دانلود و خرید کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش فرهاد حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش اثر فرهاد حسن زاده

کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش

کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش به قلم فرهاد حسن زاده تالیف شده و انتشارات پرتقال آن را روانۀ بازار کرده است. ماجرای کتاب دربارۀ خرگوشی است که به دام یک شیر افتاده و برای آن که خورده نشود، برای او داستان‌های مختلفی تعریف می‌کند. 

درباره کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش

خانم خرگوشه معلم ادبیات مدرسه‌ای در جنگلستون است و قرار است یک روز برای دانش‌آموزانش برنامۀ قصه‌گویی برگزار کند، اما آن روز هرچه‌قدر بچه‌ها منتظر آمدنش می‌مانند، او پیدایش نمی‌شود که نمی‌شود. ماجرا از این قرار است که شیر پیری که قبلا بر جنگل حکومت می‌کرده و حالا دیگر بازنشسته شده، خانم خرگوشه را شکار کرده و او را با خود به خانه برده تا در یک دیگ سیاه بپزد و نوش جان کند. خرگوش برای نجات جان خود و پرت کردن حواس شیر، شروع به تعریف قصه‌هایی مختلف از حیوانات جنگل می‌کند. در حقیقت کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش مجموعه‌ای از ۱۷ قصه است که از زبان خانم خرگوشه تعریف می‌شود. ماجرای خانم خرگوشه به شهرزاد قصه‌گو شباهت بسیاری دارد و فرهاد حسن زاده با تسلط بر ادبیات کلاسیک و با استفاده از ساختار قصه‌های هزار و یک شب، داستانی جذاب و امروزی خلق کرده است. مضمون اکثر داستان‌هایی که خانم خرگوشه تعریف می‌کند دربارۀ این است که فناوری‌های جدید و فضای مجازی، جای ارتباط واقعی بین حیوانات را گرفته است. 

خواندن کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی کودکان و نوجوانانی که به خواندن داستان‌های طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. 

درباره فرهاد حسن زاده 

فرهاد حسن‌زاده در بیستم فروردین سال  ۱۳۴۱ در آبادان به دنیا آمد. او نوشتن را از سال‌های نوجوانی آغاز کرد؛ یعنی زمانی که عضو کانون پرورش فکری شد و توانست فکر و احساساتش را در قالب نمایشنامه و داستان بروز بدهد. آثار حسن‌زاده بسیار متنوع هستند. او برای تمام گروه‌های سنی کتاب نوشته و در گونه‌های مختلف ادبی مانند رمان، داستان کوتاه، شعر، داستان تصویری، بازآفرینی متون کهن، زندگی‌نامه و طنز دست به تالیف زده است. کتاب‌های حسن‌زاده از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفق به دریافت جوایز بسیاری شده‌اند. 

بخشی از کتاب خوراک خرگوش با سس هزار و یک شب برای شیر زیرشلوارپوش

«روزی از روزها توی راه مدرسه سرش توی گوشی تلفن همراهش بود که به دام شیر افتاد. تمام آن روز بچه‌ها دعا می‌کردند آقا شیره معلمشان را نخورد. چون قرار بود به جای امتحان برایشان قصه بگوید و بعد «گرگم به هوا» و «گل کوچک جنگلی» بازی کنند. پس شروع کردند به دعاهای جدید. آیای دعای بچه‌ها پس گرفته می‌شود؟ آیا برای جهان هستی فرقی بین معلم ریاضی و معلم ادبیات وجود دارد؟ برای شیر چطور؟ آیا برای شکم گرسنۀ شیر فرقی بین ادبیات و ریاضی وجود دارد؟ آیا خانم خرگوشه از اسارت سلطان سابق جنگل، معروف به «شیرسلطان» رهایی پیدا خواهد کرد؟ آیا قصه‌ها ما را از خورده شدن نجات خواهند داد؟» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان