دانلود و خرید کتاب پاسخ عملکرد گیاه به آب پاسکواله استدوتو ترجمه فاطمه صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پاسخ عملکرد گیاه به آب

کتاب الکترونیکی «پاسخ عملکرد گیاه به آب» نوشتهٔ پاسکواله استدوتو و تیودور سی. هسیائو و الیاس فریرس و دیرک ریز با ترجمهٔ فاطمه صفری و عباس کاویانی در انتشارات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) چاپ شده است.

درباره کتاب پاسخ عملکرد گیاه به آب

آخرین ارزیابی فائو دربارهٔ وضعیت منابع آب و خاک در جهان نشان می‌دهد که امروزه این منابع اندک هستند و به‌طور فزاینده‌ای در آینده کاهش می‌یابند و تهدیدی برای امنیت غذایی ایجاد خواهد شد. در چنین شرایطی، و به دنبال تقاضای غذا در آینده، ضروری است که بخش کشاورزی بهره‌وری استفاده از منابع محدود را بهبود بخشد و بهره‌وری تضمین‌شده افزایش یابد. از میان این منابع، کمبود آب یک تهدید جدی برای پایداری تولید مواد غذایی در بسیاری از مناطق جهان به‌حساب می‌آید.

کتاب «پاسخ عملکرد گیاه به آب» در زمان تقاضای بالا برای کمک به کشورهای عضو و با هدف اجرای راهبُردهای مربوط به مدیریت آب و اقداماتی که از نظر زیست‌محیطی و مقاومت در برابر تغییر اقلیم و افزایش بهره‌وری پایدار و عملکرد سیستم‌های کشاورزی و درنهایت کاهش خطرات امنیت غذایی است، منتشر شده است.

پاسخ عملکرد به آب؛ تابع تولید اصلی فائو و پاسخ عملکرد به آب درگیاهان علوفه‌ای: مدل شبیه‌سازی AquaCrop و واکنش درختان میوه و انگور به آب از جمله مباحثی است که در این کتاب به اجمال بررسی می‌شود.

کتاب پاسخ عملکرد گیاه به آب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان کشاورزی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۳ صفحه

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۳ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
تومان