دانلود و خرید کتاب نقشه راه کارول. اس. پیرسون ترجمه مرتضی نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقشه راه اثر مرتضی نظری

کتاب نقشه راه

معرفی کتاب نقشه راه

«نقشه راه ایجاد تغییر و پیشرفت» نوشته کارل.اس پیرسون(-۱۹۴۴) است. زمانی یک کارشناس کامپیوتر به من گفت که بسیاری از افراد، بعد از خریدن اولین کامپیوتر شخصی‌شان، با شماره تلفن شرکت تولیدکننده تماس می‌گیرند و از این‌که دستگاه کامپیوترشان کار نمی‌کند، به‌شدت ابراز عصبانیت می‌کنند. البته منظور آن‌ها این است که نمی‌دانند چه کار کنند تا کامپیوترشان درست کار کند. او خاطرنشان کرد که وقتی ما یک اتومبیل می‌خریم، انتظار نداریم خودبه‌خود در خیابان حرکت کند. ما باید یاد بگیریم چگونه آن را برانیم، ما باید گواهینامه رانندگی بگیریم تا بتوانیم با آن در خیابان برویم. همه ما غنایی عظیم درون‌مان داریم، استعدادهای بالقوه‌ای که اگر فعال شوند، می‌توانند به ما کمک کنند در زندگی به موفقیت و رضایت‌مندیِ سطح بالاتری دست پیدا کنیم. بااین حال، افراد بسیار کمی در دنیای امروز می‌دانند چگونه به این استعدادهای بالقوه درونی دسترسی پیدا کنند. کتاب «نقشه راه ایجاد تغییر و پیشرفت در زندگی» یک کتاب اساسی و مهم درباره عرصه جدیدی از توسعه منابع درونی است، عرصه‌ای که به بازگرداندن کلیدهای قلمرو به افراد عادی مربوط است به نحوی که این افراد عادی بتوانند زندگی‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشند. کتاب «نقشه راه ایجاد تغییر و پیشرفت در زندگی» را می‌توان یک دفترچه راهنما برای استفاده از روان یا یک نقشه یا راهنمای سفر قهرمانی دانست. این کتاب، ۶ راهنمای درونی یا کهن‌الگو را توصیف می‌کند که به ما در مسیرمان کمک می‌کنند. ما با کمک آن‌ها می‌توانیم در فرآیند گذر از دوراهی‌های قابل‌پیش‌بینی که خودمان را در آن‌ها می‌یابیم، استفاده کنیم (فرآیند بزرگ شدنی که در کل عمرمان ادامه دارد). وقتی یاد بگیریم چگونه به این حمایت درونی دست پیدا کنیم، نسبت به آینده نیز کمتر ترس خواهیم داشت، زیرا معلوم می‌شود که همه آنچه را که نیاز داریم تا با چالش‌های مسیرمان روبه‌رو شویم در درون‌مان داریم.

نظرات کاربران

سمیرا
۱۳۹۷/۰۸/۱۲

درک میکنم که کاغذ گرون شده قیمت کتابها رفته بالا. ولی این کتابها نسخه الکترونیک هست ، میتونه قیمت پایین تری داشته باشه .

Saleh
۱۳۹۷/۰۴/۲۶

معقول نیست که اختلاف قیمت نسخه الکترونیک نسبت به نسخه چاپی اینقدر کم باشه.

نیوشا
۱۳۹۹/۰۸/۲۷

این کتابو توی برنامه کتای باز آقای شکوری بارها معرفی کرده بود، ولی قیمتش خیلی گرونه اینجا. من تصمیم گرفتم زبان اصلیشو بخونم. اگه میخواید کتاب زبان اصلی رو بخونید اسمش اینه: the hero within: six archetypes we live by

ضحا
۱۳۹۷/۱۰/۰۵

قیمت منطقی نیست، نسخه الکترونیک باید یک سوم نسخه چاپی باشه.

kij
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

ای کاش این انتشارات روی قیمت های الکترونیکش تجدید نظر کنه

lady_lawyer
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

با سلام و خسته نباشید خیلی عالیه که کتاب های نشر بنیاد فرهنگ زندگی رو برای مطالعه قرار دادید و هر روز اضافه میشه . میخواستم ببینم این امکان وجود داره که یه طرح تخفیفی برای این نشر در نظر

- بیشتر
sama
۱۳۹۸/۰۶/۱۶

امکانش هست تو کتابخونه همگانی قرارش بدید؟؟

کاربر ۹۷۰۹۳۸
۱۳۹۸/۰۹/۲۹

ترجمه واقعا خوب نیست، کتاب اصلا ویراستاری نشده! خیلی جاها فعل و فاعل اصلا همخونی نداره ، انگار یک نفر با عجله ترجمه کرده و چک نویس هاش رو حتی پاک نویس هم نکرده، در کل انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی

- بیشتر
morteza_ja97
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

خیلی خیلی خیلی خیلی گررررررررررررررووووووووونننننننننههههههههههههههه

سینا
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

کتااابه سنگینی‌ هست باید با فکر و تأمل خوانده شود..پکیج نقشه راه سهیل رضایی.میتونه به درک مطالب کتاب کمک کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۳)
بیشتر ما دوست داریم روی ایمن بودن حساب کنیم اما جهان طریقی برای پرت کردن ما به بیرون از لانه امن‌مان دارد. نتیجه این است که ما یاد می‌گیریم پرواز کنیم یا اینکه به زمین می‌افتیم تا دوباره تلاش کنیم.
فرجی
حقیقت این است که زمانه کنونی زمان آن نیست که مردان و زنانی بزرگ ما را نجات دهند، زمانه، زمانه‌ای است که هر یک از ما باید در آن نقش خودش را بازی کند.
فرجی
«قطعآ من بهترین شرایط را در بین کاندیداها داشتم و من قصد دارم آن‌ها را متقاعد کنم که مرا استخدام کنند» (جنگجو) «من واقعآ برای کسی که آن شغل را دریافت کرد، خوشحالم.» (حامی) «من مطمئن هستم که شغل مناسب من در لحظه درست و در جای درست وجود خواهد داشت.» (معصوم) «من این شغل را از دست دادم، اما چیز مهمی یاد گرفتم که چگونه دفعه بعد بتوانم شغلی را که مناسب من است به‌دست آورم.» (جادوگر) همان‌گونه که می‌بینید، روشی که شما داستان زندگی‌تان را تعریف می‌کنید، انعکاس‌دهنده تصویر شخصی‌تان است و همچنین تاحدودی پیش‌بینی می‌کند در آینده چقدر زیاد یا چقدر کم انتظار داشته باشید. واژه «کهن‌الگو» ممکن است برای برخی رعب‌انگیز باشد. درواقع، کهن‌الگوها چیزی غیر از ساختارهای عمیق درون روان و سیستم‌های اجتماعی نیستند. دانشمندان درباره ساختارهای عمیق طبیعت به‌عنوان فرکتال‌ها صحبت می‌کنند. برای مثال، هر دانه برف یک پدیده منحصر به‌فرد است. بااین حال، چیزی مشابه در ساختار عمیق دانه‌های برف وجود دارد که به ما اجازه می‌دهد آن‌ها را به‌عنوان دانه‌های برف تشخیص دهیم. کهن‌الگوها، فرکتال‌های روان هستند.
سینا
درواقع، هر بار که شما یک عنصر مربوط به زمین بایر (بیماری، خستگی، بی‌حالی، بی‌تفاوتی، پوچی، تجربه از دست دادن، اعتیاد، شکست، خشم یا بیرون زدن احساسات) را در زندگی‌تان شناسایی می‌کنید، وقت آن است که سفر کنید.
davoud nouralizadeh
همه ما مهم هستیم. هریک از ما سهمی اساسی دارد که باید ایفا کند، و ما می‌توانیم صرفآ از طریق ریسک کردن و «بودن به‌عنوان خود منحصر به فردمان» این سهم را ایفا کنیم.
davoud nouralizadeh
قهرمانان نه تنها افرادی هستند که رشد کرده و تغییر می‌کنند و خودشان به سفر می‌روند؛ آن‌ها همچنین عاملان تغییر هستند.
davoud nouralizadeh
کاری که ما باید انجام دهیم فقط این است که کاملا کسی که هستیم را تأیید کنیم. ما مجبور نیستیم همه یا هیچ بخشی از وقت‌مان را صرف این تلاش کنیم که به دیگران ثابت کنیم که سالم و بدون اشکال هستیم
فرجی
آیا تاکنون ترک شده‌اید؟ یا به شما خیانت شده است؟ یا اینکه مورد غفلت قرار گرفته‌اید؟ یا از شما سوء استفاده شده است؟ آیا گاهی از خود می‌پرسید چرا این همه چیزهای دشوار برای شما اتفاق می‌افتد؟ آیا گاهی حتی از طریق زندگی نکردن بر اساس رؤیاهای‌تان و آرزوهای‌تان به خودتان خیانت کرده‌اید؟
گیسو
قهرمانان (در اسطوره، ادبیات و زندگی واقعی) سفر می‌کنند، با اژدها (مشکلات) روبه‌رو می‌شوند و گنجینه خود واقعی‌شان را کشف می‌کنند. اگرچه آن‌ها ممکن است در طول سفر بسیار احساس تنهایی کنند، در پایان سفر پاداش آن‌ها درکی مربوط به جمع است، درکی در رابطه با خودشان، با دیگران و با زمین. هر بار که ما با مرگ در زندگی مواجه می‌شویم، درواقع با یک اژدها روبه‌رو هستیم؛ هر بار که ما زندگی را بر عدم زندگی انتخاب می‌کنیم و در کشف مستمر کسی که هستیم عمیق‌تر می‌شویم، زندگی جدیدی را برای خودمان و فرهنگ‌مان به ارمغان می‌آوریم.
lady_lawyer
نیاز به سفر کردن در بشر امری ذاتی است.
hamed inanloo

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۳۶۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان