‌ذره کمتر و نه یک‌ذره بیشتر. آن‌ها به شکل غریزی از خودشیرینی و لوس‌بازی متنفرند. بزرگ‌ترها اعتقاد دارند از یک سن خاص روح بچگی مثل باد هوا از یکی از سوراخ‌ها خارج می‌شود. بیشترین احتمال دانشمندان این است که روح بچگی از طریق سوراخ سمت چپ بینی و یا دهلیزهای گوش راست خارج می‌شود، ولی هنوز مطمئن نیستند.

نظرات کاربران

𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

متاسفانه از خریدن کتاب خیلی پشیمون شدم،نویسنده با اینکه ایده ی قشنگی درباره یک سرزمین عجیب و غریب به نام«چاچالک» به ذهنش رسیده اصلا داستان پردازی جالبی نداره و من هم چون عادت ندارم کتابی رو نیمه تمام بزارم به

- بیشتر
zeynab
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

جذاااااب و طنز

Ava.h
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

من نسخه ی چاپیه ابن کتاب رو خوندم و اصلا خوشم نیومد تقریبا میشه گفت که با خوندن چند صحفه ی اول از خریدش پشیمون شدم پیشنهادش نمیکنم. کتاب روانی نیست.

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

چجور کتابی هست؟ارزش خریدن داره؟رده سنی این کتاب چنده؟من 11 سالمه کتاب برام مناسبه؟ ممنون میشم یکی جوابم رو بده🙏💐

𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

من این کتاب رو دارم خیلی جالب هست حتما بخونید👌🏻👍🏻💚💛🍃🌸💜

*Samina*
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

خیلی کتاب قشنگیه من خیلی خوشم امد

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

بد نبود... از نطر خودم بار معنایی و علمی خواستی نداشتش . نویسنده روابط کودکان و بزرگتر ها را به طرز مزخرفی بیان کرده . با خوندن معرفی فکر کردم کتاب میخواد راجبع مشکلات نوجوونا و کودکان با مادر پدراشون صحبت

- بیشتر
ghazal taj💕
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

کتاب خوبی بود چند صفحه ی اول رو خوندم عاشقش شدم😍

eliyana
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
او برای اولین‌بار تنبان و دمپایی و یک نوع ناخن‌گیر خودکار را اختراع کرده و با روش‌های ابتکاری سه گرگ، یک خرس و دو سوسمار را اهلی کرده است.
zsmirghasmy
گل و لای زیادی به اطراف پاشیده شده و چند لاک‌پشت، وارونه، توی هوا دست و پا می‌زدند. زنان فرهیخته خلاف مردان که اطراف پرنده‌ی آهنی جمع شده بودند، خود را به درمان لاک‌پشت‌ها و روحیه دادن به کرم‌ها مشغول کرده بودند.
zsmirghasmy

حجم

۹۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۹۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۸۰۰
تومان