دانلود و خرید کتاب دورترین کرانه (دریای زمین ۳) ارسولا. کی. لوژوان ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دورترین کرانه (دریای زمین ۳) اثر پیمان اسماعیلیان

کتاب دورترین کرانه (دریای زمین ۳)

معرفی کتاب دورترین کرانه (دریای زمین ۳)

«دورترین کرانه (دریای زمین ۳)» اثر ارسولا. ک. لوژوان (-۱۹۲۹) سومین کتاب از مجموعه داستان تخیلی دریای زمین است . در این جلد در دریای زمین اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. جادوگران در حال از دست دادن قدرت سحر و جادوی خود هستند و آهنگ‌ها و ترانه‌ها در حال فراموش شدن. «آررن» شاهزادۀ جوان جزیره «ان لاد» به دستور فرمانروا به جزیره خردمندان «رک» فرستاده می شود. او برای یافتن علت این وقایع به همراه جادوگر اعظم رک یعنی «گد» سفری طولانی را آغاز می‌کند و... در حیاطِ فواره، خورشید نخستین روزهای بهار از لابه‌لای برگ‌های تازه درختان زبان‌گنجشک و نارون می‌تابید و آب از میان سایه و روشن نور بالا می‌جست. چهار دیوار سنگی بلند حیاط را احاطه کرده بود. پشت آن دیوارها نیز اتاق‌ها، تالارها، راهروها، گذرگاه‌ها، برج‌ها و سرانجام دیوارهای بیرونی سرای بزرگ رُک۱قرار داشت که در برابر هر هجوم جنگی، زلزله یا حتی خود دریا تاب می‌آورد؛ زیرا نه فقط از سنگ، بلکه از جادویی باطل‌ناشدنی ساخته شده بود. آخر، رُک جزیره خردمندان بود، جایی که جادوگری می‌آموختند؛ و سرای بزرگ مرکز اصلی و مدرسه جادوگری بود؛ مرکز سرا نیز حیاطی کوچک در دل دیوارها بود، آنجا که فواره‌ای بالا می‌جست و درختان همواره در معرض باران و آفتاب و نور ستارگان بودند. نزدیک‌ترین درخت به فواره، درخت تیسی تناور بود که سنگ‌های مرمرین کف حیاط را با ریشه‌هایش برآمده ساخته و ترکانده بود. رگه‌هایی از خزه‌ای سبز و روشن ترک‌ها را پر کرده و چون شعاع‌هایی از میان چمن‌های پیرامون حوض به اطراف پراکنده شده بود. پسرکی روی برآمدگی برساخته از مرمر و خزه نشسته بود و نگاهش مسیر سقوط آب فواره اصلی را دنبال می‌کرد. دیگر تقریبآ مردی شده بود، اما ظاهرش هنوز پسرمآب بود؛ اندامی باریک داشت، اما لباسی قیمتی به بر داشت. چهره‌اش چنان ظریف و چنان ثابت بود که گویی آن را از مفرغی زراندود ریخته بودند. پشت‌سرش، شاید به فاصله پنج متر و در زیر درختان طرف دیگر حیاط که آخرین ردیف درختان چمن‌کاری وسط حیاط را تشکیل می‌داد، مردی ایستاده بود، یا شاید به نظر می‌رسید که ایستاده باشد؛ در آن بازی نور و سایه و در آن هُرم گرما به دشواری می‌شد تشخیص داد. اما بی‌گمان مردی آنجا بود، مردی با لباس سپید که بی‌حرکت ایستاده بود.

نظرات کاربران

sahar
۱۳۹۶/۱۰/۰۴

بعد از «جادوگر» این بهترین کتاب مجموعه است. خیلی پرکششه و تقریبا آخرها دیگه نمی‌شه زمینش گذاشت. در این کتاب یه چهره تازه از گد می‌بینیم که با جادوگر کتاب اول و دوم فرق داره.

mojiii
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

از سری داستان خای اسپارو هاوک. این بار شاهزاده به سراغ ساحر اعظم آمده چرا که در سرزمین های غربی دیگر کسی نمی‌تواند جادویی در اندازد. به نظرم خواندن ترجمه‌ی پیمان اسماعیلیان کم لذت تر از ترجمه‌های آقای کوثری و

- بیشتر
کاربر ۲۲۶۶۵۱۶
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

عمیق و زیبا، پرمفهوم و نیازمند اندیشه این فرصت تفکر و یادگیری رو از دست ندین

LiliiiS
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

نیمه اول کتاب، عالی بود.جذابتر و مهیج تر از دوجلد اول. اما کم کم ریتمش افتاد و مثل جلد اول، بخش زیادیش به قایق رونی خسته کننده قهرمانها گذشت.در مجموع بد نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
ـ اصلا انسان شریف کیست؟ آیا انسان شریف کسی است که دست به گناه و پلیدی نمی زند، دری به تاریکی ها نمی گشاید، کسی است که از تاریکی در وجودش اثری نیست؟ پس دوباره نگاه کن، جوان! کمی دورتر را ببین! جایی که باید بروی به دانستن این نکته محتاجی. به درونت بنگر!
بابونه:)
برای دیدن ستارگان وجود تاریکی لازم است.
ساغر موسوی
چنان بود که با روحی بیمار در کالبدی شریک باشی...
Hana
کند. آن هم انسانی دیگر است. شکوه و برتری مایه شرمندگی است. تنها روح و نفس ماست که ظرفیت پلیدی و هم ظرفیت غلبه بر پلیدی را دارد.
ساغر موسوی
تنها در مرگ است که نوزایی معنا می گیرد. توازن به معنای سکون نیست، توازن در جنبش است؛ شدنی بی پایان و همیشگی.
ساغر موسوی
ما که صاحب خردیم نباید جاهلانه رفتار کنیم. ما که صاحب اختیاریم نباید نامسئولانه رفتار کنیم
MMST
مه چون ابری رقیق که روی ماه را پوشانده باشد، سرد و درخشان روی عرشه می‌غلتید. پاروزن‌ها چون مجسمه‌هایی سنگی نشسته بودند. خدمه اصلی در کمرکش کشتی گرد آمده و سپیدی چشمانشان اندکی برق می‌زد. در سمت چپ مردی ایستاده بود که تمام نور از او ساطع می‌شد؛ از چهره‌اش، از دستانش و از عصای بلندش که چون نقره مذاب ملتهب و درخشان بود.
shahryar_shon
انکار مرگ، در حکم انکار زندگی است.
Hana
انکار مرگ، در حکم انکار زندگی است.
Hana
متوجه می‌شوی که به عکس آنچه جوانان می‌پندارند هر عملی سنگی نیست که از زمین برداری و یک‌باره پرتاب کنی، آیا به هدف اصابت کند یا نکند و همه‌چیز تمام شود. هنگامی که سنگی را از زمین برمی‌داری زمین سبک‌تر می‌شود و دستی که آن را گرفته سنگین‌تر خواهد بود.
Hana

حجم

۲۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

حجم

۲۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان