دانلود و خرید کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی شینسوکو هوسوکاوا ترجمه شهاب الدین عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی اثر شینسوکو هوسوکاوا

کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی

معرفی کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی

کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب‌های زندگی نوشتۀ شینسوکو هوسوکاوا با ترجمۀ شهاب‌الدین عباسی در نشر خزه به چاپ رسیده است. این کتاب دربردارندۀ توصیه‌های سادۀ یک راهب ذن به‌منظور رسیدن به درکی عمیق از خود است.

درباره کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی

کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب‌های زندگی، دربارۀ دستاوردهای مهم فکری شینسوکو هوسوکاوا در قلمروهای مختلف زندگی است که آن‌ها را با زبانی ساده بیان کرده است. این کتاب درنگی است برای پرورش حیات فکری و بهبود زندگی با دو راهبرد دانش و شیوۀ زندگی.

وضعیت زندگی روزمره مدام ما را به این سو و آن سو می‌کشاند و سیل اطلاعات از هر سو، روح را دچار خفقان می‌کند. در این مواقع است که باید درنگ کرد و به خود خوب نگریست. نقل‌قول‌های این کتاب به خواننده کمک می‌کند شک و اضطراب را از وجود خود بزداید و آرامش را به روح خود بازگرداند. آیین ذن بودیسم ممکن است دور از دسترس به نظر برسد؛ اما فلسفۀ اصلی آن را می‌توان در این جمله خلاصه کرد: معرفت مورد نیاز برای زندگی کردن با دید مثبت. ۵۲ سخن ذن در این کتاب هم با فصول سال و زندگی ما هماهنگ است و هم با جهان آیین بودا که با ۵۲ مرحله به روشن‌شدگی منتهی می‌شود مطابقت دارد. طراحی و تصاویر غیرمتراکم کتاب که ترکیبی از فضاهای پر و خالی است با مفهوم ژاپنی «ما» ارتباط دارد که به معنای مکث، سکوت و فضای خالی است. در کنار هر کدام از ۵۲ گفته، چند کلمۀ تفسیری وجود دارد که با دقت انتخاب شده‌اند. راهبان ذنی اغلب از ماه به‌عنوان استعاره‌ای برای روشن‌شدگی استفاده می‌کنند. این سخنان مانند انگشتی است که به آن ماه اشاره می‌کند.

شینسوکه هوسوکاوا در کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب‌های زندگی با متنی ساده و صمیمی و تصاویر شاعرانه، روح خواننده را نوازش می‌کند. حکمت دن چنان‌که انتظار می‌رفت، با نقد و نظرهای بسیار مثبتی روبه‌رو شده و در آمازون و گودریدز آمار بسیار خوبی کسب کرده است. هو سوکاوا را نویسنده‌ای دانسته‌اند که کلماتش کیفیتی آرامش‌بخش دارند. هرکس در هر وضعیتی می‌تواند با گام گذاشتن در میان جنگل خیزران این کتاب، دمی بیاساید و نیرو بگیرد و به دور از توهمات برای بهبود ذهن و زندگی خود بکوشد.

خواندن کتاب حکمت ذن در برابر اضطراب های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و توسعۀ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان