دانلود و خرید کتاب روح سرگردان گورستان لینزی کری ترجمه امیر نمازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روح سرگردان گورستان اثر لینزی کری

کتاب روح سرگردان گورستان

نویسنده:لینزی کری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روح سرگردان گورستان

کتاب «روح سرگردان گورستان» نوشتۀ لینزی کری و ترجمۀ امیر نمازی است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. روح سرگردان گورستان، داستانی جذاب، مهیج، ترسناک و معمایی برای نوجوانان است.

درباره کتاب روح سرگردان گورستان

داستان کتاب روح سرگردان گورستان با اسباب‌کشی و رفتن از فلوریدا به شهر و خانۀ جدید در شیکاگو آغاز می‌شود. پدر و مادر از سکونت و زندگی در خانۀ قرن نوزدهمی‌شان بسیار هیجان‌زده و خوشحال‌اند و فکر می‌کنند شیکاگو همان شهری است که یک‌عمر به دنبالش بودند و حالا آن را پیدا کرده‌اند. تسا، ولی از دورشدن از دوستش و رهاکردن روزهای فوق‌العاده‌ای که قرار بود در کلاس هفتم داشته باشند ناراحت است. مادر تسا نقاش و پدر، بهترین ویلن‌زن فلوریدا بوده و حالا قرار است در ارکستر سمفونی شیکاگو نوازندگی کند.

روح سرگردان گورستان، رمانی ترسناک و معمایی است که در آن دختری ۱۲ساله رازهای هولناک یک خانۀ قرن نوزدهمی را کشف می‌کند. تسا به همراه خانواده‌اش مجبور به نقال مکان به خانه‌ای جدید شده است؛ اما به‌زودی غم دوری از شهر و خانۀ قبلی جایش را به ترس و وحشت در خانۀ جدید می‌دهد که هیجانات و اتفاقات ترسناک آن خواننده را میخکوب کرده و به دل داستان می‌کشاند.

 خواندن کتاب روح سرگردان گورستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را نوجوانان و دوستداران رمان‌های ترسناک و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روح سرگردان گورستان

«قطره‌های باران به شیشه‌های جلوی ون کوچک قراضۀ ما می‌خورند و برف‌پاک‌کن‌ها تندتند حرکت می‌کنند تا شیشه‌ها را پاک کنند. سوسوی روشنایی‌های شهر، در چشمانم محو می‌شوند. صبح پنجشنبه فورت مایرز را ترک کردیم. در حین نوزده ساعتی که زیر کمربند ایمنی بودم، چهارتا کیک تویینکی خوردم و بیست و یک قسمت تکراری از سیمپسون‌ها را تماشا کردم و پس از گذراندن شب در هتلی کوچک، به این جا رسیدیم... شیکاگو، شهر بادها. پدر و مادرم مدام تکرار می‌کنند که اینجا همان شهری است که یک‌عمر دنبالش می‌گشتند و نمی‌دانستند که وجود دارد. من که متوجه حرفشان نمی‌شوم. پدرم با صدایی بلند، البته نه آن‌قدری که برادر کوچکم جونا بیدار شود می‌گوید: خونۀ ما اواخر قرن نوزدهم ساخته شده، پس احتمالاً لازمه یه دستی به سر و روش بکشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان