دانلود و خرید کتاب بازار طاووس جوجو مویز ترجمه زهرا بهزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازار طاووس اثر جوجو مویز

کتاب بازار طاووس

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازار طاووس

کتاب بازار طاووس نوشتۀ جوجو مویز با ترجمۀ زهرا بهزادی در انتشارات ۳۶۰ درجه به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی در ژانر تاریخی و عاشقانه است که سرگذشت یک مادر و دختر را در زمان گذشته و حال روایت می‌کند.

درباره کتاب بازار طاووس

در دهۀ ۶۰ میلادی، آتنه فورستر جذاب‌ترین دختر نسل خود بود. او با نام مستعار آخرین ترشیده، زیبا و خارج از کنترل بود. وقتی او با فردی جوان و زیبا که صاحب ارث بود ازدواج کرد، والدینش نفس راحتی کشیدند؛ اما در عرض دو سال، شایعاتی در مورد رابطۀ آتنه با فروشنده‌ای جوان منتشر شد.

حالا ۳۵ سال از آن زمان می‌گذرد. سوزانا دختر آتنه با میراث مادر بدنام خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. سوزانا تنها جایی که آسایش پیدا می‌کند در فروشگاهش است که نامش بازار طاووس است. او در مغازۀ زیبایش اولین دوستان واقعی زندگی خود را پیدا می‌کند. در همان‌جا است که او از مشکلات ازدواجش نیز عبور می‌کند و با بزرگ‌ترین شور زندگی واقعی مواجه می‌شود؛ اما شبح مادرش هنوز سوزانا را تعقیب می‌کند. او تنها یک راه برای تسویه حساب با گذشته و یافتن خوشبختی دارد و آن رویارویی با گذشته است.

خواندن کتاب بازار طاووس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران ادبیات داستانی به‌ویژه رمان‌های عاشقانه و تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز نویسندۀ رمان‌های عاشقانه است که در ۱۹۶۹ در انگلستان متولد شد. او در دانشگاه لندن به تحصیل در رشتۀ روزنامه‌نگاری مشغول شد و حدود ۱۲ سال روزنامه‌نگار بود. او به‌صورت پاره‌وقت مطالبی می‌نوشت و از سال ۲۰۰۲ تصمیم گرفت به‌صورت تمام‌وقت کتاب بنویسد. او هم‌اکنون در یک مزرعه به همراه همسر و سه فرزندش زندگی می‌کند.

جوجو مویز یکی از معدود نویسندگانی است که موفق شده است دو بار جایزۀ بهترین رمان‌نویس رمانتیک را از آن خود بکند. اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ با انتشار کتاب میوۀ خارجی و بار دیگر با انتشار کتاب یک به‌علاوه یک در ۲۰۱۴. سال ۲۰۰۲ برای جوجو مویز بسیار مهم بود؛ زیرا با منتشر کردن کتاب سرپناه بارانی به‌صورت جدی وارد کار نویسندگی شد و تا به امروز ۱۶ رمان با موضوع عاشقانه از خود منتشر کرده است که در فهرست پرفروش‌ها قرار داشته‌اند. رمان‌‌های او به ۱۴ زبان مختلف ترجمه و در سر‌اسر جهان فروش رفته است.

رمان من پیش از تو در ۲۰۱۲ منتشر شد و به‌سرعت در پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و باعث پیشرفت و شهرت جوجو مویز در جهان شد و جنب‌وجوشی در بین جوانان و خوانندگان این اثر انداخت و به بیش از ۲۸ زبان دنیا ترجمه شد. بعد از آن او هر سال کتاب جدیدی را منتشر می‌کرد. دوازدهمین رمان جوجو مویز یک به‌علاوه یک بود که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و مثل همیشه با استقبال زیادی روبه‌رو شد. این کتاب هم مانند دیگر کتاب‌هایش داستانی عاشقانه و آمیخته با غم را دارد. آخرین نامۀ معشوق، ماه‌عسل در پاریس، رها در باد نیز از جمله کتاب‌هایش هستند که با استقبال خوبی روبه‌رو شدند.

بخشی از کتاب بازار طاووس

«وقتی آن زوج به سمت درمی‌رفتند، کنار روشویی ایستادم و گوشم با صدای دردی که هیچ‌وقت فراموشش نکردم پر ‌شد. دیگر نمی‌توانستم به کودک نگاه کنم و از به دنیا آوردنش خوشحال باشم و آن روز نمی‌توانستم هیچ زیبایی در به دنیا آوردن اولین نوزاد ببینم. فقط گریه‌های آن مادر، غم و اندوهی که در صورتش نقش بسته بود، غمی که حتی با بی‌تجربگی‌ام می‌شناختم را به یاد می‌آوردم، غمی که هیچ‌گاه تسلی نمی‌یافت. به یاد می‌آورم که آن زن موطلایی تحت تأثیر قرارگرفته بود ولی مانند دزدی، آرام از اتاق بیرون رفت و زیر لب می‌گفت: «دوستش داریم.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان