دانلود و خرید کتاب قهرمان درون کارول اس پیرسون ترجمه گروه مترجمان ۳۶۰ درجه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان درون اثر کارول اس پیرسون

کتاب قهرمان درون

معرفی کتاب قهرمان درون

کتاب قهرمان درون از کارول اس پیرسون به همت گروه مترجمان انتشارات ۳۶۰ درجه ترجمه و منتشر شده است.این کتاب با تحلیل کهن‌الگوهای ارائه‌شده از سوی کهن‌الگوها، راهنمایی برای بهره‌گیری از این کهن‌الگوها برای افزایش توانمندسازی ذهن است.

درباره کتاب قهرمان درون

اهمیت به حفظ سلامت جسم و تلاش برای نگه‌داری از بدن به منظور ارتقای توان‌مندی و بهره‌وری آن بر کسی پوشیده نیست. اما حفظ سلامت روان معمولاً مغفول واقع شده و جز در مواقع بحرانی و یا زمانی که فرد دچار افسردگی و هر نوع دیگری از فروپاشی روانی شده است، جدی گرفته نمی‌شود. این در حالی است که روان ما خود‌به‌خود ترمیم و بازیابی نمی‌شود و نیازمند مراقبت دائمی و شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی است که می‌توانند به بهترین شکل ممکن به بازیابی امکانات ذهنی و به کار بستن آن‌ها در مسیر رشد و شکوفایی عملکرد ذهن کمک کنند. کارول اس پیرسون در کتاب قهرمان درون کوشیده است تا با بررسی و مطالعهٔ کهن‌الگوها، راهنمایی پیش روی خواننده بگذارد که با بهره‌مندی از آن، سازوکار الگوهای فکری و ذهنی خود را شناخته و از آن‌ها در مسیر بهبود فرایندهای تفکر استفاده کند. یونگ، روان‌شناس سوئیسی کار روی کهن‌الگوها را آغاز کرد. او کهن‌الگوها را تأثیرگذار و ماندگار در روان انسان می‌داند که در ناخودآگاه جمعی وجود داشته و حتی ممکن است در ساختار مغز انسان کدگذاری شوند. این کتاب در ۲ بخش کلی و  ۱۰ فصل به معرفی این کهن‌الگوها و چگونگی بهره بردن از آن‌ها در بخش‌های مختلف می‌پردازد.

خواندن کتاب قهرمان درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعه و خودیاری و کشف قابلیت‌ها و توان‌مندی‌های ذهن انسان از مطالعهٔ این کتاب لذت خواهند برد.

درباره کارول اس پیرسون

کارول اس پیرسون متولد ۱۹۴۴ در آمریکا است. عمدهٔ فعالیت‌های او مربوط به پژوهش در زمینهٔ عرفان و ادیان و شناخت کهن‌الگوها و اساطیر و چکونگی بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی امروزی است. او همچنین مؤسس نشریهٔ دانشگاهی پیشگامان: نشریه‌ی مطالعات زنان در دانشگاه کلرادو است. از دیگر آثار او می‌توان به زندگی برازندهٔ من و چهار قدرت مهم زنان اشاره کرد.

بخشی از کتاب قهرمان درون

«تئوری سیستمی به ما می‌گوید که وقتی یک عنصر در سیستم تغییر می‌کند، شکل کل سیستم تغییر خواهد کرد. بنابراین صرفاً با تجربه کردن تحول در خودتان می‌توانید به متحول شدن کل سیستم‌های اجتماعی که شما بخشی از آن هستید (خانواده، مدرسه، محل کار، جامعهٔ محلی و جامعه به‌طور کل) کمک کنید. بنابراین قهرمانان نه تنها افرادی هستند که رشد کرده و تغییر می‌کنند و خودشان به سفر می‌روند، آن‌ها همچنین عاملان تغییر هستند. دوروتی نورمن در کتاب قهرمان، اسطوره، انگاره و نماد عنوان می‌کند که اسطوره‌های قهرمانی از تلاش انسان برای انتخاب زندگی در مقابل مرگ سخن می‌گویند. جوزف کمپبل در کتاب قهرمان هزار چهره قهرمان را این‌گونه توصیف می‌کند: نه قهرمان چیزهایی که قرار است ایجاد شود بلکه قهرمان تحول در چیزهایی که هست؛ اژدهایی که قرار است توسط قهرمان کشته شود، دقیقاً قهرمان شرایط موجود است، اژدها شما را در گذشته نگه می‌دارد. کار قهرمان همیشه این است که شرایط جدیدی را برای فرهنگ بیمار به ارمغان آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان