دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس باربارا دی‌آنجلیس ترجمه لقمان سرمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس

معرفی کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس به ما کمک می‌کند اگر کمبود اعتماد به نفس داریم و در موقعیت‌های مهم نمی‌توانیم با جدیت تصمیم بگیریم، خودباوری را در خودمان تقویت کنیم و متوجه شویم که تا چه حد مهم و قوی هستیم.

درباره کتاب اعتماد به نفس

به جرئت می‌توانیم بگوییم که اعتماد به نفس یکی از مهمترین نیروهایی است که به کمک آن می‌توانیم کارهای بسیار خارق‌العاده و عجیب را انجام دهیم، کارهایی که در حالت عادی انجام دادنشان بسیار برایمان مشکل است. فقط در صورتی می توانیم اقتدار درونی را در وجودمان فعال کنیم و زندگی آرامی داشته باشیم که طبیعت واقعی اعتماد به نفس‌مان را بشناسیم و آن را درک کنیم. زندگی کردن با به همراه داشتن اعتماد به نفس مانند دیگر حقیقت‌های این دنیا بسیار ساده و در عین‌حال عمیق است. اگر قرار باشد از این نیروی شگفت‌انگیز استفاده کنیم، باید اول تعریف دقیقی از آن داشته باشیم.

در کتاب اعتماد به نفس می‌آموزیم که اعتماد به نفس واقعا چیست ، چگونه جلوی موفقیت و شادی را می‌گیرد، چگونه باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم، و ابزارهایی برای ایجاد اعتماد به نفس که همیشه می خواستیم. باربارا دی آنجلیس در این کتاب تقریبا کم‌حجم سعی کرده مسیری را که خودش در زندگی طی کرده و از آن جواب گرفته، روایت کند و به سوال‌هایی که در زمینه اعتماد به نفس برای هر کسی ممکن است پیش بیاید را پاسخ می‌دهد

چرا باید کتاب اعتماد به نفس را مطالعه کنیم؟

این کتاب کمک خوبی است تا بتوانیم منبع اعتماد به نفس درونی خودمان را پیدا کنیم و کمک می‌کند تا به کسی که می‌خواهیم تبدیل شویم نزدیک‌تر شویم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

خواندن این کتاب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که فکر می‌کنند اعتماد به نفس کمی دارند و دوست دارند خود را تغییر دهند و به آدم متفاوتی تبدیل شوند.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس یک روان‌شناس، مشاور روابط، نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او در مارس سال 1951 در فیلادلفیای آمریکا متولد شد. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی در سراسر جهان است که تاکنون بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است. به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه سیرا و دکترای خود را در نیز در همان رشته از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است. تجارب بسیاری که بارابارا در دوران کودکی و جوانی خود کسب کرده است در موفقیت او در رشته روانشناسی بی‌تاثیر نبوده است. او در این دوران سختی‌هایی را تحمل کرده است که سبب شده است تا به انسانی معنوی تبدیل شود. وقتی او یازده سال داشت، پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. فرزند طلاق بودن سبب شد که باربارا از کودکی با مسائل و مشکلات زیادی درگیر باشد، اما این چالش‌ها نه‌تنها موجب شکست او نشدند بلکه او را به فردی قوی‌تر نیز تبدیل کردند.

چگونه می‌توان عشق ورزید؟ اولین کتاب و همچنین یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های او بود؛ و در سال 1994 به‌عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شد. باربارا دی آنجلیس در ایران بیشتر به خاطر کتاب‌های پرفروش راز‌هایی درباره مردان که هر زنی باید بداند و رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند است معروف است. باربارا در کتاب‌هایش نکات خوب و مفیدی درمورد ازدواج به خوانندگانش می‌دهد و توانسته با این کار شهرت قابل‌توجهی را در تمام جهان به دست آورد.

باوجود اینکه باربارا دی آنجلیس به صورت تخصصی در زمینه‌ی ازدواج مشغول به‌کار بود، اما خود او، تاکنون چندین زندگی زناشویی ناموفق داشته است. باربارا برای اولین بار در سن بیست‌سالگی ازدواج کرد، اما در کمتر از چند ماه از همسرش جدا شد. ازدواج دوم و سوم او هم مدت زیادی دوام نیاوردند. آخرین ازدواج او با مردی به نام جفری بود، آن‌ها بیشتر از ده سال است که در کنار یکدیگر در زندگی می‌کنند. باربارا دی آنجلیس اعتقاد دارد که از گذشته‌‌اش اصلا پشیمان نیست و اگر به گذشته برگردد بار دیگر همین مسیر و اشتباهات را تکرار می‌کند.

برنامه‌های مرتبط با روابط عاطفی و ازدواج از مورد علاقه‌ترین زمینه ها برای مردم آمریکا است و تعداد زیادی از آن‌ها به این برنامه‌ها علاقه دارند. از سال 1994 باربارا دی آنجلیس مشغول ساخت برنامه‌های تلویزیونی درباره‌ی ازدواج است. باربارا دی آنجلیس موفق شده است یکی از مشهورترین برنامه‌های این حوزه را تولید کند. باربارا دی آنجلیس برنامه‌ی روزانه‌ی خودش را در شبکه‌ی CBC اجرا می‌کرد و مدت دو سال هم در شبکه‌ی CNN برنامه داشت.

دکتر باربارا دی آنجلیس پایه‌گذار موسسه‌ی رشد لس‌آنجلس است و بیشتر از دوازده سال است که مدیریت این مرکز را بر عهده دارد. او اکنون در شهر زیبای سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند و سالانه با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایش به خیلی از زوج‌های جوان در رابطه‌ی آن‌ها کمک می‌کند.

بعضی از کتاب‌های او عبارتند از:

رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند

اعتماد به نفس

با هم بودن

راهنمای زناشویی موفق

ده راز زندگی که هر زنی باید بداند

رازهای عشق ورزی

فهرست کتاب اعتماد به نفس

مقدمه فصل اول: در جستجوی اعتماد به نفس و خودباوری حقیقی. فصل دوم: چگونه از تخریب خود دست بکشید و به دنبال اهدافتان بروید؟ فصل سوم: چگونه اعتماد به نفس را از همین حالا در خود تقویت کنیم؟ فصل چهارم: فقدان اعتماد به نفس عادتیست که رهایی از بند آن بسیار مشکل است. فصل پنجم: چگونه سه نوع اعتماد به نفس را در خود افزایش دهیم؟

بخش‌هایی از کتاب اعتماد به نفس

هنگامی که ذهن‌تان به شما می‌گوید: “فکر نکنم بتونم موفق شم” در واقع دارید به خودتان می‌گویید “به خودم اعتماد کافی ندارم که بتوانم مطالعه کنم یاد بگیرم، بیاموزم و هر آنچه برای تحقق رویاهایم لازم دارم انجام دهم” هرچه به خواست و اراده خودتان اعتماد بیشتری داشته باشید اعتماد به نفس زیادتری در خود احساس خواهید کرد. داشتن اعتماد به نفس و خودباوری نیز اساسا به این معناست: به خودتان اعتماد داشته باشید که می‌توانید ترس‌های خود را کنار بگذارید و تسلیم نشویید.

رازهایی درباره مردان
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره زنان
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره مردان
باربارا دی‌آنجلیس
اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن
باربارا دی‌آنجلیس
آیا تو آن نیمه گمشده‌ام هستی؟
باربارا دی‌آنجلیس
آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره‌ی زنان
باربارا دی‌آنجلیس
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره زندگی
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
پرسش‌های کوانتومی
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی‌آنجلیس
رمز اعتماد به نفس
باربارا دی‌آنجلیس
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
اعتماد به نفس
باربارا دی‌آنجلیس
آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند
باربارا دی‌آنجلیس
انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه
باربارا دی‌آنجلیس
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
عشق و شور زندگی
باربارا دی‌آنجلیس

نظرات کاربران

hassani
۱۳۹۸/۱۲/۰۲

منی که وقتی کنفرانس میدادم استرس داشتم با خوندن این کتاب کنفرانس عالی ارائه دادم حتی استادم دلیلشو ازم پرسید و خیلی کنجکاو بود که کتابو بهش معرفی کنم. خیلی خوب و مفید بود.

ناصر احدی
۱۳۹۷/۰۵/۰۲

فوق العاده هست به مخاطب کمک میکنه که در همه شرایط چه شکست چه موفقیت و... اعتماد به نفس داشته باشه، نه فقط در زمان رسیدن به هدف و آن هم به مدت محدود. چون توضیح میده که نباید اعتماد به

- بیشتر
sara
۱۳۹۷/۰۹/۳۰

این کتاب در ظاهر درمورد اعتماد به نفس ولی در مورد حس خوب داشتن و دوست داشتن خود در هر شرایطی هم تاکیید میکنه یه جوری نویسنده اعتماد به نفس و عزت نفس باهم اشاره میکنه کتاب خوبی بود

pirhadi
۱۳۹۸/۰۷/۲۰

کتاب معمولی بود ولی نمیدونم چرابنده هروقت کتابهای این نویسنده رو میخونم به جای پاسخ به سوالاتم سوال های بیشتری توی ذهنم میاد.

علاقه مند کتاب
۱۳۹۷/۰۸/۰۸

من تو مترو به صورت صوتی به این کتاب گوش میدادم قشنگ بود و نکات خوبی رو مطرح می کرد. امیدوارم طاقچه تمام کتاب های باربارا دی انجلس رو بزاره

md_zamani
۱۳۹۷/۰۵/۲۴

کتاب خیلی خوب و قوییه همینطور خیلی روان ترجمه شده👍

TIFFAN
۱۳۹۷/۰۵/۰۹

خوندن این کتاب ها واقعا برای نوجوونا نیازه:::

زهره
۱۳۹۶/۱۰/۳۰

عالی بود توصیه میکنم حتما بخونیدش.

乙_みG
۱۳۹۷/۰۸/۰۹

با تعریفاتی ک شنیده بودم فکر میکردم خیلی بهتر باشه اما در کل خوب بود و خوندنش خالی از لطف نیست و ترجمه ی روونی هم داره...اوایل و اواسط کتاب بهتر از اواخرش بود و در کل دوست داشتم کتابشو...ولی

- بیشتر
کاربر ۲۴۲۶۲۸۹
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

اوایل کتاب خیلی خوبه ولی رفته رفته کیفیت مطالب افت میکنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۲)
اعتماد به نفس یا ابراز وجود هیچ گاه با غرور یا خود بزرگ بینی یکسان نیست. اعتماد به نفس یعنی خودتان را باور کنید وغرور به این معنی است که بخواهید به اطرافیان ثابت کنید از آن‌ها بهتر هستید.
احمد
«وقتی رویاهای خود را محدود می‌کنید، در واقع زندگی و شور و حال خود را محدود کرده اید.»
احمد
تنها راه موفق شدن در هر زمینه‌ای این است که ابتدا احمق، شکست خورده و ناموفق و... باشیم. بدون تردید همیشه در شروع اشتباه‌های احمقانهٔ زیادی مرتکب خواهیم شد. اما اگر پشیمان نشویم و ادامه دهیم بی شک بهتر می‌شویم. باور کنید!
fateme.s
غرور مانند پوششی است برای پنهان کردن اعتماد به نفس ضعیف.
Forest ♂️
یادتان باشد اعتماد به نفس، یک احساس درونی است نه یک «ادعا»
Forest ♂️
یکی دیگر از پیامدهایی که باعث به تأخیر انداختن انجام کارهایتان می‌شود، این است که همیشه احساس اعتماد به نفس را هم در خود به تأخیر می‌اندازید.
乙_みG
تنها راه موفق شدن در هر زمینه‌ای این است که ابتدا احمق، شکست خورده و ناموفق و... باشیم.
جیمی جیم
اعتماد به نفس واقعی این نیست که ترس خود را از بین ببریم، اعتماد به نفس حقیقی این است که مطمئن باشید و ایمان داشته باشید که با وجود اینکه می‌ترسید، اما بدون تردید دست به عمل خواهید زد.
Forest ♂️
متأسفانه شما برای رسیدن به آرزوهایتان هیچ کاری انجام نمی‌دهید. چرا؟ پاسخ‌های شما غرور و بهانه‌هایی مانند موارد زیر هستند: «اصلاَ نمی‌دانم چه طور باید شروع کنم؟»
جیمی جیم
اعتماد به نفس من منشأ این حقیقت است که می‌دانم اگر تصمیم بگیرم کاری را انجام دهم، حتما آن را انجام خواهم داد.
fateme.s

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان