دانلود و خرید کتاب جامعه مدنی مبارزه مدنی جین شارپ ترجمه مهدی کلانترزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جامعه مدنی مبارزه مدنی

«جامعه‌ی مدنی مبارزه‌ی مدنی» تألیف جین شارپ و رابرت هلوی و با ترجمه‌ی مهدی کلانترزاده، اثری با محوریت تعریف دموکراسی و جامعه‌ی مدنی است. در این کتاب شیوه‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد که ضمن رویارویی و تقابل با حکومت‌ها، از آسیب به بدنه‌ی جامعه‌ی مدنی جلوگیری می‌شود.
معرفی نویسنده
جین شارپ

جین شارپ یا پدر کودتاهای رنگی در ۲۱ ژانویه ۱۹۲۸ در نورث بالتیمور آمریکا متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه اوهایو در رشته‌ی جامعه‌شناسی با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رساند. بعد از دریافت مدارک، در سال ۱۹۵۳ به دلیل مخافت با سربازی به ۹ ماه حبس محکوم شد. در همان دهه‌ی ۵۰ به انگلستان و بعد به نروژ رفت تا در زمینه‌ی «مبارزات خشونت‌پرهیز» به فعالیت بپردازد. شارپ در دانشگاه آکسفورد در سال ۱۹۶۸ موفق به دریافت مدرک دکتری در «نظریه سیاسی» شد. در آمر‌‌‌‌‌‌یکا و از سال ۱۹۷۲ در دانشگاه ماساچوست به تدریس پرداخت؛ همچنین به مدت ۳۰ سال پژوهشگر دانشگاه هاروارد بود؛ در سال ۲۰۱۲، موفق به کسب جایزه «نوبل آلترناتیو» شد. شارپ بعد از سال‌ها تحقیق، تدریس و تلاش برای راهنمایی جهانیان برای رهایی از دیکتاتوری در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۸ درگذشت.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۲۴۱۸۷
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

این کتاب بصورت پی دی اف هست و خوندن پی دی اف بسیار سخت هست، نه میشه هایلایت کرد نه هیچکار دیگه ای، همچین فایلی رو میشد رایگان از نت دانلود کرد و متاسفانه طاقچه در این زمینه تعهدی برای بازگشت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۷۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان