دانلود و خرید کتاب آخرین ستاره گمشده گریسی کیم ترجمه مطهره ابراهیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین ستاره گمشده اثر گریسی کیم

کتاب آخرین ستاره گمشده

نویسنده:گریسی کیم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آخرین ستاره گمشده

کتاب آخرین ستاره گمشده نوشتۀ گریسی کیم با ترجمۀ مطهره ابراهیم‌زاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی کره‌ای در ژانر فانتزی است با محوریت دختری به نام رایلی اوه که فرزند‌خواندۀ پدر و مادری از قبیله‌هایی جادویی است و خواننده را همراه خود به سرزمین جادوها می‌برد.

درباره کتاب آخرین ستاره گمشده

کتاب آخرین ستاره گمشده رمانی کره‌ای است. گریسی کیم نویسندۀ داستان‌های فانتزی جذاب است. او کتاب آخرین ستاره گمشده را با درآمیختن اسطوره‌های کره‌ای با دنیای جدید نوشته است. کیم یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود که با تجربیات شگفت‌انگیز خود وارد دنیای ادبیات شده است. کتاب، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ترکیب جادو و ادبیات برای علاقه‌مندان به این ژانر است. آخرین ستاره گمشده داستانی فانتزی دارد و راوی آن دختر نوجوانی به نام رایلی اوه است. داستان دربارۀ وقایع مربوط به طایفه‌ای با استعدادهای خارق‌العاده و جادویی است.

رایلی فرزندخواندۀ خانواده‌‌ای جادوگر است. در طایفۀ جادوگران، هر جادوگر در روز تولد ۱۳سالگی‌اش نشان مخصوص خود را دریافت می‌کند و از آن به بعد می‌تواند آزادانه از جادویش استفاده کند. هر خانواده در این طایفه نوعی سحر و جادوی مخصوص خودش را دارد. رایلی فرزند‌خواندۀ خانواده‌ای از جادوگران درمانگر است. تمام آرزویش این است که به یک جادوگر درمانگر تبدیل شود؛ اما نمی‌تواند. چون یک سارام است؛ یعنی جادویی در خونش جریان ندارد.

یک روز خواهرش هتی طلسمی را در کتاب طلسم خانوادگی پیدا می‌کند که می‌تواند رایلی را به آرزویش برساند. طلسمی برای انتقال جادو از یک جادوگر به یک سارام. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که روز تولد ۱۳سالگی هتی طلسم را اجرا کنند. اما آشکار شدن یک راز همه‌چیز را به هم می‌ریزد. حالا رایلی مجبور است برای نجات جان خواهرش و دنیا آخرین ستاره را پیدا کند؛ اما او اصلاً نمی‌داند که آخرین ستاره چیست و چطور می‌شود آن را پیدا کرد.

خواندن کتاب آخرین ستاره گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های نوجوانان و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آخرین ستاره گمشده

«هروقت کسی آلبوم عکس‌های خانوادگی ما را نگاه می‌کند، با تعجب به من چشم می‌دوزد. قبل از اینکه خودم متوجه بشوم، چشمانم به سوزش افتادند. سریع آن‌ها را پاک کردم. همیشه همین‌طورم. اِمِت، دوست صمیمی‌ام، اسم این حالت را گذاشته «مشکل نشتی چشم». من نمی‌توانم اشک‌هایم را کنترل کنم. وقتی ناراحت باشم، گریه می‌کنم. وقتی عصبانی باشم، گریه می‌کنم. وقتی خسته باشم، گریه می‌کنم. واقعاً در گریه‌کردن استعداد بالایی دارم. هتی می‌گوید اینکه احساساتم این‌قدر دم‌دست هستند، چیز خوبی است. البته درستش این است که دارم در آن‌ها غرق می‌شوم. اوما و آپا هم می‌گویند وقتی بزرگ‌تر شوم، مشکلم حل می‌شود، اما بگذارید حقیقت را بگویم، در مقایسه با خانواده‌ی آرام و بااعتماد‌به‌نفسم، من پر از عیب و نقصم. این هم مدرک دیگری است که نشان می‌دهد واقعاً یک اوه نیستم. من ضعیفم و به این خانواده تعلق ندارم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان