دانلود و خرید کتاب خلیج نقره‌ای جوجو مویز ترجمه کیومرث پارسای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلیج نقره‌ای اثر کیومرث پارسای

کتاب خلیج نقره‌ای

معرفی کتاب خلیج نقره‌ای

«خلیج نقره‌ای» رمانی از نویسنده و روزنامه‌نگار معاصر انگلیسی، جوجو مویز(-۱۹۶۹) است. رمان خلیج نقره‌ای در شهری ساحلی رخ می‌دهد. داستان کتاب خلیج نقره‌ای به مانند داستان‌های دیگر جوجو مویز چند شخصیتی است که از جمله آنها می‌توان به هانا، کاتلین ، مایک، لیزا و غیره اشاره نمود. کاتلین دختری است که در هفده سالگی توانسته کوسه‌ای عظیم را صید کند و به خلیج بیاورد و در رسانه‌ها اسم و رسمی برای خودش بسازد حتی اسم او در کتاب رکوردها نیز ثبت شده که این مسئله باعث هجوم مردم به خلیج نقرهای می‌گردد و اتفاقاتی که برای آنها خواهد افتاد جالب و خواندنی است:

لعنت به این خستگی پرواز. تقریباً ساعت از شش صبح گذشته بود و هنوز بیدار بودم و به گفت‌وگویی که با دنیس تو انگلستان داشتم فکر می‌کردم. به خودم می‌گفتم راجع‌به چیزهایی که مطمئن نیستی نباید فکر کنی.

لازم نبود حدس بزنم چه اتفاقی افتاده. کمی بعد از ساعت چهار بیدار شدم و بعد چند دقیقه تو جام دراز کشیدم. ذهنم افکار بدی رو تو تاریکی زمزمه می‌کرد. بالاخره از جام بلند شدم و به‌سمت اتاق‌ها رفتم، بعد متوجه شدم که هتل خالیه و فقط من و هانا تو هتل بودیم. دوربین شکاری کاتلین رو برداشتم و برگشتم به اتاقم. باهاش از پنجره کل خلیج رو نگاه کردم. فقط می‌تونستم سوسوزدن چراغ‌قوه‌ها رو ببینم و هرازگاهی روشن‌شدن محوطه‌ی ساحل با چراغ‌های جلوی یه ماشینِ درحال عبور. تو تلألو برکه‌های نورانی، گریگ و نهنگ‌های دیگه رو دیدم که وارد آب و از اون خارج می‌شدن. چند دقیقه بعد از روی رنگ ژاکت تشخیص دادم که لیزا هم اون‌جاس و رو شن‌ها نشسته. دو نفر هم کنارش بودن که خودشون رو پوشونده بودن.

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

baran
۱۳۹۶/۰۹/۱۰

حیف پول اصلا خوب نیست

ZR...RB
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

این کتاب واقعا داستانی بد داشت که اصلا لذت بخش نبود...داستانی بی ارزش که خواندن یا نخواندن آن چیزی را کم یا زیاد نمیکرد ...من حتی این کتاب را با ترجمه ای بسیار خوب خواندم ولی در هر دو صورت

- بیشتر
کاربر ۱۹۲۹۲۲۹
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

یه کتاب که درباره روزمرگی های چند شخصیت نوشته شده .....به نظرمن اصلا ارزش وقت گذاشتن رو نداره ،،،،داستان هیچ جذابتی نداره .....خیلی کسل کننده اس

دلارام
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

خیلی حیف هست که جوری در مورد کتاب نظر داده بشه انگار که داریم راجب یک کالا تو دیجیکالا نقد مینویسیم. حداقل اگه از کتابی خوشمون نمیاد یه خورده بیشتر راجبش بنویسیم شاید به بقیه در مورد انتخاب کتاب کمک کنه. من

- بیشتر
زهره
۱۳۹۶/۰۸/۱۱

روی جلد کتاب که زده ترجمه کیومرث پارسای. ترجمه از کی هست؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
به همین دلیل، خودش بیسکویتهای آنزاک درست‌شده با کره، آرد جو، ضخیم، شکلاتی، دولایه، با طعم نعناع، ساخت اسکاتلند، پیچیده در ورقه آلومینیوم و در صورت امکان پخته‌شده در خانه می‌خرد.
_SOMEONE_

حجم

۳۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۳۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان