دانلود و خرید کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه) سیامک گلشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه) اثر سیامک گلشیری

کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه)

معرفی کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه)

کتاب الکترونیکی گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه) نوشتهٔ سیامک گلشیری در انتشارات افق به چاپ رسیده است. این کتاب جلد چهارم از مجموعه‌ای با عنوان گورشاه است که دنیایی جذاب را برای نوجوانان تصویر می‌کند و با زبانی ساده و جذاب، خواننده را به دنبال خود می‌کشاند. علاوه‌بر نوجوانان، بزرگسالانی نیز که به داستان‌های ماجراجویانه با پس‌زمینه‌ای از اسرار ماوراءطبیعه علاقه‌مند هستند، می‌توانند مخاطب این مجموعه باشند.

درباره کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه)

کتاب چهارم مجموعه گورشاه، یاران پادشاه، ماجراجویی‌هایی را به تصویر می‌کشد که در آن‌ها شجاعت، دوستی و خیانت در کنار هم قرار گرفته‌اند. این داستان فراتر از یک سفر ماجراجویانه ساده است و به موضوعات عمیق‌تری مانند قدرت، مسئولیت و قیمت انتخاب‌هایمان می‌پردازد. خوانندگان به همراه شخصیت‌های داستان وارد سفری می‌شوند که در آن هر گام می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

یاران پادشاه، با قلمی روان و داستان‌پردازی قوی، به زندگی نوجوانی می‌پردازد که با رازهای ماوراءطبیعه درگیر می‌شود. سیامک گلشیری، نویسنده‌ٔ کتاب، دنیایی را خلق کرده که خواننده می‌تواند در آن غرق شود. داستان در مورد چالش‌ها و موانعی است که شخصیت اصلی باید برای کشف حقیقت و مقابله با نیروهای ماوراءطبیعه، پشت سر بگذارد.

این اثر برای آن دسته از خوانندگانی مناسب است که به دنبال داستان‌هایی با مضامین دوستی، شجاعت و رشد شخصی هستند. یاران پادشاه فضایی اسطوره‌ای و تاریخی را تصویر می‌کند که خواننده را به دوران‌های دور می‌برد و به کاوش در ماجراها و شخصیت‌های پر رمز و راز ترغیب می‌کند.

این کتاب حاوی داستان‌هایی از قهرمانان اسطوره‌ای و تاریخی ایران است که در پی پیاده‌سازی عدالت و حق‌طلبی هستند. گلشیری با زبانی شیوا و توصیفاتی دقیق، تصویری زنده از محیط‌ها و شخصیت‌های داستان ارائه می‌دهد. در این جلد، تمرکز بر روی ماجراهایی است که شخصیت‌های اصلی در مسیر دفاع از سرزمین و مردم خود تجربه می‌کنند و در این راه با چالش‌های بزرگی روبرو می‌شوند.

کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانان و سایر افرادی که علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه با عناصر فانتزی و ماوراءطبیعه هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره سیامک گلشیری

سیامک گلشیری متولد مرداد ۱۳۴۷ در اصفهان است. او در خانواده‌ای فرهنگی چشم به جهان گشود. عموی او هوشنگ گلشیری از بزرگان ادبیات معاصر ایران است. او فعالیت ادبی خود را با مجله‌ها آغاز کرد. اولین داستان او که داستانی کوتاه بود، با نام «یک شب، دیروقت» در سال ۱۳۷۳ در مجلهٔ آدینه چاپ شد و در سال ۱۳۷۷ اولین مجموعه داستان خود را با نام «از عشق و مرگ» به چاپ رساند. سیامک گلشیری تاکنون بیش از ۴۰ اثر منتشر کرده است؛ بیش از ۲۰ رمان و چند مجموعه داستان. آثار گلشیری جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورده است؛ مانند جایزهٔ کتاب سال مهر و لوح تقدیر جایزهٔ یلدا. «رمان‌های پنج‌گانهٔ خون‌آشام» که در فهرست «کلاغ سفید» و لیست کتابخانهٔ بین‌المللی مونیخ سال ۲۰۱۴ جای گرفته، اثر ماندگار او و پرفروش‌ترین مجموعه رمان تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران است. او بیش از ۱۰ سال است که در دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های مختلف از جمله دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران، داستان‌نویسی تدریس می‌کند.

بخشی از کتاب گورشاه (کتاب چهارم، یاران پادشاه)

«بازرگان اشک‌‌هایش را با پشت دست پاک می‌‌کند و دوسه قدمی جلو می‌‌رود، اما هیچ‌‌چیزی نمی‌‌گوید. تا اینکه پادشاه فریاد می‌‌زند که چرا سکوت کرده. بازرگان، همان‌‌طور که به جایی روی زمین خیره شده بوده، می‌‌گوید ماهانه دختر پادشاه سومات است و دو سال پیش، وقتی برای شکار به کوه‌‌های اطراف قلمروشان رفته بوده، دیوی به نام دسنوس غلامان و کنیزکانش را می‌‌کشد و او را به درهٔ داجان می‌‌برد. می‌‌گوید ملکه ماهانه دو سال است که آنجا اسیر دسنوس است و او قصد داشته چند روزی آنجا بماند و بعد یک‌‌راست به درهٔ داجان برود و او را از چنگ دیو نجات بدهد. آن‌وقت سرش را بلند می‌‌کند و می‌‌گوید پادشاه سومات گفته اگر کسی دخترش را از چنگ دسنوس نجات بدهد، او را به عقدش درخواهد آورد.‌

پادشاه با شنیدن این حرف اندکی درنگ می‌‌کند. بعد رو می‌‌کند به بازرگان و می‌‌گوید همین حالا همراه سپاهش راه درهٔ داجان را در پیش می‌‌گیرد. اما بازرگان به او می‌‌گوید محال است او، حتی با سپاهی عظیم، دستش به دختر برسد. می‌‌گوید فقط و فقط او می‌‌داند چطور می‌‌شود ملکه‌‌ماهانه را از چنگ دیو خلاص کرد.‌»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان